Pfoe deze is wel heel erg vet zeg!
Ik moet ook eerlijk zijn dat ik soms niet goed begrijp dat andere Dj's ook niet eens wat meer oude tracks in hun livesets droppen. Ik bedoel Hardstyle is in veel gevallen heel erg intens, vooral als je voor het eerst een nummer in een bepaalde setting hoort.
Het gevoel wat je bij die eerste keer hebt, zal altijd voor een bepaalde graad terugkomen wanneer je het nummer weer hoort. Ikzelf heb bijvoorbeeld Church of the Darkside van Dozer voor het eerst op InQontrol gehoord en heb dat gevoel nog wel is als ik die plaat spontaan opzet.
---
Zo; sentimenteel modus uit, maar tis wel even wat op 't hart lag
