Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 20:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Here is the Reverze set including our new solotrack "Time To Rock".



Tracklist:
1. -Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds
2. -Zany & Frequencerz - Quakers (Clockartz Remix) -Clockartz - Rockafella
3. -Clockartz - Time To Rock
4. -The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
5. -Clockartz - Delirium
6. -Ran-D & Clockartz - Victorious
7. -Clockartz ft. Bram Boender- The Art Of Being One
8. -Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
9. -Clockartz- Welcome To My Rave
10. -Clockartz - Loudness Tool
11. -Clockartz & Malice - Dirty Italy
12. -Chris One - Deathmatch
13. -Clockartz - Caged (Live Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
1. -Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds


Dat is een beste opener. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Clockartz schreef:
1. -Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds


Dat is een beste opener. :loving:

Wel echt enorm baas om mee te openen inderdaad. Prima lijst ook verder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs in een drie kwartier set nog verrassende platen. Wat een helden zijn het toch! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zelfs in een drie kwartier set nog verrassende platen. Wat een helden zijn het toch! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 09:30 
 
Hardtraxxer

Rockafella zit er ook nog tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat er ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst wederom. Mooie afwisseling tussen oud en nieuw en niet zo hard en hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 15:39 
 
Hardtraxx Elite

Vet! Hoop ze binnenkort ergens te zien, zie vaak vette lijstjes van ze en al hun tracks zijn ook echt goed imo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Clockartz schreef:
1. -Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds


Dat is een beste opener. :loving:

Jammer dat NC zelfs dit soort plaatjes er te weinig bij pakt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 17:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Clockartz schreef:
1. -Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds


Dat is een beste opener. :loving:

Heerlijk!! Ook een nette lijst verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kek lijstje wel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setjes van deze mannen blijven top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wat een helden zijn het toch! :worship:


Zamble schreef:
Setjes van deze mannen blijven top.


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik! Benieuwd wat ze morgen op Rebirth gaan draaien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Clockartz schreef:
1. -Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds


Dat is een beste opener. :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle