Play The Game naar revelations: Play the game loopt nog door terwijl intro revelations al klaar is en je doet ook geen midintro overgang dus dat is een beetje raar.
Naar cryptology: Ligt geqoon mooi strak en je laat hem doorlopen na de 2e climax van revelations wat ok is.
Naar Aliens: De intro van aliens gewoon op de mid van cryptology gelegd die gewoon recht ligt.
Naar Doomsday: Ai de fout die wel meer gemaakt wordt bij het teasen van main mf (zelfs door titan een x

). Die kan je niet vanaf t begin starten dus nu ligt hij helemaal verkeerd en kloppen teases dus totaal niet

. Overgang naar doomsday is gewoon strak op de outro van aliens.
Naar Votsw: Midintro overgang die niet mooi uitkomt. Hij ligt ook niet helemaal recht en klinkt wat druk.
Naar Fuck The Hype: Gewoon goede overgang
Naar Masterclass: Masterclass midintro inmixen vind ik persoonlijk niet klinken en dat hoor je hier ook wel als je die vocals probeert de teasen wat niet echt goed klinkt.
Naar Immortal: Ligt er wat naast maar wel snel doorgemixt iig

.
Naar war in reverse: Ook hier een tikkeltje ernaast.
Naar Bitcrusher: eerste teas ligt er naast en je laat hem doorlopen in de break wat ik zelf niet mooi vind klinken. Ai de overgang zelf ligt er ook naast.
Naar Furious: Je bent furious 1 of 2 tellen te laat gestart waardoor teases totaal verkeerd komen te liggen. Hij lag wel redelijk recht maar jammer dat je bitcrusher dan weer door laat lopen..
Naar Noctus Noa: Helaas deze er ook naast want die is zo vet om in te mixen. Vind deze trouwens ook niet passen na furious en smasher remix.
Naar Smasher: Deze ligt er ook klein tikkeltje naast.
In het begin dacht ik dat dit is niet allemaal goed maar wel redelijk maar naar t einde toe werd het eigenlijk steeds minder en had je veel beatmatchfouten. Tracklist staat mij zelf ook wel aan muv 1,2 en 10

. Ik zou zeggen ga nog flink oefenen