Ik ga em luisteren vanaf 4.

Comment over het mixwerk volgt
Edit: Overgangen naar Type Face en Recruit lopen behoorlijk scheef, naar Midnight Freaks klink wel weer lekker. Naar Armageddon toe was nogal abrupt, maar lag wel goed gelijk. Hier had je iets meer met je EQ mogen spelen om het wat vloeiender te laten lopen
Je zei al iets over de overgang naar The Movement toe op Facebook, maar ik snap nog steeds niet wat je probeerde. Het klinkt iig meer als stop-play.
Naar VOC toe klinkt wel weer vet
Naar Annihilate klonk wel weer wat abrupt, weer het EQ verhaal. Wel goed beatmatch.
Vet dat je Virus mid-intro probeert te mixen, maar volgens mij ligt ie qua timing niet helemaal goed. Net 1 of 2 tel te laat. Wel goed beatmatch.
Toen je For the Girls inmixte, had je de beats nog niet gelijk liggen en het was ook een tel te laat waardoor het heel erg chaotisch klonk.
Drop 2 Your Knees ligt ook weer niet gelijk en de timing is ook weer niet goed, de vocal "Drop 2 Your Knees" komt een tel of 8 te vroeg. Als je dit merkt, kan je ook stoppen met het inmixen en gewoon opnieuw beginnen.
Before The Storm komt er mooi rustig in, leuke tease met die vocal. Loopt redelijk gelijk volgens mij, leuke overgang
De Mash-up komt er goed in, op een goed punt ingemixt. Als BTS zachter wordt komt deze op, deze overgangen vind ik een van de mooiste eraf
Weer een niet heel goed gemixte set, luister jij je set terug voordat je het plaatst?
Tips voor de volgende keer:
- Speel wat meer met je EQ voordat je een plaat uitgooit.
- Let op je beatmatch, meestal verbeter je dit ook niet als het niet gelijk loopt
- Pas op met je timing, weet hoe een plaat in elkaar steekt als je gewaagde overgangen wil doen. Leuk dat je het probeert hoor, dan hou je je set origineel. Dit maakt het wel een stuk moeilijker natuurlijk.
Dit is geen aanval ofzo, probeer je alleen te helpen