Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 20:16 

Hardtraxx Elite

Convexa - Flinke Pink 2015 Black Edition DJ Contest:

Tracklist:
01. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
02. Prefix & Density - Soundwaves
03. Digital Punk & B-Front - For The Girls
04. Chain Reaction - Lellebel
05. Infirium ft. D-Verze - Vrogger
06. Delete - Punishment
07. Hardstyle Mafia - Out Of Control

Gefilmd met een GoPro.
Jullie zouden mij erg helpen door te stemmen via onderstaande link :D

http://www.onlinedjcontest.nl/contests/ ... n/convexa/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 20:25 

Gestemd. Om nog even te mierenneuken, waarom het genre 'rawstyle' en niet raw hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 21:34 

Hardtraxx Elite

Geen flauw idee.
De organisatie had 3 categorieën gemaakt, ik heb dat zelf niet getypt.. heb een hekel aan dat soort benamingen xd

Thanks verder :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 21:35 

Hardtraxx Crew

Vet om zo te zien, hoewel het beeld wel heel erg beweegt :P . Overgang naar vrogger vind ik niet zo fijn, je gooit mijns inziens het laag veel te vroeg open. Je mixt vaker op die manier in, wat het geheel voor mij persoonlijk vrij slordig maakt. Ook had je wellicht net wat meer kunnen teasen en dergelijke trucjes, om er toch het maximale uit te halen. Trackkeuze is wel netjes, leuke afwisseling tussen oud/nieuw, bekend/onbekend werk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 21:52 

Hardtraxx Elite

Zenda schreef:
Vet om zo te zien, hoewel het beeld wel heel erg beweegt :P . Overgang naar vrogger vind ik niet zo fijn, je gooit mijns inziens het laag veel te vroeg open. Je mixt vaker op die manier in, wat het geheel voor mij persoonlijk vrij slordig maakt. Ook had je wellicht net wat meer kunnen teasen en dergelijke trucjes, om er toch het maximale uit te halen. Trackkeuze is wel netjes, leuke afwisseling tussen oud/nieuw, bekend/onbekend werk :)

Haha ja ik heb me behoorlijk in moeten houden zelfs.. Kan nooit rustig blijven tijdens het draaien :P
Teasen had inderdaad wat meer gekund. Heb de set verder totaal niet voorbereid, heb gewoon wat tracks gepakt steeds haha! Overgang naar Vrogger vind ik wel kunnen op deze manier, klinkt imo niet storend.
Thanks verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:41 

Hardtraxx Elite

GEWONNEN :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:58 

Gefeliciteerd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 18:05 

bloemkool schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 18:07 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
bloemkool schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 20:21 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd!
Zenda schreef:
Vet om zo te zien, hoewel het beeld wel heel erg beweegt :P . Overgang naar vrogger vind ik niet zo fijn, je gooit mijns inziens het laag veel te vroeg open. Je mixt vaker op die manier in, wat het geheel voor mij persoonlijk vrij slordig maakt.

Hier ben ik t wel mee eens. Haalt de energie weg uit een climax. Vind het ook niet erg plezant om naar dat soort overgangen te luisteren. Verder wel prima mixje.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle