Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 21:10 

Hardtraxx Newbie

D-Controller - Mix # 1
http://soundcloud.com/d-controller-1/d- ... yle-set-22

Pavo - Raven
Josh & Wesz - Acquittal
Wildstylez - Complexe Situation
Toneshifterz & S-Dee - Voice Of Creation
The Beholder & Max Enforcer - To Protect and Serve (Digital Punk remix)
Headhunterz - Psychedelic
Activator & Franscesco Zeta - Fuoco E Fiamme
Zany ft. Noisecontrollers - Demomelancum
AVIO - Never Enough
Geck-O - Spacejam
Floorcrushers - Psycho Styles
Chain Reaction - Out With A Bang
A.S.Y.S. - Acid Nightmare (Zany Remix)
Tartarola - Who's Calling (Chris One remix)
Crypsis - Strike
Degos & Re-Done - Outside The Box (Live Edit)
Hardstyle Mafia - Till The Roofs Comes Off
Deetox - Black Magic

Ik heb weer eens een setje opgenomen en ga dit nu wel vaker doen :) . Ben er zelf erg tevreden over en heb redelijk wat gewaagde overgangen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 22:13 

Hardtraxxer

leuke tl zitten tracks in die je niet vaak hoort. (alleen had opbouw zelf anders gedaan)
Maar ehhh hoe bedoel je gewaagde overgangen?
Ik hoorde wel standaard overgangen en heel soms iets wat energieker.
Je zat er ook af en toe is een x naast ( 3 of 4 x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 22:21 

Hardtraxx Newbie

Dragenser schreef:
leuke tl zitten tracks in die je niet vaak hoort. (alleen had opbouw zelf anders gedaan)

Jaa had eerst wat andere opbouw maar kwam omdat sommige tracks op zelfde cd stonden waar ik niet op had gerekend:p.
Uhm jaa niet standaard intro-outro mixen maar midintro mixen ofzo of de volgende track in de break starten zoals ik paar x deed:p.
Spacejam lag er naast en psychedelic heel ff maar die herstelde ik snel en welke nog als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 10:38 

Hardtraxxer

dg9318 schreef:
Dragenser schreef:

Jaa had eerst wat andere opbouw maar kwam omdat sommige tracks op zelfde cd stonden waar ik niet op had gerekend:p.
Uhm jaa niet standaard intro-outro mixen maar midintro mixen ofzo of de volgende track in de break starten zoals ik paar x deed:p.
Spacejam lag er naast en psychedelic heel ff maar die herstelde ik snel en welke nog als ik vragen mag?

Naar Complexe Situation zit heel kort naast en naar Till The Roofs Comes Off (wel minimaal)

Als je een x zin hebt luister maar eens naar mijn recente mix, dat is ongeveer 90% gewaagd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 11:06 

Hardtraxx Newbie

Dragenser schreef:
dg9318 schreef:
Dragenser schreef:

Naar Complexe Situation zit heel kort naast en naar Till The Roofs Comes Off (wel minimaal)

Als je een x zin hebt luister maar eens naar mijn recente mix, dat is ongeveer 90% gewaagd ;)

Jaa kan wel kloppen idd. Draai ook nog niet zo lang maar iig bedankt voor de feedbak :)
zal eens kijken of ik hem kan vinden
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle