Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Download link:
http://www48.zippyshare.com/v/dEAdvyJY/file.html


Een nieuw ideetje waarbij ik leuke oude plaatjes aan elkaar mix, met dit keer de early hardstyle! Platen vanaf 1999 t/m 2005 (2 uitschietertjes naar 2006 en 2007). Heb wel uitdagend gemixt naar mijn mening, op één overgang na ben ik daar wel tevreden over :)

Tracklist:
1. Mo-Dem - Contact (We Gotta Connect) (Warp Brothers Remix)
2. Warmduscher - Auf Die Fresse
3. Bison meets The Quakers - I Got Tonight (Original Mix)
4. Hunter - The Hammer (Techno Mix)
5. A.S.Y.S - Acid Nightmare
6. The Raiders - Speaker Leader (Leader Mix)
7. Twister's Silence - Listen To Me Mama (DJ Scot Project Remix)
8. DJ Rob - Boys Interface (The Beholder and Balistic Remix)
9. DHHD - 30 Minutes (Official Defqon.1 Anthem 2003)
10. Sensation - The Anthem 2002 (Dana Remix)
11. Deepack - Drop Out (DJ Activator Remix)
12. Technoboy - Hardrive (Lesson 2)
13. J.T.S. - Nog Een Keer
14. Duco vs The Bazz Pimpz - Make Noise
15. Spy-Kore - The Demon In Your Mind
16. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Original Mix)
17. Mindstomper - Hardstyles Paradise (DJ Activator Remix)
18. DJ Zany - Freakz
19. Controller - Test (TNT Remix)
20. DJ Rob - Party People
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gaat zeker mee !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top dit, fijn mixwerk ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beluisterd! Goede trackkeuze :love: mixwerk is ook lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht geluisterd, mooie tracks die niet te onbekend zijn maar ook geen hitjes, precies goed dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Top dit, fijn mixwerk ook! :D

Lnka schreef:
Beluisterd! Goede trackkeuze :love: mixwerk is ook lekker!

Chroman schreef:
Vannacht geluisterd, mooie tracks die niet te onbekend zijn maar ook geen hitjes, precies goed dus :thumbup:


Bedankt! Top om te horen :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle