Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:14 

jambekkie schreef:
Dit heeft toch wel mijn avondje verpest. Gelukkig heb ik nog wel die eindshow meegemaakt :)

Coone was niet veel, toen gewoon al mn muntjes opgemaakt! De eindshow was wel genieten idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:24 

Hardtraxxer

Jammer van de bagger kwaliteit zoals altijd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:50 

Gangsterdwerg schreef:
Blij dat ik tijdens deze set onderweg was naar mijn kluisje...

Er waren vooral geen andere stages meer? Zuur to the pruim ben jij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:14 

Hardtraxxer

Mooi dat ik tijdens deze set bij noize supressor stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Blij dat ik tijdens deze set onderweg was naar mijn kluisje...

Er waren vooral geen andere stages meer? Zuur to the pruim ben jij :D

Mwah alleen Radical Redemption stond er nog maar was met een groep vrienden die daar niet echt into zijn (en ik vind hem zelf ook niet fantastisch). Dus we zijn onze jassen gaan halen en toen nog ff naar de main gelopen voor 't vuurwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:18 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 10:54 

Hardtraxx Newbie

jambekkie schreef:
Dit heeft toch wel mijn avondje verpest. Gelukkig heb ik nog wel die eindshow meegemaakt :)

Volgende keer naar huis gaan, Dit was gewoon lekker knallen. :thumbsup:

Wie had dan moeten afsluiten prophet ofzo die kan ook niet afsluiten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 10:56 

Donateur

Ik had graag Adaro of B-Front af zien sluiten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:34 

Hardtraxx Veteran

r1kson schreef:
Dit was gewoon lekker knallen. :thumbsup:

Lekker knallen? Prima dat het jouw smaak is, maar dit valt toch niet onder 'lekker knallen'? Vooral niet als het een afsluitende set betreft. Dan mag dat allemaal wel ietsjes harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:02 

Hardtraxx Veteran

Defqon werkt al een paar jaar zo, voor de hardere acts moet je het meerendeel van de dag gewoon in de blauw of de purple zijn. Dat gaat ook niet meer veranderen. Als je hard af wil sluiten kun je prima ergens anders terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 13:10 

Hardtraxx Veteran

Prima afsluiter
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:25 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Defqon werkt al een paar jaar zo, voor de hardere acts moet je het meerendeel van de dag gewoon in de blauw of de purple zijn. Dat gaat ook niet meer veranderen. Als je hard af wil sluiten kun je prima ergens anders terecht.

Het werkt idd zo, maar dat betekent toch niet dat je er geen kritiek op mag hebben? Nu heb je bijna 0 variatie op de mainstage terwijl die variatie mijns inziens juist op de mainstage hoort te zijn.
Een aantal dubstep-nummers en house-nummers kunnen wel, maar harde/ rauwe/ industriële hardstyle is dan opeens weer te gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

Als je ziet dat Ran-D en Crypsis ook daar redelijk hebben doorgedraaid, Psyko Punkz ook een paar hardere platen hebben gedraaid. Weegt misschien niet op tegen de rest, maar er wordt wel degelijk hier en daar wat harders gedraaid. Daar komt nog eens bij dat je voor hardere muziek beter naar een andere area kan gaan, er waren immers plenty andere area's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 15:20 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Als je ziet dat Ran-D en Crypsis ook daar redelijk hebben doorgedraaid, Psyko Punkz ook een paar hardere platen hebben gedraaid. Weegt misschien niet op tegen de rest, maar er wordt wel degelijk hier en daar wat harders gedraaid. Daar komt nog eens bij dat je voor hardere muziek beter naar een andere area kan gaan, er waren immers plenty andere area's.

dan hebben wij een verschillende mening over harde platen. crypsis draaide de helft van z'n set harde platen, voor de rest zul je misschien 10 'harde platen' (Sorrow, Acid Nightmare, Audiobot, etc). maar dat weegt niet op tegen het gros mainstream dat neergezet wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 15:39 

Hardtraxx Veteran

En waar zijn de oudere platen gebleven? Zijn die totaal vergeten?
Ik weet zeker dat nummers als bijvoorbeeld Rage/ Phases/ Angel nog super goed worden ontvangen, maar helaas hebben de DJ's de ballen niet meer om die te draaien. Gelukkig werd er héél af en toe nog een harder/ ouder plaatje gedraaid, maar het gros van de sets waren platen van minder dan een half jaar oud.

Blijf toch hopen dat er een paar DJ's zijn die die mooie balans kunnen vinden tussen oudere platen, mainstream platen en hardere platen (Headhunterz is soms wel goed bezig wat dat betreft). En dan hoeft het echt niet hard/ raw/ duister á la Chris One o.i.d. te zijn, een B-Front/ The Machine plaat is ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 15:43 

Hardtraxx Addict

helemaal mee eens. maar dat gebeurt echt niet op zo'n grootschalig festival. Het meeste wat gedraaid wordt is zelfpromotie. en daar kom je nìet omheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 10:24 

geniale set :P
Hard Driver - Ready 2 Rock (Defqon 1. DJ Tool)
heldentrack!
op WiSH werd die ook al gedraaid maar dan met de tekst "Wish Outdoor motherfuckers" ipv "Defqon one motherfuckers"
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle