Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 18:34 

Hardtraxx Veteran

Coone @ Tomorrowland Mainstage 2018

Tracklist:
1. Showtek - FTS (Sound Rush Remix)
2. Coone & Dirtcaps vs. Ivan Gough & Feenixpawl & Georgi Kay & Axwell - Sniper In My Mind (Coone Mashup)
3. D-Block & S-te-Fan - Fired Up
4. Coone ft. David Spekter - Faye
5. Coone ft. Jelle Van Dael - Superman
6. Coone & TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - TBA (Pump Up The Jam)
7. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - Odyssey w/ Daddy Yankee - Gasolina
8. Coone - Universal Language (Cyber Remix)
9. Coone & Nikkita vs. Dimitri Vegas & Like Mike & MOGUAI - Monstah vs. Mammoth (Coone Mashup)
10. Armin van Buuren vs. Vini Vici ft. Hilight Tribe - Great Spirit (Wildstylez Remix) w/ Hardwell & KSHMR ft. Jarrad Kritzstein - Power (Acappella)
11. Dimitri Vegas & Like Mike & Coone ft. Lil Jon - Madness (ID remix)
12. Hard Driver - Welcome
13. Jay-Z & Kanye West vs. Coone & Ragga Twins - Niggas In Paris vs. Jack Who (Coone Edit)
14. Coone & Wildstylez vs. Calvin Harris - Here I Come vs. Summer (Coone Mashup)
15. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy & DJ Isaac - The Realm
16. Dimitri Vegas & Like Mike & Steve Aoki & Ummet Ozcan & Coone vs. Drake - Melody vs. Started From The Bottom (Coone Mashup)
17. Dougal & Gammer - Headbanger (Da Tweekaz Edit)
18. Coone & Da Tweekaz vs. Headhunterz ft. Malukah - D.W.X Reignites (Da Tweekaz Mashup)
19. Coone & Ummet Ozcan ft. MC Villain - Trash Moment
20. Chain Reaction - The Record Breaking (ID Remix) /w Pavo & Zany - S.E.X (Acappella) & Nirvana - Smells Like Teen Spirit
21. La Casa De Papel - Bella Ciao (Gunz For Hire Remix)

Tracklist via: https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 07-22.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 20:22 

Hardtraxx Veteran

Prima setje hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 22:05 

Hardtraxx Veteran

Prima set voor de mainstage idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 10:08 

Hardtraxx Veteran

Slimme platenkeuze voor een groot podium met mensen die niet de scene volgen.

Dikke pluspunten voor die nieuwe TNT & Isaac, wat een geweldige plaat is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 10:25 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Prima set voor de mainstage idd :P

Eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 10:52 

Bierkoning

Nou fantastisch zeg, representeert echt de hardstyle idd!! Als BH dit had gedraaid was het alles kut enter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 11:20 

Hardtraxx Veteran

Precies wat Pommer zegt. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:03 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Nou fantastisch zeg, representeert echt de hardstyle idd!! Als BH dit had gedraaid was het alles kut enter geweest.

Dan was het alsnog niet meer dan logisch van BH om dat te draaien op een TML mainstage.

Maar Brennan draait dit juist overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:00 

Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Ik vind dit totaal niet in de buurt komen met wat Brennan Heart tegenwoordig draait. Leuk om hier bij te zijn geweest. Prima set en begrijpelijk om diverse, effectieve mash-ups erbij te pakken. Coone heeft hardstyle goed vertegenwoordigd :thumbup:

Volledig mee eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:22 

Bierkoning

Nou als dit hardstyle vertegenwoordigd moet ik maar wat anders gaan luisteren. Zitten 1 a 2 vette tracks tussen. Je kunt gewoon wat kwaliteitshardstyle draaien van Keltek, HHZ, NC, WS etc toch ipv die gare mash ups? Dat heeft juist niks met hardstyle te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nou als dit hardstyle vertegenwoordigd moet ik maar wat anders gaan luisteren. Zitten 1 a 2 vette tracks tussen. Je kunt gewoon wat kwaliteitshardstyle draaien van Keltek, HHZ, NC, WS etc toch ipv die gare mash ups? Dat heeft juist niks met hardstyle te maken.

Het moet toch zo goed mogelijk aanslaan bij publiek dat Hardstyle nog niet kent? Dan kun je juist beter mashups gebruiken met samples die zij allemaal wel kennen en het meer toegankelijke werk met niet superveel diepgang. Als zij daarna besluiten Hardstyle te willen gaan ontdekken komen ze vanzelf wel een keer bij KELTEK en de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:08 

Kraak... Piep...

Eens met beiden eigenlijk.

Ja je kan inderdaad de goede kwaliteitsplaten er bij pakken en het beste van hardstyle laten horen. Dan vertegenwoordig je het wel. Maar het gros van de mensen die er mee beginnen zullen niet gelijk daar bovenop springen.

De meeste van ons zijn ook met de hitjes begonnen.

Daarom is het wel logisch dat Coone veel bekende samples er bij pakt en dat over die platen gooit. Het is denk ik meer om mensen te laten kennis maken met de muziek hardstyle, 150 bpm, de kicks, melodieën en zo en niet de breedte van het genre. Ja, het is cheesy, maar het blijft gewoon hardstyle. Men hoeft dit inderdaad niet te verwachten bij een gemiddeld HS feest.

Als men dat wou zouden ze na die set juist naar de hardstyle stage moeten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:39 

Bierkoning

Ik zeg ook niet dat het niet logisch is dat ie dit draait, om dit publiek te vermaken is dit idd waarschijnlijk de beste manier. Maar om nou te zeggen dat je hiermee de hardstyle scene goed vertegenwoordigd... Nee, daar is de kwaliteit van deze tracks toch echt te laag voor en dat vind ik zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:01 

Bierkoning

Nogmaals: ik vind er idd niks geks aan nee. Maar wel gewoon kut om naar te luisteren.

Exterkate schreef:
En daarnaast vind ik deze set ook totaal niet veel afwijken van de sets die Coone normaal gesproken op hardstyle feesten draait.

Ja daar heb ik dus ook helemaal niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 17:11 

Hardtraxx Elite

Koen schreef:
8. Coone - Universal Language (Cyber Remix)

Deze blijft wel goud btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 21:11 

Hardtraxx Veteran

Geweldig dit :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 23:27 

Hardtraxx Elite

Gewoon een vet lijstje dit, zeker voor Tomorrowland Mainstage! :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle