Heb hem geluisterd:
1>2 Deze overgang klinkt niet echt lekker, die vocals door elkaar heen klinken rommelig en hij ligt er vervolgens ook nog naast, wel een lekkere opener.
2>3 Prima overgang.
3>4 Ook netjes, lekker snel door gemixed.
4>5 Ten eerste heerlijke plaat The Otherside, één van m'n all-time favorieten. Hij ligt er alleen wel ietsje naast, en hij had ook wel wat sneller doorgemixed mogen worden. Bass-switch was op zich goed.
5>6 Lag niet echt lekker in het gehoor, beetje rommelig. Wel een goeie plaatkeuze weer.
6>7 Ligt er duidelijk naast, probeer volgende keer wat te corrigeren op die momenten, dat wordt nu steeds niet gedaan.
7>8 Goeie overgang, had wel wat eerder uitgemixed kunnen worden maar dat is persoonlijke smaak.
8>9 Netjes! Dikke plaat ook.
9>10 Ook een prima overgang.
Al met al zaten er wel wat foutjes in die misschien best gecorrigeerd hadden kunnen worden, vooral tussen 4 & 7 vond ik het niet zo lekker gaan. Zie het maar als verbeterpuntjes

. Verder waren de meeste overgangen netjes. Voor de rest wel een goeie opbouw en een paar lekkere plaatjes.
11>12 Ben niet zo weg van die opener, 2,5 Kings is wel een hele dikke plaat en de overgang is netjes.
12>13 Netjes, ook weer een dikke track.
13>14 Ligt er in het begin volgens mij ietsje naast maar je corrigeert hem nog? Zo lijkt het althans

Mid-intro van deze plaat is heerlijk maar hij mist verder wat energie imo, ik had hem dus zelf wat eerder gedraaid, helemaal als je 2,5 Kings daarvoor al heb gedraaid.
14>15 Netjes.
15>16 Lekkere overgang! Vind alleen die kicks van War In Reverse nergens op lijken, sws ben ik niet echt fan van die track

16>17 Lekker snel door gemixed.
17>18 Lag er een heeeeel klein beetje naast volgens mij, maar niet storend. Geweldige plaat blijft Answers.
18>19 Opzich prima, maar ik vind die sounds van de intro van Environment niet zo passen bij die van de climax van Answers, overgang klopt wel gewoon.
19>20 Environment wordt wel wat abrupt afgekapt, maar dat is niet storend ofzo.
Al met al heel netjes gemixed, eigenlijk geen een storende fout, alleen af en toe wat mierenneuk dingetjes van mijn kant

Plaatkeuze is wel goed op 11 en 16 na. 14 Had ik zelf eerder gedraaid of na de mid intro al doorgemixed.