Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

1.Headhunterz & Wildstylez Ft Noisecontrollers- Tonight
2.Zatox & Tatanka- Loops & Things 2010
3.Max Enforcer- Gold(Bioweapon Remix) 1ste Anti !
4.The Pitcher- The Rising
5.Zatox & The R3bels- Oddisea 2011
6.Zany- Symphonic Feedback(Titan Remix)
7.Dj Mystery- Type Face(Luna & Chain Reaction Remix)
8.Chris One Ft Sasha F- Recruit
9.Jack Of Sound & Titan- Midnight Freaks
10.The REbelz- Armaggadon
11.Crypsis & B-Front- The Movement
12.Donkey Rollers- Voice Of Conscience
13.Radical Redemption- Annihilate
14.B-Front-Virus
15.Digital Punk & B-Front- For The Girls
16.Sasha F & Chris One- Drop To ur Knees
17.Crypsis & Chain Reaction- Before The Storm
18.Ran-D Vs B-Front- Under Magic Attack

Enjoy :) laat zeker een comment over de TL of mixwerk als je hem meepakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:00 

Hardtraxx Addict

Ik ga em luisteren vanaf 4. :D Comment over het mixwerk volgt

Edit: Overgangen naar Type Face en Recruit lopen behoorlijk scheef, naar Midnight Freaks klink wel weer lekker. Naar Armageddon toe was nogal abrupt, maar lag wel goed gelijk. Hier had je iets meer met je EQ mogen spelen om het wat vloeiender te laten lopen :)
Je zei al iets over de overgang naar The Movement toe op Facebook, maar ik snap nog steeds niet wat je probeerde. Het klinkt iig meer als stop-play.
Naar VOC toe klinkt wel weer vet :D
Naar Annihilate klonk wel weer wat abrupt, weer het EQ verhaal. Wel goed beatmatch.
Vet dat je Virus mid-intro probeert te mixen, maar volgens mij ligt ie qua timing niet helemaal goed. Net 1 of 2 tel te laat. Wel goed beatmatch.
Toen je For the Girls inmixte, had je de beats nog niet gelijk liggen en het was ook een tel te laat waardoor het heel erg chaotisch klonk.
Drop 2 Your Knees ligt ook weer niet gelijk en de timing is ook weer niet goed, de vocal "Drop 2 Your Knees" komt een tel of 8 te vroeg. Als je dit merkt, kan je ook stoppen met het inmixen en gewoon opnieuw beginnen. :)
Before The Storm komt er mooi rustig in, leuke tease met die vocal. Loopt redelijk gelijk volgens mij, leuke overgang :)
De Mash-up komt er goed in, op een goed punt ingemixt. Als BTS zachter wordt komt deze op, deze overgangen vind ik een van de mooiste eraf :D

Weer een niet heel goed gemixte set, luister jij je set terug voordat je het plaatst?
Tips voor de volgende keer:
- Speel wat meer met je EQ voordat je een plaat uitgooit.
- Let op je beatmatch, meestal verbeter je dit ook niet als het niet gelijk loopt
- Pas op met je timing, weet hoe een plaat in elkaar steekt als je gewaagde overgangen wil doen. Leuk dat je het probeert hoor, dan hou je je set origineel. Dit maakt het wel een stuk moeilijker natuurlijk.

Dit is geen aanval ofzo, probeer je alleen te helpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

Thx voor het uitgebreide verslag :D De overgangen voor Type Face met oddisea en symphonic feedback heb je overgeslagen en die waren wel nice gelukt hoor :)
Anyway ik zal meer met EQ beginnen werken en nog meer letten op beatmatchen !
Thx !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:38 

Hardtraxx Addict

Nrgizer schreef:
Thx voor het uitgebreide verslag :D De overgangen voor Type Face met oddisea en symphonic feedback heb je overgeslagen en die waren wel nice gelukt hoor :)
Thx !

ohja die was ik vergeten idd, die naar oddisea vind ik heel vet gelukt. Goed dat je the rising ff wat zachter zet.
Naar Symphonic toe is een lekkere strakke overgang, idd nice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 15:42 

Hardtraxx Veteran

Nightbreaker schreef:
Nrgizer schreef:
Thx !

ohja die was ik vergeten idd, die naar oddisea vind ik heel vet gelukt. Goed dat je the rising ff wat zachter zet.
Naar Symphonic toe is een lekkere strakke overgang, idd nice :)

Maar ik ga al u punten van kritiek goe in men gedachten houden en thx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:05 

Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
18.Ran-D Vs B-Front- Under Magic Attack(Digesta Mash)

Aaah, wil je mijn naam niet meer bij deze track vermelde? Nu ik hem weer eens hoor kan ik dit totaal niet een mash-up noemen, haha. :P Zit hij te simpel voor in elkaar.

Over de set, denk dat nightbreaker bijna alle kritiekpunten wel vermeld heeft die ik ook te melden had ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle