Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crucial Value In The Mix presented by Vantage Point 24-07-2010:

Link: http://www.speedyshare.com/files/235074 ... 7-2010.mp3

Hey Partypeepz,

Hierbij post ik een mixje, die Crucial Value gemaakt heeft. Crucial Value bestaande uit 2 jongens genaamd Tom en Vince. Aantal weken geleden was hun release van Warfare en No Trespassing op IMP 032 (http://www.hardtraxx.nl/forum/releases/crucial-value-no-trespassing-imp-032-t8655.html)

Nu is Tom net begonnen met draaien, net een maandje of 2 nu. Bij mij (Drake-D) errug goed in de smaak gevallen. Ik vind dat hij talent heeft. Vandaar dat ik hem gevraagd heb eens een mixje te maken voor Hardtraxx, zodat jullie je comments kunnen geven. Ik hoop dat jullie het wat vinden! Nogmaals, hij draait nog maar heel kort. Comments? Hou het netjes please.

Grtz
Drake-D aka Vantage Point

Tracklist:

00: Intro
01: Bass Modulators - Sequel
02: 2 Best Enemies - Phases (Tby Romantic Remix)
03: Headhunterz - Psychedelic
04: Zatox - Ear Fucking
05: Wildstylez - A Complex Situation
06: Pavo - Back In Time
07: Crucial Value - Warfare
08: Wildstylez - In & Out
09: Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
10: Scope DJ - Househeads
11: Slim Shore - Scars
12: Zatox & Nikkita - Poltergeist
13: Geck-O & Phrantic - The Hard Way
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben benieuwd, eens ff luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Live verslag gekregen van Tom, zelf 'n goede vriend van Tom en z'n mixjes die hij mij eerst stuurde waren altijd goed :drool:

Gaat zoiezo mee dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niks mis mee goeie overgangen.
je kan wel klagen over een hitjes parade maarja daar valt alles onder tegenwoordig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 00:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Uitstekende tracklist, het mixwerk/overgangen na mijn mening ook gewoon keurig/perfect, keep it up! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 00:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tracklist mag wel wat creatiever (understatement). Neem hem daarom niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tracklist mag wel wat creatiever (understatement). Neem hem daarom niet mee.


Jammer van deze reactie, het punt gaat erom of deze jongen kan draaien of niet. Het gaat niet om zijn tracklist, hij heeft nog geen ervaring verder! Dus zet je trots opzij, en geef die jongen een eerlijke kans om zijn eigen te bewijzen, meer wil hij niet weten. Aan een tracklist werken is voor latere zorg! Reageer anders gewoon niet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nope, deze laat ik liggen. sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 10:21 
 
Hardtraxxer

dutch_hardstyle schreef:
Nope, deze laat ik liggen. sorry

reageer dan gewoon niet? >.<

Ik neem hem ff mee :) Oordeel krijg je dus later te horen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 12:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb em al by Donny gehoord. Klinkt goed voor iemand die net 2 maanden draait ;)
Ik neem em dus mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top setje, helemaal afgeluisterd en 't was weer prima zoals ik verwachtte :love:

K'heb ook nog 'n mirror geupload voor de mensen die problemen hebben met speedy: http://uploaded.to/file/1nus9d
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 12:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Lyst schreef:
Tracklist mag wel wat creatiever (understatement). Neem hem daarom niet mee.


Jammer van deze reactie, het punt gaat erom of deze jongen kan draaien of niet. Het gaat niet om zijn tracklist, hij heeft nog geen ervaring verder! Dus zet je trots opzij, en geef die jongen een eerlijke kans om zijn eigen te bewijzen, meer wil hij niet weten. Aan een tracklist werken is voor latere zorg! Reageer anders gewoon niet! :thumbup:

Wat een onzin >.<
Draaien is meer dan alleen een plaat goed leggen. Ik zie daarom ook niet in waarom je geen aandacht hoeft te spenderen aan de tracklist, ook als het een eerste mix is. Het gaat om het totaal. Als ik een mix zou maken en een heel erg creatieve tracklist neer zet, maar gewoon geen overgangen maak, dan zeg jij toch ook niet van het mixwerk kan later nog wel aan gewerkt worden.
Bovendien ga ik geen mix checken voor de overgangen, als de nummers mij al niet aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 12:35 
 
Hardtraxxer

Inderdaad zoals andere zeggen een lekker setje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 12:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
DJ Drake-D schreef:
Lyst schreef:
Tracklist mag wel wat creatiever (understatement). Neem hem daarom niet mee.


Jammer van deze reactie, het punt gaat erom of deze jongen kan draaien of niet. Het gaat niet om zijn tracklist, hij heeft nog geen ervaring verder! Dus zet je trots opzij, en geef die jongen een eerlijke kans om zijn eigen te bewijzen, meer wil hij niet weten. Aan een tracklist werken is voor latere zorg! Reageer anders gewoon niet! :thumbup:

Wat een onzin >.<
Draaien is meer dan alleen een plaat goed leggen. Ik zie daarom ook niet in waarom je geen aandacht hoeft te spenderen aan de tracklist, ook als het een eerste mix is. Het gaat om het totaal. Als ik een mix zou maken en een heel erg creatieve tracklist neer zet, maar gewoon geen overgangen maak, dan zeg jij toch ook niet van het mixwerk kan later nog wel aan gewerkt worden.
Bovendien ga ik geen mix checken voor de overgangen, als de nummers mij al niet aanspreken.

overdrijven is ook een vak... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 12:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kritisch zijn ook -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 00:42 
 
Artiest

djpatt schreef:
je kan wel klagen over een hitjes parade maarja daar valt alles onder tegenwoordig :P

idd.

zodra een grote naam iets uitbrengt word het meteen geclassificeerd onder "hitjes", dat is 1 van de dingen waaraan ik me in deze scene enorm ergert. vroeger was dat minder het geval en had je duidelijk onderscheid tussen "hit" en "nonhit".

kijk maar terug naar de oude Sensation black megamixes
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 02:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Psychedelic :sick: :sick: :sick: :sick:
Maar dit is de enigste klote track dus ik ga em luisteren. Ikzelf hou namelijk wel van die hitjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jammer dat 9 van de 10 tracks in de mix de tracks zijn waar ik mij beetje dood aan erger als ik ze nog hoor :P
maar zal kijken of ik mijzelf mentaal kan overhalen om deze te luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 11:36 
 
Artiest

het enige wat ik jammer vind is dat er eigenlijk alleen nummers zijn gekozen
met een intro van 30sec en daarna een break.

zal het ook wel is willen horen dat de kick er inkomt en gewoon doorgaat.
Zoals een Tritolo (Cristalline Rmx) of een Isaac plaatje. Dan moeten de tracks langer
naast elkaar lopen en dan zal er op een gegeven moment toch bijgestuurd moeten worden.

Bij mixjes van 30sec is dat haast niet nodig...


voor de rest klinkt het niet verkeerd, maar dit mixwerk zie je ook bij de huidige top djs,
oftewel.. breakmixen.

offtopic:
Daarom vind ik het ook zo jammer dat bij de huidige producties de intros maar 20 tot 30 sec zijn en
dan heb je weer zo'n break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
het enige wat ik jammer vind is dat er eigenlijk alleen nummers zijn gekozen
met een intro van 30sec en daarna een break.

zal het ook wel is willen horen dat de kick er inkomt en gewoon doorgaat.
Zoals een Tritolo (Cristalline Rmx) of een Isaac plaatje. Dan moeten de tracks langer
naast elkaar lopen en dan zal er op een gegeven moment toch bijgestuurd moeten worden.

Bij mixjes van 30sec is dat haast niet nodig...


voor de rest klinkt het niet verkeerd, maar dit mixwerk zie je ook bij de huidige top djs,
oftewel.. breakmixen.

offtopic:
Daarom vind ik het ook zo jammer dat bij de huidige producties de intros maar 20 tot 30 sec zijn en
dan heb je weer zo'n break.


ben ik met je eens, met die 30 sec intro's is het geen kunst meer om een mooie of een vette overgang te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Envious schreef:
TheDizZorder schreef:
het enige wat ik jammer vind is dat er eigenlijk alleen nummers zijn gekozen
met een intro van 30sec en daarna een break.

zal het ook wel is willen horen dat de kick er inkomt en gewoon doorgaat.
Zoals een Tritolo (Cristalline Rmx) of een Isaac plaatje. Dan moeten de tracks langer
naast elkaar lopen en dan zal er op een gegeven moment toch bijgestuurd moeten worden.

Bij mixjes van 30sec is dat haast niet nodig...


voor de rest klinkt het niet verkeerd, maar dit mixwerk zie je ook bij de huidige top djs,
oftewel.. breakmixen.

offtopic:
Daarom vind ik het ook zo jammer dat bij de huidige producties de intros maar 20 tot 30 sec zijn en
dan heb je weer zo'n break.


ben ik met je eens, met die 30 sec intro's is het geen kunst meer om een mooie of een vette overgang te maken

klopt, ze moeten weer intro's gaan maken als my life is just a demo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 20:27 
 
Hardtraxxer

TheDizZorder schreef:
het enige wat ik jammer vind is dat er eigenlijk alleen nummers zijn gekozen
met een intro van 30sec en daarna een break.

zal het ook wel is willen horen dat de kick er inkomt en gewoon doorgaat.
Zoals een Tritolo (Cristalline Rmx) of een Isaac plaatje. Dan moeten de tracks langer
naast elkaar lopen en dan zal er op een gegeven moment toch bijgestuurd moeten worden.

Bij mixjes van 30sec is dat haast niet nodig...


voor de rest klinkt het niet verkeerd, maar dit mixwerk zie je ook bij de huidige top djs,
oftewel.. breakmixen.

offtopic:
Daarom vind ik het ook zo jammer dat bij de huidige producties de intros maar 20 tot 30 sec zijn en
dan heb je weer zo'n break.


Mee eens over dat breakmixen, ben nu zelf ook sinds een tijdje aan de gang en probeer om het te vermijden of om een track te kiezen die een wat kortere break heeft voor de midintro, houdt het tempo er lekker in ipv die lange breaks...
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle