Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
View on YouTube

Tracklist:
1. D-Sturb & Warface - Take On The World
2. D-Sturb & D-Block & S-Te-Fan - Feel it
3. D-Sturb & High Voltage - Universe
4. D-Sturb & Warface feat. Carola - Synchronised
5. D-Sturb - The Ultimate & Drop Em Down (Qlimax Mash-Up)
6. D-Sturb - Ancient
7. Act of Rage & D-Sturb - Let The Games Begin (Qlimax Edit)
8. D-Sturb feat. Emese - Legacy (Qlimax Edit)
9. DBSTF - Sound Of The Thunder (D-Sturb Remix)
10. D-Sturb - ID
11. D-Sturb - High Power (The Next Level Remix)
12. D-Sturb - Marked For Death (Qlimax Edit)
13. D-Sturb & Warface - Hit The Ground
14. E-Force & Frequencerz - Attention (D-Sturb The Next Level remix)
15. D-Sturb & Warface - Imma OG
16. D-Sturb & Sefa - Nothing Like The Oldschool (Edit)
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Wat een baas :worship:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Sjonge jonge jonge wat een ellende dit.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Vond dit een prima setje, maar ben dan ook wel flink D-Sturb fan :P
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Jonas wrote:Sjonge jonge jonge wat een ellende dit.
Inderdaad.

Vind het nog steeds bizar dat bijvoorbeeld een Radical helemaal wordt afgemaakt hier, terwijl D-Sturb massaal de hemel wordt ingeprezen in alles wat hij doet. Zijn kicks worden met de maand erger. Hier en daar komt er wel eens een leuk plaatje uit zijn studio, maar daar blijft het voor mij ook wel bij.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Snap de m
Helicaze wrote:
Inderdaad.

Vind het nog steeds bizar dat bijvoorbeeld een Radical helemaal wordt afgemaakt hier, terwijl D-Sturb massaal de hemel wordt ingeprezen in alles wat hij doet. Zijn kicks worden met de maand erger. Hier en daar komt er wel eens een leuk plaatje uit zijn studio, maar daar blijft het voor mij ook wel bij.
Ik vind dat er wel echt een groot verschil is in de set van RR en deze van D-Sturb maar oké :lol: Zeker het begin van deze set zijn gewoon prima tracks met leuke melodieën en prima kicks. Ook pakt hij Ancient en Legacy erbij, die het ook altijd goed doen. Kijk die kicks van Marked for Death (Qlimax edit) dat zijn vreselijke kicks, daar ben ik het mee eens.

Warface & D-Sturb - IMMA OG en de nieuwe Warface & D-Sturb - ID vind ik ook prima platen. Erg benieuwd naar wat dat album gaat brengen.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
:worship:
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Helicaze wrote:
Inderdaad.

Ik ben wel echt een D-Sturd fan en dan met name zijn melodische platen, maar de laatste nummers schieten de kicks wat té overdreven om de oren. Iets te veel pingpong van het goede inderdaad.
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 19 minutes ago
Stinus wrote:
Helicaze wrote:
Inderdaad.

Ik ben wel echt een D-Sturd fan en dan met name zijn melodische platen, maar de laatste nummers schieten de kicks wat té overdreven om de oren. Iets te veel pingpong van het goede inderdaad.
Haha, turd

D-Sturb @ Qlimax 2019
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 26 days ago

Haha, turd

D-Sturb @ Qlimax 2019
Haha, scherp! :lol:
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Stinus wrote:
Helicaze wrote:
Inderdaad.

Eens, ik vind zijn drive en melodieën altijd super vet. Maar soms gaan de kicks net iets te ver.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Setje van de avond :loving:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Lekker standaard, maar wel heel vermakelijk. Tof dat hij Ancient er tegenwoordig weer wat vaker bij pakt. :loving:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Leuk setje, maar niet bijzonder. Sommige kicks klinken echt ontzettend dik, waar anderen erg tegenvallen. Zorgt er toch voor dat ik er toch niet helemaal in kom in zo'n set. Wel erg fan van zijn melodische tracks. :)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2015
last seen 3 days ago
Ik vond dit echt een moker gruwelijke set ... maar dat komt denk ik voornamelijk omdat ik weinig hedendaagse hardstyle meer luister :), dit was voor mij dan ook weer aardig 'verfrissend'
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rowanyt1309 wrote:Leuk setje, maar niet bijzonder. Sommige kicks klinken echt ontzettend dik, waar anderen erg tegenvallen. Zorgt er toch voor dat ik er toch niet helemaal in kom in zo'n set. Wel erg fan van zijn melodische tracks. :)
Hier wel mee eens. Melodisch sterk, maar een aantal kicks (voornamelijk met Warface valt me op) kan ik heel weinig mee, die hoge blieperige bedoel ik daar mee.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 58 minutes ago
Eindelijk de tijd gehad om deze set te luisteren. Waar D-Sturb 1-2 jaar geleden nog met regelmaat een hele vette plaat uitbracht, is het nu echt totaal niet meer mijn ding. Eerste paar platen kunnen er nog prima mee door met als toppunt Universe, maar naarmate de set vordert wordt het echt alleen maar ellendiger. Geef mij maar weer artiesten als B-Front/B-Freqz of Gunz 4 Hire als ''hardste'' act op Qlimax voor de Hardcore (al ben ik er bang voor...) dit is namelijk niks voor mij :).
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Heerlijk setje, ook aardig vermaakt op deze set! Echt fan van de sound van D-Sturb, juist de afwisseling in kick vind ik erg dik! Maar inderdaad wat SL8492 zegt voor Qlimax is een B-Freqz hard zat wat mij betreft! :)