was 1 van de beste sets die ik heb gehoord 
Die gast is lekker bezig
wrote:Wat is het toch lekker dat ie elke keer poltergeist speelt , kneiterhard![]()
Gadver, eerste deel van de set was beste en hebben we niet te horen gekregen![]()
Bijna summerfestival
Netjes!wrote:Hide & Seek [The Vision Remix] zal binnenkort vrijgegeven worden..! Stay tuned..
super!wrote:Hide & Seek [The Vision Remix] zal binnenkort vrijgegeven worden..! Stay tuned..
Zeker lekkere set, die million miles live zegwrote: On topic: wel fijn setje.
Dat is Deepack - Mysterywrote:Coone begint steeds betere hardstyle te produceren! I like!
04. Dr. Rude & Qatja S - 99 Noise
En toch kan het nog 20x harder..wrote:Coone begint steeds betere hardstyle te produceren! I like!
je kunt coone toch ook niet echt een pussy noemen,, hij gaat gewoon gemiddeld.. Coone vind ik echt een held!wrote:En toch kan het nog 20x harder..wrote:Coone begint steeds betere hardstyle te produceren! I like!
Nog niet gedaan? En volgens mij is het een hardstyle edit. Want als ik het opzoek op Google is het meer tek o.i.d.wrote:Thanks, aangepastwrote:nummer 4: 99% Noise - Dr Rude vs Qatja S
Deepack - Mysterywrote:Nog niet gedaan? En volgens mij is het een hardstyle edit. Want als ik het opzoek op Google is het meer tek o.i.d.wrote:Thanks, aangepastwrote:nummer 4: 99% Noise - Dr Rude vs Qatja S
View on YouTube