Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 14:50 

Hardtraxx Addict

Download Coone @ The Sound of Q-dance USA:

Tracklist:
01. Dimitri Vegas, Like Mike, Coone Feat. Lil Jon - Madness
02. Steve Aoki & Coone - Can't Stop The Swag
03. 2Pac Feat. Dr. Dre - California Love (Isaac Remix)
04. Showtek - Colours Of The Harder Styles (Coone Kick Edit) + Coone - Music Is Art vocals
05. Coone feat. K19 - Times Gettin' Hard
06. Armin van Buuren Ft. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like (Audiotricz Bootleg)
07. Martin Garrix - Animals (Isaac Remix)
08. Skrillex & Damian Marley - Make It Bun Dem (Coone Bootleg)
09. TNT - Tarantula
10. Brennan Heart - F.I.F.O.
11. Coone ft. Chris Madin - Our Fairytale (TomorrowWorld 2013 Q-Dance Anthem)
12. Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton ft. John Harris - Can't Hold Us (Frontliner Never Comes Down Bootleg)
13. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
14. Endymion & The Viper ft. FERAL is KINKY - Raging In The Dancehall (Coone Remix)
15. Coone feat. Nikkita - Big Bad Monstah (Qlimax DJ Tool)
16. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary
17. Sandro Silva & Quintino - Epic (Zatox Hotel DJ Tool) + Showtek - FTS (Zatox Kick Edit) (Mashup)
18. Coone ft. Substance One - Drowning
19. DJ Fresh vs Diplo - Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix)
20. Steve Aoki & Angger Dimas vs. Dimtri Vegas & Like Mike - Phat Brahms (Coone Remix)
21. Zatox - Irreplaceable
22. Hard Driver - Rock Your Body
23. Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix)
24. Coone - Unite (Hard Driver Remix)
25. W&W & Ummet Ozcan - The Code (Hard Driver & Substance One Bootleg)
26. Dimitri Vegas & Like Mike ft. Moguai - Turn It Up Mammoth (Coone Remix) (Mashup)
27. Coone Ft. Kritikal - Zombie Killer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 15:17 

Hardtraxx Elite

Dit is denk ik de grootste hitjesparade/bootleg/remix whatever die ik in tijden heb gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 15:27 

Hardtraxx Veteran

Enige tracks die ik wel lekker vind uit dit lijstje:
Calmdowner schreef:
04. Showtek - Colours Of The Harder Styles
17. Showtek - FTS

Helaas zijn 2 van de 3 ook nog verkrachtingen van het origineel. De Headhunterz remix van Her Voice is dan nog wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 15:57 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Enige tracks die ik wel lekker vind uit dit lijstje:
Calmdowner schreef:
04. Showtek - Colours Of The Harder Styles
17. Showtek - FTS

Helaas zijn 2 van de 3 ook nog verkrachtingen van het origineel. De Headhunterz remix van Her Voice is dan nog wel prima.

Die zie je door alle ellende eromheen er bijna niet eens tussenstaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

Ongelofelijk dat zulke artiesten uberhaubt geboekt worden. Commercieel heel aantrekkelijk natuurlijk, maar ik vindt Coone nu niet echt de hardstyle vertegenwoordigen op de manier zoals ik naar hardstyle kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 17:56 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Ongelofelijk dat zulke artiesten uberhaubt geboekt worden. Commercieel heel aantrekkelijk natuurlijk, maar ik vindt Coone nu niet echt de hardstyle vertegenwoordigen op de manier zoals ik naar hardstyle kijk.

Met alle respect, maar daar zit het hem niet in. Coone wordt niet geboekt voor jou, maar voor het Amerikaanse publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 18:29 

Hardtraxx Veteran

Vreselijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 19:41 

Hardtraxx Veteran

Snap niet wat mensen hier nou leuk aan vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 19:43 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat ontiegelijk kut dit. Pleur ff een eind op of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 23:12 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet waarom mensen hier nog serieuze reacties op plaatsen. In de USA is het volk dat hier naar toe gaat waarschijnlijk hardstyle-leek. Logisch dat er dan hitjes gedraaid worden, het liefst remixen van tracks die ze kennen, in dit geval veelal house tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 01:03 

Hardtraxx Veteran

Maar dit mag toch gewoon niet gelabeld worden met hardstyle. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 11:15 

Hardtraxx Elite

Onze grote Belgische held :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 12:11 

lijkt wel of die zijn best heeft gedaan om zoveel mogelijk nonhardstyle invloeden erin te doen xd

Soort Het Foute Uur van Znayzar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 20:02 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Onze grote Belgische held :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 14:42 

Hardtraxx Addict

Ik snap deze platenkeuze eigenlijk wel, aangezien je te maken hebt met een publiek dat niet erg bekend is met hardstyle. Op deze manier kunnen ze zich identificeren met de platen die gedraaid worden. Je kan niet hier heen gaan en dan alleen maar keiharde beukers gaan draaien, daar knapt 't publiek op af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 20:56 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Ik snap deze platenkeuze eigenlijk wel, aangezien je te maken hebt met een publiek dat niet erg bekend is met hardstyle. Op deze manier kunnen ze zich identificeren met de platen die gedraaid worden. Je kan niet hier heen gaan en dan alleen maar keiharde beukers gaan draaien, daar knapt 't publiek op af.

Denk jij dat ze zo'n evenement kunnen uitverkopen met mensen die random een keer een kijkje gaan nemen op een hardstyle feest? Lijkt me toch wel dat veel mensen die daar heen gaan de muziek wel kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 17:05 

Hardtraxxer

Skyscraper schreef:
W0uT3R schreef:

Denk jij dat ze zo'n evenement kunnen uitverkopen met mensen die random een keer een kijkje gaan nemen op een hardstyle feest? Lijkt me toch wel dat veel mensen die daar heen gaan de muziek wel kennen.

En die dus precies de muziek willen horen, die in deze tracklist staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 18:22 

Hardtraxx Veteran

Altijd een goed idee, je muziek aanpassen aan het publiek in plaats van het omgekeerde proberen te bereiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:10 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Altijd een goed idee, je muziek aanpassen aan het publiek in plaats van het omgekeerde proberen te bereiken

Je staat toch ergens voor het publiek? En als wat je draait goed ontvangen wordt, dan is er toch geen probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 19:40 

Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
W0uT3R schreef:

Dit lukt in Nederland en Belgiƫ jammer genoeg zelfs, dus in Amerika zeker ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 20:34 

Hardtraxx Veteran

Ik kijk regelmatig op Harderstate en ik zie daar vrij regelmatig users voorbij komen die uit USA komen, die wel degelijk fatsoenlijke kennis van hardstyle hebben. Het is niet zo'n dom land als dat iedereen doet. Het punt dat ze alles slikken is natuurlijk wat anders, als Coone op Defqon (bijvoorbeeld) zo'n set neer zet staat aan het eind de halve mainstage nog vol, de rest is ergens anders kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 01:53 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
als Coone op Defqon (bijvoorbeeld) zo'n set neer zet staat aan het eind de halve mainstage nog vol, de rest is ergens anders kijken.

Staat nog steeds vol met alle dagjesmensen. :corn:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle