ah zo, sweet!
dat mag de volgende keer wel wat beter qua voorbereiding
Geef die jongens ook eens een kans!wrote:ik hoor nu die gesprekken in et begin, maar wat een ongeorganiseerd zooitje zeg
dat mag de volgende keer wel wat beter qua voorbereiding
dat doe ik zeker!wrote:Geef die jongens ook eens een kans!
Valt niet mee in het engels en een nieuwe show.
Ik doe ze het niet na
Maar COTHS go for itIk heb er het vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!
je kunt het toch ook anders zeggen, yeah that record definitly made itwrote:ik heb nu nog een half uurtje te gaan, maar het is een lekkere show hoor
op de af en toe wegvallende microfoons en het slechte engels [wat eigenlijk helemaal niet zo slecht is, maar jullie de hele tijd zeggen dat het slecht is, waardoor het erg slecht lijkt] na, is de show erg lekker
maar die naam: Make it or Break it fzoiets
die namelijk klinken toch raar, want in een zin is het wel nice, zo van: Make it or break it.
Maar als je zegt: Yeah, that record definitly is: Make It.
Dat klinkt gewoon niet. Mss puntje voor verbetering?
En jullie moeten ook proberen wat minder door elkaar te praten
maar dat zeiden ze teijdens de show nietwrote:je kunt het toch ook anders zeggen, yeah that record definitly made itwrote:ik heb nu nog een half uurtje te gaan, maar het is een lekkere show hoor
op de af en toe wegvallende microfoons en het slechte engels [wat eigenlijk helemaal niet zo slecht is, maar jullie de hele tijd zeggen dat het slecht is, waardoor het erg slecht lijkt] na, is de show erg lekker
maar die naam: Make it or Break it fzoiets
die namelijk klinken toch raar, want in een zin is het wel nice, zo van: Make it or break it.
Maar als je zegt: Yeah, that record definitly is: Make It.
Dat klinkt gewoon niet. Mss puntje voor verbetering?
En jullie moeten ook proberen wat minder door elkaar te praten