hardstylboy schreef:
Snap wel wat je bedoelt

Gaat het toch helemaal niet om!! Gaat om in het algemeen!!Hoef niet na te luisteren wordt gedwongen om hier na te luisteren omdat dit onder hardstyle moet vallen zo genaamd!! Zelfde als paar jaar geleden met rob g op sensation black ging die rock draaien op een hardstyle/hardcore feest en toen iedereen uit protest ging zitten en die rob g een knal voor ze bek kreeg nou had ook die persoon kunnen geweest zijn!! Dit effect is nou het zelfde!! Iedereen klaagt erover het is niet meer zo als toen en terecht!!Is hier niks hards aan boooring style!!
Als iedereen er over klaagde werd het niet op de mainstage geplaatst. En als iedereen er over zou klagen zou niet iedereen daar op de main staan. En ik heb trouwens tijdens Wildstylez en Noisecontrollers geen enkele house bootleg gehoord.
Hou je smoel eens met ik vind het zo dus het is ook zo. Want alleen de die hard rawstyle kneusjes zijn het met je eens en die zijn zwaar in de minderheid.
En als hardstyle liefhebber kan ik het grootste deel van alles waarderen, als het maar in mijn smaak valt. Wil nog niet zeggen dat het niet goed is.