Tracklist: 1. Showtek - FTS (Sound Rush Remix) 2. Coone & Dirtcaps vs. Ivan Gough & Feenixpawl & Georgi Kay & Axwell - Sniper In My Mind (Coone Mashup) 3. D-Block & S-te-Fan - Fired Up 4. Coone ft. David Spekter - Faye 5. Coone ft. Jelle Van Dael - Superman 6. Coone & TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - TBA (Pump Up The Jam) 7. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - Odyssey w/ Daddy Yankee - Gasolina 8. Coone - Universal Language (Cyber Remix) 9. Coone & Nikkita vs. Dimitri Vegas & Like Mike & MOGUAI - Monstah vs. Mammoth (Coone Mashup) 10. Armin van Buuren vs. Vini Vici ft. Hilight Tribe - Great Spirit (Wildstylez Remix) w/ Hardwell & KSHMR ft. Jarrad Kritzstein - Power (Acappella) 11. Dimitri Vegas & Like Mike & Coone ft. Lil Jon - Madness (ID remix) 12. Hard Driver - Welcome 13. Jay-Z & Kanye West vs. Coone & Ragga Twins - Niggas In Paris vs. Jack Who (Coone Edit) 14. Coone & Wildstylez vs. Calvin Harris - Here I Come vs. Summer (Coone Mashup) 15. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy & DJ Isaac - The Realm 16. Dimitri Vegas & Like Mike & Steve Aoki & Ummet Ozcan & Coone vs. Drake - Melody vs. Started From The Bottom (Coone Mashup) 17. Dougal & Gammer - Headbanger (Da Tweekaz Edit) 18. Coone & Da Tweekaz vs. Headhunterz ft. Malukah - D.W.X Reignites (Da Tweekaz Mashup) 19. Coone & Ummet Ozcan ft. MC Villain - Trash Moment 20. Chain Reaction - The Record Breaking (ID Remix) /w Pavo & Zany - S.E.X (Acappella) & Nirvana - Smells Like Teen Spirit 21. La Casa De Papel - Bella Ciao (Gunz For Hire Remix)
Ik vind dit totaal niet in de buurt komen met wat Brennan Heart tegenwoordig draait. Leuk om hier bij te zijn geweest. Prima set en begrijpelijk om diverse, effectieve mash-ups erbij te pakken. Coone heeft hardstyle goed vertegenwoordigd
Nou als dit hardstyle vertegenwoordigd moet ik maar wat anders gaan luisteren. Zitten 1 a 2 vette tracks tussen. Je kunt gewoon wat kwaliteitshardstyle draaien van Keltek, HHZ, NC, WS etc toch ipv die gare mash ups? Dat heeft juist niks met hardstyle te maken.
Nou als dit hardstyle vertegenwoordigd moet ik maar wat anders gaan luisteren. Zitten 1 a 2 vette tracks tussen. Je kunt gewoon wat kwaliteitshardstyle draaien van Keltek, HHZ, NC, WS etc toch ipv die gare mash ups? Dat heeft juist niks met hardstyle te maken.
Het moet toch zo goed mogelijk aanslaan bij publiek dat Hardstyle nog niet kent? Dan kun je juist beter mashups gebruiken met samples die zij allemaal wel kennen en het meer toegankelijke werk met niet superveel diepgang. Als zij daarna besluiten Hardstyle te willen gaan ontdekken komen ze vanzelf wel een keer bij KELTEK en de rest.
Ja je kan inderdaad de goede kwaliteitsplaten er bij pakken en het beste van hardstyle laten horen. Dan vertegenwoordig je het wel. Maar het gros van de mensen die er mee beginnen zullen niet gelijk daar bovenop springen.
De meeste van ons zijn ook met de hitjes begonnen.
Daarom is het wel logisch dat Coone veel bekende samples er bij pakt en dat over die platen gooit. Het is denk ik meer om mensen te laten kennis maken met de muziek hardstyle, 150 bpm, de kicks, melodieën en zo en niet de breedte van het genre. Ja, het is cheesy, maar het blijft gewoon hardstyle. Men hoeft dit inderdaad niet te verwachten bij een gemiddeld HS feest.
Als men dat wou zouden ze na die set juist naar de hardstyle stage moeten gaan.
Ik zeg ook niet dat het niet logisch is dat ie dit draait, om dit publiek te vermaken is dit idd waarschijnlijk de beste manier. Maar om nou te zeggen dat je hiermee de hardstyle scene goed vertegenwoordigd... Nee, daar is de kwaliteit van deze tracks toch echt te laag voor en dat vind ik zonde.