Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier een mix gemaakt door mij speciaal ter ere van het gruwelijke feest wat eraan zit te komen!! :D:D

Het speciale van deze mix is dat de tracklist gebasseerd is op de Line-Up & volgorde van Hardbass!

Tracklist : Line Up : Hardbass
00 : Intro Hardbass
01 : Brennan Heart - Memento Brennan Heart
02 : Luna - Who We Are Luna
03 : Max Enforcer - Loudness Max Enforcer
04 : Noisecontrollers - Shreek is Back! Noisecontrollers
05 : Hardstyle Masterz - The Stage is Our Home Hardstyle Masterz
06 : Isaac - Afterworld Isaac
07 : Showtek - Partylover ( Sydney Mix ) Showtek
08 : The Prophet - Outburst ( DefQon 2007 Track ) The Prophet
09 : The Beholder & Zany - Bleeding for the Harder Stylez Beholder
10 : Deepack - Skitzo! Deepack
11 : Frontliner - Tuuduu! ( Dj Tool ) Frontliner
12 : Headhunterz - Last of the Mohicanz Headhunterz
13 : Alpha² - Fragments Alpha²
14 : Donkey Rollers - Immeasurably Donkey Rollers
15 : Wildstylez - KYHU Wildstylez
16 : Zatox - Feel The Bass Zatox
17 : Outro Hardbass ( Sorry voor de wat slappe sample'tjes haha :D )


Ik heb voornamelijk voor deze nummers gekozen omdat het van deze artiesten toch een beetje mijn all time favouritez zijn!

Hoop u enjoy!! :D

LINKIE:: http://www.megaupload.com/nl/?d=1I3EJ085
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, deze neem ik niet mee.

2 tracks niet uit, en ik ben sowieso niet zo van die opwarmdingen etc.
Shreek Is Back en The Afterworld..

Verder vind ik Bleeding echt een schijttrack etcetera..

Ook denk ik dat Loudness wel heel erg vroeg in je mix zit, misschien had je een andere track beter kunnen doen, die wat trager qua BPM is of wat minder hard.. Ook Zatox had veel beter een hardere track kunnen zijn, iets wat hij juist veel heeft!
Sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tjah wat je zegt ieder zijn eigen mening toch .. een beetje feedback is ook nooit weg:D!

Vond het gewoon leuk om een mix te maken met precies de volgorde van Hardbass, maar als het je niet zint neem je hem idd niet mee! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat je de volgorde aan wil houden qua teams, maar binnen de teams kun je ook switchen, want zover ik weet spelen ze tegelijkertijd. Dus kun je bijv Max Enforcer alweer wat naar achteren schuiven etc.. Plus dat dus de tracks misschien wat verkeerd gekozen zijn voor het moment in de mix. (En dus over de rips/promo's niet te beginnen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phoe wat maak je er een punt van ..

Ik zie gewoon een lijst met namen staan en daar ga ik tracks van draaie.. damn :') :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Phoe wat maak je er een punt van ..

Ik zie gewoon een lijst met namen staan en daar ga ik tracks van draaie.. damn :') :D


T hoef geen mix te zijn met een goude plaat erbij ofso... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2009 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis gewoon een tip die ik je vanaf hier kan geven, ik kan wel over mixwerk etc beginnen, maar ik heb hem niet geluisterd, dus dan zou er niets van kloppen toch? Dus ik zeg wat er vanaf de tracklist beter zou kunnen.. Vandaar ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal nog een keer met een leuk idee komen! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 01:37 
 
Hardtraxx Addict

DJ D'Railed schreef:
Tjah wat je zegt ieder zijn eigen mening toch .. een beetje feedback is ook nooit weg:D!


Feedback is idd nooit weg
DJ D'Railed schreef:
Phoe wat maak je er een punt van ..

Ik zie gewoon een lijst met namen staan en daar ga ik tracks van draaie.. damn :') :D


Moet je dus ook niet gaan zeuren als je daadwerkelijk feedback krijgt

DJ D'Railed schreef:
Ik zal nog een keer met een leuk idee komen! :cry:


Moet je uiteraard blijven doen, maar dan moet je wel tegen de kritiek kunnen. als je hier een mix online set dan kan je verwachten dat mensen er hun mening over geven. en die kan positief of negatief zijn. Maar ook worden hier, zoals khadber hier doet, tips gegeven en daar kan eventueel wat van leren en je voordeel mee doen.


Zelf vind ik de tracklist qua platenkeuze niet zo, maar zoals je zelf zegt is dat mijn mening, maar ik vind et idee wel erg leuk. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 21:42 
 
Hardtraxxer

Vind het opzich wel een leuk idee ;)

Khadber Bleeding for the harder styles is de beste anthem van 2008 :woot:
mixwerk wel goed gedaan opzich kom wel wat kleine foutjews tegen maar voor de rest wel goed gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Ik zal nog een keer met een leuk idee komen! :cry:


Wees blij dat hij je tips geeft. Wat heb je nou liever? Een reactie zoals Khadber die geeft of een reactie met alleen dit: "Vind er niks aan, laat 'm liggen. volgende keer beter."
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 22:26 
 
Hardtraxxer

Arthurhoihoi schreef:
DJ D'Railed schreef:
Ik zal nog een keer met een leuk idee komen! :cry:


Wees blij dat hij je tips geeft. Wat heb je nou liever? Een reactie zoals Khadber die geeft of een reactie met alleen dit: "Vind er niks aan, laat 'm liggen. volgende keer beter."


Daar heb je gelijk in arthurhoihoi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2009 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee snap alleen niet waarom Khabder er zo'n big deal inziet.. een nummer is niet uit nou dan luister ik de hele mix niet.. omg:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2009 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt het dan misschien wel niet snappen D'railed. Maar het is en blijft nog altijd zijn eigen keuze en als jij dan moeilijk daar over gaat doen. Wat ik persoonlijk wel vind dat je doet. Dan had je je mix maar niet hier moeten posten of je accepteert de mening gewoon. Want dat doe je niet op dit moment vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2009 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Wat ik persoonlijk wel vind dat je doet. Dan had je je mix maar niet hier moeten posten of je accepteert de mening gewoon. Want dat doe je niet op dit moment vind ik.

He man, rustig maar (: Hij deed gewoon moeite en iedereen zit hem af te zeike .. Als een persoon dat zegt ok maar als iedereen dat zegt wordt het wel K*T eigenlijk das een set neer halen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2009 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie set hoor, goed idee :thumbup:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2009 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Wat ik persoonlijk wel vind dat je doet. Dan had je je mix maar niet hier moeten posten of je accepteert de mening gewoon. Want dat doe je niet op dit moment vind ik.

He man, rustig maar (: Hij deed gewoon moeite en iedereen zit hem af te zeike .. Als een persoon dat zegt ok maar als iedereen dat zegt wordt het wel K*T eigenlijk das een set neer halen !


Thnx bRt!

T was ook maar een idee'tje wat in me opgekomen was om te maken .. t gaat mij ook helemaal niet om de mix hoor! :/ Ik vond het idee gewoon leuk om te doen... En ik heb ook in me tekst gezet ik vind dit MIJN PERSOONLIJKE all time favourtiz.
Als iemand die niet leuk vindt kan ik niet aandoen, ieder zijn eigen smaak toch?! Maar ik snap niet dat ik dan gelijk de boosdoener ben hehe! Ik maak gewoon een mix om jullie te entertainen, maar als zelfs dat al niet leukt met een leuk idee... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2009 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil er even aan toevoegen dat het goed is dat je je mix hier post en dat niemand probeert je mix onderuit te halen...

Wel wil ik zeggen dat het NIET goed is dat je nummers gebruikt die nog niet ge-released zijn... Dat is gewoon niet netjes tegenover de betreffende artiest!
Dat je een ripje of promo thuis in je set draait geen enkel probleem, maar post die set dan niet online...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2009 01:06 
 
Hardtraxx Veteran

DJ D'Railed schreef:

Ik maak gewoon een mix om jullie te entertainen

Dat hoort een Dj ook te doen ;)

Citaat:
maar als zelfs dat al niet leukt met een leuk idee... :x

Er zijn altijd mensen die ertegen zijn en ervoor. Laat je gewoon niet zo doen, als jij het een leuk idee vind dan post je het maar. Er zijn er altijd die normaal reageren ^^
Voor de rest raad ik mensen aan eerst te lezen voordat ze reageren. Als dit zijn favorites zijn doet hij het zo, hij is de Dj, hij bepaalt het! Blijf wel beleefd ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2009 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

he D
lekkere set man
en ik vind als je een leuk idee hebt om zoiets te doen moet je het vooral blijven doen man
ik heb ook een ideetje voor iets
maar dat komt binnenkort :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2009 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
he D
lekkere set man
en ik vind als je een leuk idee hebt om zoiets te doen moet je het vooral blijven doen man
ik heb ook een ideetje voor iets
maar dat komt binnenkort :thumbsup:


PREVIEW PREVIEW PREVIEW?? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2009 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
DJ D'Railed schreef:

Ik maak gewoon een mix om jullie te entertainen

Dat hoort een Dj ook te doen ;)

Citaat:
maar als zelfs dat al niet leukt met een leuk idee... :x

Er zijn altijd mensen die ertegen zijn en ervoor. Laat je gewoon niet zo doen, als jij het een leuk idee vind dan post je het maar. Er zijn er altijd die normaal reageren ^^
Voor de rest raad ik mensen aan eerst te lezen voordat ze reageren. Als dit zijn favorites zijn doet hij het zo, hij is de Dj, hij bepaalt het! Blijf wel beleefd ..


Moet jou en San wel beetje gelijk geven staat in tegenstelling tot de DJ niet beleefd om een nummer te draaien wat nog niet uit is!



....Maar afterworld is zo lekker :love: :$ ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2009 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Dj C-Mind schreef:
he D
lekkere set man
en ik vind als je een leuk idee hebt om zoiets te doen moet je het vooral blijven doen man
ik heb ook een ideetje voor iets
maar dat komt binnenkort :thumbsup:


PREVIEW PREVIEW PREVIEW?? xd

Hehe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 18:11 
 
Hardtraxx Newbie

het is een top mix man ik hou hier zeker wel van, :yay: hoop nog meer te horen succes pik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andere set komt er aan! :D Ik blijf maar posten! :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle