Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 20:16 

Hardtraxx Veteran

Niet geschoten is altijd mis :cool:

Tracklist:
1. Ecstatic - Hero
2. Activator - Everything
3. Jay Reeve - The Blackbird
4. Headhunterz - Dreamcatcher
5. Southstylers - Crystal
6. Sound Rush ft. Eurielle - Back To The Roots
7. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
8. The Pitcher - Serenity
9. Audiotricz - Let There Be Light
10. The R3bels - Music To Us
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 10:59 

Hardtraxx Veteran

Goeie lijst moat! Ga ik checken :D En succes ofcourse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 19:59 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Goeie lijst moat! Ga ik checken :D En succes ofcourse.

Dankjewel :D Jij ook succes m8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 14:00 

Hardtraxx Veteran

Leuk setje om naar te luisteren. Goede platen keuze, vond alleen de overgang van Back To The Roots van Blue Horizon niet zo mooi omdat die elkaar wegdrukken. Verder was mixwerk zoals altijd dikke prima ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:22 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Leuk setje om naar te luisteren. Goede platen keuze, vond alleen de overgang van Back To The Roots van Blue Horizon niet zo mooi omdat die elkaar wegdrukken. Verder was mixwerk zoals altijd dikke prima ^^

Klopt, die vond ik zelf ook rommelig klinken hoor :$ Moet meer oefenen met het draaien van euforische plaatjes. Dankjewel! Goed om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:37 

Hardtraxx Veteran

Heb ' m geluisterd, sowieso + voor gewaagd mixen! Ik moet wel zeggen dat ik deze platen zich niet zo vind lenen om kickswitch te gooien op de climax, zoals bij Everything en Blackbird. Haalt de drive en het gevoel van de platen een beetje weg imo, maar dat is gewoon een smaakkwestie. Zelfde geld voor Blue Horizon die daardoor wat rommelig klinkt inderdaad. Maar over het algemeen gewoon een prima setje, zeker als je zoals aangegeven (bijna) nooit euforische tracks draait dus deze platen waarschijnlijk ook nooit zal draaien verder. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:41 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Heb ' m geluisterd, sowieso + voor gewaagd mixen! Ik moet wel zeggen dat ik deze platen zich niet zo vind lenen om kickswitch te gooien op de climax, zoals bij Everything en Blackbird. Haalt de drive en het gevoel van de platen een beetje weg imo, maar dat is gewoon een smaakkwestie. Zelfde geld voor Blue Horizon die daardoor wat rommelig klinkt inderdaad. Maar over het algemeen gewoon een prima setje, zeker als je zoals aangegeven (bijna) nooit euforische tracks draait dus deze platen waarschijnlijk ook nooit zal draaien verder. :thumbsup:

Als ie wint wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:53 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoelde meer van dat hij ze waarschijnlijk (vrijwel) nooit eerder gedraaid heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:59 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Fuzzylogic schreef:

Als ie wint wel

Ja en 26 mei op CUBE outdoor :D Dus ga sowieso nog even flink oefenen.
En qua kickswitch heb je zeker gelijk. Ik had dat soms beter niet kunnen doen. Maar probeerde een beetje te experimenteren omdat ik het anders soms wat saai vind klinken. Bedankt voor de feedback iig, hier heb ik wat aan :)

Fuzzylogic schreef:
Ik bedoelde meer van dat hij ze waarschijnlijk (vrijwel) nooit eerder gedraaid heeft :P

Dit klopt inderdaad, op een paar plaatjes na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 12:37 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Maar probeerde een beetje te experimenteren omdat ik het anders soms wat saai vind klinken. Bedankt voor de feedback iig, hier heb ik wat aan :)

Dat is juist zeker een pluspunt! Beter dat je het regelmatig doet en dan een enkele keer erachter komt dat het niet helemaal past maar ook vaak dikke overgangen hebt, dan dat je het nooit doet en altijd maar standaard mixt zonder risico's. 10x liever dit dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:29 

Hardtraxx Veteran

Luisterde erg lekker weg verder wel eens met bovenstaand dus zal hier niet nog verder woorden aan vuil maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:45 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Luisterde erg lekker weg verder wel eens met bovenstaand dus zal hier niet nog verder woorden aan vuil maken :)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:15 

Hardtraxx Crew

Ook maar even spieken bij de concurrentie, maar ik sluit me grotendeels aan bij de eerdere feedback. Kickswitches onder een (euforische) melodie klinken voor mij over het algemeen niet zo tof, mede omdat je al het laag uit de synth trekt. Dit gaat voor mijn gevoel altijd ten koste van de kracht en de euforie. Als je euforisch wil kickswitchen, dan zou ik het eerder outro-midintro proberen.

Lijst is wel tof, goede afwisseling van oud en nieuw werk. :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle