Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 10:59 

Hardtraxxer

D-Void - Indicator Dj Contest Finale Re-Run

Ik heb helaas niet gewonnen (wat ik zwaar onterecht vond), maar ik heb denk ik als enige ongeveer een foutloze set neergezet en heb hem daarom thuis nog eens opgenomen :P. Enjoy :)

https://soundcloud.com/d-void-dj/d-void ... -contest-1

01. Headhunterz & Wilstylez - Blame It On the Editz
02. 2 Best Enemies - Les Phases (tby romantic Remix)
03. Hardstyle Masters - Risk
04. Ran-D & B-Front - Rebirth
05. Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
06. E-Force - Crucifix
07. B-Front - Undiscovered
08. Chain Reaction - Lellebel
09. Crypsis & Luna - Torture
10. The R3bels - Temptation
11. Amnesys - The Purest
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 12:29 

Hardtraxxer

Haha ik snap wel waarom jij niet door/gewonnen ben :P
Als je daar wilt winnen moet je niet zo safe mixen.
Daar gaat het niet alleen om dat je recht ligt het gaat er ook om dat gewaagd is.
Alleen laatste 2 overgangen is een beetje gewaagd en dat is daar echt niet genoeg.

Oja en je hebt je mix veelste hard opgenomen het kraakt als een gek xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 12:54 

Hardtraxxer

Dragenser schreef:
Haha ik snap wel waarom jij niet door/gewonnen ben :P
Als je daar wilt winnen moet je niet zo safe mixen.
Daar gaat het niet alleen om dat je recht ligt het gaat er ook om dat gewaagd is.
Alleen laatste 2 overgangen is een beetje gewaagd en dat is daar echt niet genoeg.

Oja en je hebt je mix veelste hard opgenomen het kraakt als een gek xD

Safe mixen? En de overgangen naar torture en undiscovered dan? Zal ik jouw eens wat vertellen. De winnaar had 1 midintro overgang en die lag er volledig naast. En het kraken valt goed mee en daar gaat t nu ook niet om. Ik denk niet dat deetoxzomaar op twitter post dat ze mij goed vond draaien en volgens haar was ik de winnaar. Maar de jury heeft 'vriendjes gekozen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 12:56 

Hardtraxx Veteran

Frustrations.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:02 

Hardtraxxer

JVDM schreef:
Frustrations.

Zo mag jij het noemen :P. Ik ben gewoon eerlijk en als deetox tegen je zegt dat ze jouw als winnaar zou kiezen en je zit dan niet eens bij de eerste 3 dan valt t tegen. Daar komt bij dat de winnaars een groot deel van de avond bij de indicator crew stonden en al eerder daar gedraaid hebben. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 14:09 

Hardtraxx Elite

Amen!

Kga hem straks eens opzetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 14:19 

Hardtraxxer

Het is en blijft een jury contest. Maar ik had dezelfde reden dat ik niet doorging xD
Volgens hun was het te safe gemix op het einde xD
Terwijl je immortals van S a I's niet anders kan inmixen. (ofcourse je kan 3/4 de track missen.)
Naar mijn weten had ik 1 normale overgang en de rest was allemaal gewaagd en recht :p

Ik baalde ook dat ik niet door was. Maar ten alle tijde is het slim om stil te houden.
Als je goed genoeg was/bent boeken ze later wel een x. (dat zeiden ze tegen mij althans)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 15:43 

Donateur

Lekkere tracklist ;). Jammer dat je niet gewonnen hebt. Je verdiende t wel, contests zijn de laatste tijd sowiso kut....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Door zo'n Indicator contest (die ik niet had gewonnen) sta ik nu wel op 't feest zelf ;) . Dus je weet maar nooit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:37 

Hardtraxx Veteran

Staat nu aan :thumbsup:
En ja... de jury beslist man, hoe (on)eerlijk dit soms ook is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 23:21 

Hardtraxxer

Dat is vaak ook altijd een reden voor mij om nooit mee te doen aan een DJ contest. Vaak diegene met de meeste vriendjes of gekontlik winnen zulke contest. Aan zulke dingen ga ik ook nooit mijn tijd besteden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 09:59 

Hardtraxxer

Grudgie schreef:
Vaak diegene met de meeste vriendjes of gekontlik winnen zulke contest. Aan zulke dingen ga ik ook nooit mijn tijd besteden. :)

Volledig mee eens. Jammer dat t zo gaat :thumbdown:

Lowrenz schreef:
Lekkere tracklist . Jammer dat je niet gewonnen hebt. Je verdiende t wel, contests zijn de laatste tijd sowiso kut....

Tnx man :). Jaa heb je zeker gelijk in. Valt echt zwaar tegen tegenwoordig..

G1LL schreef:
Door zo'n Indicator contest (die ik niet had gewonnen) sta ik nu wel op 't feest zelf . Dus je weet maar nooit

Ik ken t verhaal haha. Maar denk dat dat bij mij niet gaat gebeuren :P

HardstyleForEvah schreef:
Staat nu aan
En ja... de jury beslist man, hoe (on)eerlijk dit soms ook is

Top, laat maar weten wat je er van vond :). Jaa ellende is t. Deetox had gewoon de jury moeten zijn die snapt er tenminste wat van :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle