Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
D-Void - Indicator Dj Contest Finale Re-Run

Ik heb helaas niet gewonnen (wat ik zwaar onterecht vond), maar ik heb denk ik als enige ongeveer een foutloze set neergezet en heb hem daarom thuis nog eens opgenomen :P. Enjoy :)

View on SoundCloud

01. Headhunterz & Wilstylez - Blame It On the Editz
02. 2 Best Enemies - Les Phases (tby romantic Remix)
03. Hardstyle Masters - Risk
04. Ran-D & B-Front - Rebirth
05. Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
06. E-Force - Crucifix
07. B-Front - Undiscovered
08. Chain Reaction - Lellebel
09. Crypsis & Luna - Torture
10. The R3bels - Temptation
11. Amnesys - The Purest
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Haha ik snap wel waarom jij niet door/gewonnen ben :P
Als je daar wilt winnen moet je niet zo safe mixen.
Daar gaat het niet alleen om dat je recht ligt het gaat er ook om dat gewaagd is.
Alleen laatste 2 overgangen is een beetje gewaagd en dat is daar echt niet genoeg.

Oja en je hebt je mix veelste hard opgenomen het kraakt als een gek xD
D
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Dragenser wrote:Haha ik snap wel waarom jij niet door/gewonnen ben :P
Als je daar wilt winnen moet je niet zo safe mixen.
Daar gaat het niet alleen om dat je recht ligt het gaat er ook om dat gewaagd is.
Alleen laatste 2 overgangen is een beetje gewaagd en dat is daar echt niet genoeg.

Oja en je hebt je mix veelste hard opgenomen het kraakt als een gek xD
Safe mixen? En de overgangen naar torture en undiscovered dan? Zal ik jouw eens wat vertellen. De winnaar had 1 midintro overgang en die lag er volledig naast. En het kraken valt goed mee en daar gaat t nu ook niet om. Ik denk niet dat deetoxzomaar op twitter post dat ze mij goed vond draaien en volgens haar was ik de winnaar. Maar de jury heeft 'vriendjes gekozen :thumbdown:
Last edited by Dennis93 on 03 Apr 2013 12:57, edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Frustrations.
D
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
JVDM wrote:Frustrations.
Zo mag jij het noemen :P. Ik ben gewoon eerlijk en als deetox tegen je zegt dat ze jouw als winnaar zou kiezen en je zit dan niet eens bij de eerste 3 dan valt t tegen. Daar komt bij dat de winnaars een groot deel van de avond bij de indicator crew stonden en al eerder daar gedraaid hebben. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken :P
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Amen!

Kga hem straks eens opzetten :thumbup:
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Het is en blijft een jury contest. Maar ik had dezelfde reden dat ik niet doorging xD
Volgens hun was het te safe gemix op het einde xD
Terwijl je immortals van S a I's niet anders kan inmixen. (ofcourse je kan 3/4 de track missen.)
Naar mijn weten had ik 1 normale overgang en de rest was allemaal gewaagd en recht :p

Ik baalde ook dat ik niet door was. Maar ten alle tijde is het slim om stil te houden.
Als je goed genoeg was/bent boeken ze later wel een x. (dat zeiden ze tegen mij althans)
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Lekkere tracklist ;). Jammer dat je niet gewonnen hebt. Je verdiende t wel, contests zijn de laatste tijd sowiso kut....
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Door zo'n Indicator contest (die ik niet had gewonnen) sta ik nu wel op 't feest zelf ;) . Dus je weet maar nooit :)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Staat nu aan :thumbsup:
En ja... de jury beslist man, hoe (on)eerlijk dit soms ook is :(
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Dat is vaak ook altijd een reden voor mij om nooit mee te doen aan een DJ contest. Vaak diegene met de meeste vriendjes of gekontlik winnen zulke contest. Aan zulke dingen ga ik ook nooit mijn tijd besteden. :)
D
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Grudgie wrote:Vaak diegene met de meeste vriendjes of gekontlik winnen zulke contest. Aan zulke dingen ga ik ook nooit mijn tijd besteden. :)
Volledig mee eens. Jammer dat t zo gaat :thumbdown:
Lowrenz wrote:Lekkere tracklist . Jammer dat je niet gewonnen hebt. Je verdiende t wel, contests zijn de laatste tijd sowiso kut....
Tnx man :). Jaa heb je zeker gelijk in. Valt echt zwaar tegen tegenwoordig..
G1LL wrote:Door zo'n Indicator contest (die ik niet had gewonnen) sta ik nu wel op 't feest zelf . Dus je weet maar nooit
Ik ken t verhaal haha. Maar denk dat dat bij mij niet gaat gebeuren :P
HardstyleForEvah wrote:Staat nu aan
En ja... de jury beslist man, hoe (on)eerlijk dit soms ook is
Top, laat maar weten wat je er van vond :). Jaa ellende is t. Deetox had gewoon de jury moeten zijn die snapt er tenminste wat van :P