Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 21:57 

Kraak... Piep...

Download

Tracklist:
01. Coone - Survival Of The Fittest (Defqon.1 2014 Anthem)
02. Max Enforcer & Coone - Love x Hate
03. Project One - The Story Unfolds
04. ID
05. Coone - Into The Madness
06. Coone - Million Miles w/ Coone - Universal Language (Edit) (Klinkt als een Wildstylez edit o.i.d.)
07. Dimitri Vegas & Like Mike & Moguai - Mammoth (Coone Remix) w/ Coone feat. Nikkita - Monstah
08. Sylence & Cyber - Each Other
09. Headhunterz & Crystal Lake feat. Sir Llewy Project - Live Your Life (Crystal Lake Hard Mix)
10. Linkin Park & Steve Aoki - A Light That Never Comes (Coone Remix)
11. Kendrick Lamar - M.A.A.D City (ID Remix)
12. Mark With A K & Chris Willis feat. Mc Alee - Something More
13. Lowriders - Don't get Back (remix/edit) /w (Dr Rude Remix)
14. Coone - Aladdin On E
15. Major Lazer - Roll The Bass (ID Remix)
16. Coone - Words From The Gang (2014 Remix)
17. Coone & Hard Driver feat. E-Life - Swoosh Fever
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 23:01 

Hardtraxxer

Wat is de red toch ook een verschrikkelijk saaaaaie stage zeg :yawn:
ook dit weer :thumbdown: Qdance moet echt eens wat er gaan doen aan de mainstage :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 23:31 

Kraak... Piep...

Wat verwacht je dan, Vazard & Delete?

Het is de mainstage van het grootste hardstyle festival ter wereld en tevens een van de grootste festivals van Nederland. Dan komt er veel internationaals kijken en sinds de red gewoon de algemene hardstyle is verwacht je daar gewoon de bekendste hardstyle artiesten die gewoon hun dingetje doen daar.

Er zijn niks voor niks andere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 23:53 

Hardtraxxer

Ja daarom ook!! Vertel mij nou eens als een echte hardstyle fan, hier nou zo mooi aan is!! hebben dit nou in die hele 10 jaar nooit last van gehad!!Die coone dit zo mooi vindt ga lekker showtek achterna had hier net zo goed arwin van buuren of tiesto kunnen staan!!! oprotten met die achterlijke house achtige boot legs dood ziek een x van!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 00:00 

Hardtraxx Elite

hardstylboy schreef:
Ja daarom ook!! Vertel mij nou eens als een echte hardstyle fan, hier nou zo mooi aan is!! hebben dit nou in die hele 10 jaar nooit last van gehad!!Die coone dit zo mooi vindt ga lekker showtek achterna had hier net zo goed arwin van buuren of tiesto kunnen staan!!! oprotten met die achterlijke house achtige boot legs dood ziek een x van!!

Je hoeft er niet naar te luisteren hè, zijn genoeg andere stages om naartoe te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 00:29 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
hardstylboy schreef:

Je hoeft er niet naar te luisteren hè, zijn genoeg andere stages om naartoe te gaan.

Snap wel wat je bedoelt :thumbup: Gaat het toch helemaal niet om!! Gaat om in het algemeen!!Hoef niet na te luisteren wordt gedwongen om hier na te luisteren omdat dit onder hardstyle moet vallen zo genaamd!! Zelfde als paar jaar geleden met rob g op sensation black ging die rock draaien op een hardstyle/hardcore feest en toen iedereen uit protest ging zitten en die rob g een knal voor ze bek kreeg nou had ook die persoon kunnen geweest zijn!! Dit effect is nou het zelfde!! Iedereen klaagt erover het is niet meer zo als toen en terecht!!Is hier niks hards aan boooring style!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 00:53 

Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
DJ_Tim schreef:
hardstylboy schreef:

Snap wel wat je bedoelt :thumbup: Gaat het toch helemaal niet om!! Gaat om in het algemeen!!Hoef niet na te luisteren wordt gedwongen om hier na te luisteren omdat dit onder hardstyle moet vallen zo genaamd!! Zelfde als paar jaar geleden met rob g op sensation black ging die rock draaien op een hardstyle/hardcore feest en toen iedereen uit protest ging zitten en die rob g een knal voor ze bek kreeg nou had ook die persoon kunnen geweest zijn!! Dit effect is nou het zelfde!! Iedereen klaagt erover het is niet meer zo als toen en terecht!!Is hier niks hards aan boooring style!!

Spreek voor jezelf kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 09:18 

Hardtraxxer

hardstylboy schreef:
DJ_Tim schreef:
hardstylboy schreef:

Wil iemand die man helpen aub.

On-Topic : Ik vind het een leuke set, al heb ik er wel betere van hem gehoord.

P.S. De SC link is de wildstylez set en op het einde zit denk ik die Frequencerz edit maar ik kan niet op de titel komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 10:12 

Hahaha gaat ie weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:00 

Kraak... Piep...

hardstylboy schreef:

Als iedereen er over klaagde werd het niet op de mainstage geplaatst. En als iedereen er over zou klagen zou niet iedereen daar op de main staan. En ik heb trouwens tijdens Wildstylez en Noisecontrollers geen enkele house bootleg gehoord.

Hou je smoel eens met ik vind het zo dus het is ook zo. Want alleen de die hard rawstyle kneusjes zijn het met je eens en die zijn zwaar in de minderheid.

En als hardstyle liefhebber kan ik het grootste deel van alles waarderen, als het maar in mijn smaak valt. Wil nog niet zeggen dat het niet goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:22 

Hardtraxx Addict

Maar het zou nóg mooier zijn als de soundcloudlink van de set van Coone hier wordt neergezet in plaats van de set van Wildstylez!

Nieuwe discussie: Hoort de échte set van Coone op de Red van Defqon thuis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
hardstylboy schreef:

Als iedereen er over klaagde werd het niet op de mainstage geplaatst. En als iedereen er over zou klagen zou niet iedereen daar op de main staan. En ik heb trouwens tijdens Wildstylez en Noisecontrollers geen enkele house bootleg gehoord.

Hou je smoel eens met ik vind het zo dus het is ook zo. Want alleen de die hard rawstyle kneusjes zijn het met je eens en die zijn zwaar in de minderheid.

En als hardstyle liefhebber kan ik het grootste deel van alles waarderen, als het maar in mijn smaak valt. Wil nog niet zeggen dat het niet goed is.

Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 15:05 

Hardtraxx Veteran

Iedereen is die gozer spuugzat, kunnen mods hem ALSJEBLIEFT bannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 16:13 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Iedereen is die gozer spuugzat, kunnen mods hem ALSJEBLIEFT bannen?

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 23:44 

Hardtraxxer

kevin-field schreef:
Maar het zou nóg mooier zijn als de soundcloudlink van de set van Coone hier wordt neergezet in plaats van de set van Wildstylez!

Nieuwe discussie: Hoort de échte set van Coone op de Red van Defqon thuis?

Nee die hoort niet op op defqon thuis met deze saaie set !!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 23:50 

Hardtraxx Veteran

Waarom mogen mensen wel kritiek hebben op digital punk en Brennan hearts set en niet op deze set? Terwijl deze toch minstens zo bedroevend is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 23:56 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Waarom mogen mensen wel kritiek hebben op digital punk en Brennan hearts set en niet op deze set? Terwijl deze toch minstens zo bedroevend is?

Danku toch 1 die met me eens is :thumbup: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 13:29 

Hardtraxx Veteran

Hoewel hardstylboy niet vooraanstaand toen god de iq punten uitdeelde heeft hij wel een punt. Wat een grafset en wat een grafstage die main op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het wel altijd fijn als mensen hun meningen niet als feiten bestempelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 14:43 

Kraak... Piep...

Leonidas schreef:

Dat was toch echt een ander soort kritiek >.<

Paultheone schreef:
Ik vind het wel altijd fijn als mensen hun meningen niet als feiten bestempelen.

Dit.

Ik vind het kut, dus het mag er niet wezen. Met zo'n opmerking denk ik toch echt dat je in dat zelfde rijtje als hardstyldwaas stond voor je IQ dwerg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 14:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik vind het kut, dus het mag er niet wezen. Met zo'n opmerking denk ik toch echt dat je in dat zelfde rijtje als hardstyldwaas stond voor je IQ dwerg.

Ohja tuurlijk :lol: Er wordt vaak gezegd dat mensen hun mening niet als feit mogen ventileren, maar let op: andere mensen mogen ook wel gewoon aannemen dat wat er gezegd wordt een mening is, zeker in deze context. Je kunt feitelijk niet echt spreken van een goede of slechte set, dus alles wat er over wordt gezegd is een mening. Is toch juist logisch? Als Dwerg zegt dat het kut was en dat de hele main kut was, snapt iedereen toch dat het om zijn mening gaat? De main stond immers vol met mensen... die dus een andere mening hadden.

haha! WTF Ok doei. Hont
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 15:55 

Kraak... Piep...

Daten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 16:49 

Hardtraxx Veteran

Graag... CRAFT? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 17:33 

Hardtraxx Veteran

man man man >.< ik krijg elke keer de kriebels als ik die lappen tekst van hem lees, wat doe ik mezelf toch telkens aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:57 

Hardtraxx Addict

Na Mark With A K zit nog Showtek - Don't get Back (remix?)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle