Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

1.Headhunterz-The Musical Revolution
2.E-Force-Dream Village Anthem
3.D-Block & S-Te-Fan-Alone(2011 REFIXX)
4.Wildstylez-Revenge
5.Max Enforcer& The Beholder-The Preacher
6.Zatox-Creation
7.Noisecontrollers Vs Psyko Punkz-Bass Mechanics
8.Crypsis Ft Sasha F-Get Hit
9.Digital Punk Ft Waverider-Fuck The Hype
10.Zany & The Beholder-Euphoria
11.Donkey Rollers-Voice Of Conscience
12.Jack Of Sound-Kaylee's Nightmare
13.Solutio & The I's-2.17
14.Slim Shore & B-Front-Chemical
15.Zany & Beholder-Do You Want Heavy
16.Ran-D & Adaro-Under Attack
17.B-Front-Sleepwalker

Enjoy :) Laat weten wat je vind van mixwerk + TL als je hem meeneemt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:42 

Artiest

Lekkere lijst + Prima gemixed! int begin iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 09:19 

Hardtraxx Addict

Ga em weer checken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 10:17 

Hardtraxx Addict

Je begon heel lekker, timing zat goed en je beatmatching ook :D

Later werd je beatmatching minder, soms verbeterde je dit goed. Er zit veel verbetering in t.o.v. de vorige mix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:35 

Hardtraxx Veteran

Nightbreaker schreef:
Je begon heel lekker, timing zat goed en je beatmatching ook :D

Later werd je beatmatching minder, soms verbeterde je dit goed. Er zit veel verbetering in t.o.v. de vorige mix :thumbsup:

Thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:41 

Hardtraxxer

Deze tracklist ziet er weer goed uit! Van het weekend is luisteren wanneer ik tijd heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Digesta. schreef:
Deze tracklist ziet er weer goed uit! Van het weekend is luisteren wanneer ik tijd heb ;)

Doen!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:27 

Hardtraxx Newbie

goed gemixt :) doe zo verder !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

gioke94 schreef:
goed gemixt :) doe zo verder !

Thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 11:30 

Bierkoning

Op het begin erg goed gemixed, alleen de eerste overgang klinkt niet zo lekker. Daarna maak je af en toe wel wat beatmatch foutjes. Ik had nog een tip: Je mixed nu heel veel climax/intro, dat is opzich niet erg, omdat je dan ook lekker het tempo erin houdt, maar een goeie overgang waar je duidelijk 2 tracks door elkaar heen hoort kan ook wel eens mooi zijn ;) Volgens mij deed je dit bijvoorbeeld bij Revenge > The Preacher. Alleen is de intro van The Preacher niet zo spectaculair dus merk je er niet zo veel van. Correct me if i'm wrong. Als je nou een hele set mixed zoals op het begin heb je een echte goeie mits de TL dat ook is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 11:35 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Op het begin erg goed gemixed, alleen de eerste overgang klinkt niet zo lekker. Daarna maak je af en toe wel wat beatmatch foutjes. Ik had nog een tip: Je mixed nu heel veel climax/intro, dat is opzich niet erg, omdat je dan ook lekker het tempo erin houdt, maar een goeie overgang waar je duidelijk 2 tracks door elkaar heen hoort kan ook wel eens mooi zijn ;) Volgens mij deed je dit bijvoorbeeld bij Revenge > The Preacher. Alleen is de intro van The Preacher niet zo spectaculair dus merk je er niet zo veel van. Correct me if i'm wrong. Als je nou een hele set mixed zoals op het begin heb je een echte goeie mits de TL dat ook is :P

Ok ik zal het onthouden :)
Dus af en toe outro mixen?
Of bedoel je Mid-Intro mixen?
Wat vind je van TL? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 11:41 

Bierkoning

Paar vette nummers die je niet meer zo veel hoort, maar ook een paar die je wel vaak hoort. Over het algemeen wel een vette TL, ik zou alleen graag zien dat je eens een hele TL zou maken met van die vergeten nummers. Of in ieder geval nog wat meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 11:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Paar vette nummers die je niet meer zo veel hoort, maar ook een paar die je wel vaak hoort. Over het algemeen wel een vette TL, ik zou alleen graag zien dat je eens een hele TL zou maken met van die vergeten nummers. Of in ieder geval nog wat meer :)

Ok men volgende zal zo zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 03:10 

Donateur

Prima gemixed... luisteren jullie die mixen wel eens? Ik klik zomaar even in de Soundcloud link,
en alleen al de overgang naar Get Hit zit er gewoon flink naast. (meer heb ik ook niet geluisterd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:54 

Bierkoning

Mol schreef:
Prima gemixed... luisteren jullie die mixen wel eens? Ik klik zomaar even in de Soundcloud link,
en alleen al de overgang naar Get Hit zit er gewoon flink naast. (meer heb ik ook niet geluisterd)

izk zei ook op het begin, lsuiter dat maar eens ;) daarna werd het inderdad minder maar dat geven we ook aan voglens miij
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle