Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:26 

Hardtraxx Elite

Convexa | CTRL.ALT.DELETE DJ Contest

Tracklist:
01. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher
02. Drivium & Eyoung - Boys In The Kitchen
03. DJ Thera vs. Geck-o - Mindblowing Music
04. Catatonic Overload - S.I.T.E.
05. Wavolizer ft. Yuna-X - Retaliation
06. Zany - Animated Audio
07. Degos & Re-Done - Salsa
08. Phrantic - Spells
09. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
10. Vazard - The Orange Tree
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 17:28 

Hardtraxx Elite

Nog mensen die 'm geluisterd hebben? :)
Vind 'm zelf aardig gelukt en ben wel beniewd wat jullie ervan vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Zojuist geluisterd! Jammer dat hier verder geen reacties staan, vind het namelijk een originele lijst. Tracks sluiten goed op elkaar aan, en met name S.I.T.E. > Retaliation is een hele geslaagde overgang! ^^ Een minpunt voor mij is dat er helaas weinig tot niet wordt geteased, dat vind ik het toch altijd een stuk interessanter maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:09 

Hardtraxx Veteran

Net even geluisterd. Leuke lijst idd, maar naar mijn smaak is elke track op dezelfde manier doorgemixt... er is weinig variatie in mixen gebruikt, zeg maar. Het ligt allemaal wel vrij strak, daar niet van, maar ik vind het een weinig uitdagende mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 22:17 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Net even geluisterd. Leuke lijst idd, maar naar mijn smaak is elke track op dezelfde manier doorgemixt... er is weinig variatie in mixen gebruikt, zeg maar. Het ligt allemaal wel vrij strak, daar niet van, maar ik vind het een weinig uitdagende mix.

Ben ik het niet helemaal mee eens eigenlijk, Boys in the Kitchen > Mindblowing Music heeft een behoorlijk lange mix + kickswitch.
SITE > Retaliation loopt door naar mid intro + kickswitch
Animated audio is op de midintro ingemixt en spells gaat ook door op de mid intro op de midoutro van Salsa.

Had dus juist een beetje geprobeerd wat verschillende overgangen te doen om het een beetje spannend te houden.

Anyway... Thanks dat je er even tijd voor hebt genomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 22:19 

Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Zojuist geluisterd! Jammer dat hier verder geen reacties staan, vind het namelijk een originele lijst. Tracks sluiten goed op elkaar aan, en met name S.I.T.E. > Retaliation is een hele geslaagde overgang! ^^ Een minpunt voor mij is dat er helaas weinig tot niet wordt geteased, dat vind ik het toch altijd een stuk interessanter maken.

Normaal tease ik eigenlijk veeeel meer, maar concentreerde me dusdanig op het mixen etc. dat er van het teasen weinig kwam haha!

Cool dat je 'm even geluisterd hebt! :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle