Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. D-Sturb & Warface - Take On The World
2. D-Sturb & D-Block & S-Te-Fan - Feel it
3. D-Sturb & High Voltage - Universe
4. D-Sturb & Warface feat. Carola - Synchronised
5. D-Sturb - The Ultimate & Drop Em Down (Qlimax Mash-Up)
6. D-Sturb - Ancient
7. Act of Rage & D-Sturb - Let The Games Begin (Qlimax Edit)
8. D-Sturb feat. Emese - Legacy (Qlimax Edit)
9. DBSTF - Sound Of The Thunder (D-Sturb Remix)
10. D-Sturb - ID
11. D-Sturb - High Power (The Next Level Remix)
12. D-Sturb - Marked For Death (Qlimax Edit)
13. D-Sturb & Warface - Hit The Ground
14. E-Force & Frequencerz - Attention (D-Sturb The Next Level remix)
15. D-Sturb & Warface - Imma OG
16. D-Sturb & Sefa - Nothing Like The Oldschool (Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 20:06 
 
Hardtraxxer

Wat een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjonge jonge jonge wat een ellende dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Vond dit een prima setje, maar ben dan ook wel flink D-Sturb fan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Sjonge jonge jonge wat een ellende dit.

Inderdaad.

Vind het nog steeds bizar dat bijvoorbeeld een Radical helemaal wordt afgemaakt hier, terwijl D-Sturb massaal de hemel wordt ingeprezen in alles wat hij doet. Zijn kicks worden met de maand erger. Hier en daar komt er wel eens een leuk plaatje uit zijn studio, maar daar blijft het voor mij ook wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap de m
Helicaze schreef:
Jonas schreef:
Sjonge jonge jonge wat een ellende dit.

Inderdaad.

Vind het nog steeds bizar dat bijvoorbeeld een Radical helemaal wordt afgemaakt hier, terwijl D-Sturb massaal de hemel wordt ingeprezen in alles wat hij doet. Zijn kicks worden met de maand erger. Hier en daar komt er wel eens een leuk plaatje uit zijn studio, maar daar blijft het voor mij ook wel bij.


Ik vind dat er wel echt een groot verschil is in de set van RR en deze van D-Sturb maar oké :lol: Zeker het begin van deze set zijn gewoon prima tracks met leuke melodieën en prima kicks. Ook pakt hij Ancient en Legacy erbij, die het ook altijd goed doen. Kijk die kicks van Marked for Death (Qlimax edit) dat zijn vreselijke kicks, daar ben ik het mee eens.

Warface & D-Sturb - IMMA OG en de nieuwe Warface & D-Sturb - ID vind ik ook prima platen. Erg benieuwd naar wat dat album gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jonas schreef:
Sjonge jonge jonge wat een ellende dit.

Inderdaad.

Vind het nog steeds bizar dat bijvoorbeeld een Radical helemaal wordt afgemaakt hier, terwijl D-Sturb massaal de hemel wordt ingeprezen in alles wat hij doet. Zijn kicks worden met de maand erger. Hier en daar komt er wel eens een leuk plaatje uit zijn studio, maar daar blijft het voor mij ook wel bij.


Ik ben wel echt een D-Sturd fan en dan met name zijn melodische platen, maar de laatste nummers schieten de kicks wat té overdreven om de oren. Iets te veel pingpong van het goede inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
Helicaze schreef:
Jonas schreef:
Sjonge jonge jonge wat een ellende dit.

Inderdaad.

Vind het nog steeds bizar dat bijvoorbeeld een Radical helemaal wordt afgemaakt hier, terwijl D-Sturb massaal de hemel wordt ingeprezen in alles wat hij doet. Zijn kicks worden met de maand erger. Hier en daar komt er wel eens een leuk plaatje uit zijn studio, maar daar blijft het voor mij ook wel bij.


Ik ben wel echt een D-Sturd fan en dan met name zijn melodische platen, maar de laatste nummers schieten de kicks wat té overdreven om de oren. Iets te veel pingpong van het goede inderdaad.


Haha, turd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:

Haha, turd

Afbeelding


Haha, scherp! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
Helicaze schreef:
Jonas schreef:
Sjonge jonge jonge wat een ellende dit.

Inderdaad.

Vind het nog steeds bizar dat bijvoorbeeld een Radical helemaal wordt afgemaakt hier, terwijl D-Sturb massaal de hemel wordt ingeprezen in alles wat hij doet. Zijn kicks worden met de maand erger. Hier en daar komt er wel eens een leuk plaatje uit zijn studio, maar daar blijft het voor mij ook wel bij.


Ik ben wel echt een D-Sturd fan en dan met name zijn melodische platen, maar de laatste nummers schieten de kicks wat té overdreven om de oren. Iets te veel pingpong van het goede inderdaad.


Eens, ik vind zijn drive en melodieën altijd super vet. Maar soms gaan de kicks net iets te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Setje van de avond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker standaard, maar wel heel vermakelijk. Tof dat hij Ancient er tegenwoordig weer wat vaker bij pakt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk setje, maar niet bijzonder. Sommige kicks klinken echt ontzettend dik, waar anderen erg tegenvallen. Zorgt er toch voor dat ik er toch niet helemaal in kom in zo'n set. Wel erg fan van zijn melodische tracks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond dit echt een moker gruwelijke set ... maar dat komt denk ik voornamelijk omdat ik weinig hedendaagse hardstyle meer luister :), dit was voor mij dan ook weer aardig 'verfrissend'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Leuk setje, maar niet bijzonder. Sommige kicks klinken echt ontzettend dik, waar anderen erg tegenvallen. Zorgt er toch voor dat ik er toch niet helemaal in kom in zo'n set. Wel erg fan van zijn melodische tracks. :)

Hier wel mee eens. Melodisch sterk, maar een aantal kicks (voornamelijk met Warface valt me op) kan ik heel weinig mee, die hoge blieperige bedoel ik daar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk de tijd gehad om deze set te luisteren. Waar D-Sturb 1-2 jaar geleden nog met regelmaat een hele vette plaat uitbracht, is het nu echt totaal niet meer mijn ding. Eerste paar platen kunnen er nog prima mee door met als toppunt Universe, maar naarmate de set vordert wordt het echt alleen maar ellendiger. Geef mij maar weer artiesten als B-Front/B-Freqz of Gunz 4 Hire als ''hardste'' act op Qlimax voor de Hardcore (al ben ik er bang voor...) dit is namelijk niks voor mij :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk setje, ook aardig vermaakt op deze set! Echt fan van de sound van D-Sturb, juist de afwisseling in kick vind ik erg dik! Maar inderdaad wat SL8492 zegt voor Qlimax is een B-Freqz hard zat wat mij betreft! :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle