Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:26 

Vaak vind ik het zo dat als het mixtechnisch soepel in elkaar overgaat, en er geen drive verloren gaat dat het niet zo'n probleem is. In dit geval vind ik dat!

Verder vond ik de eerste helft vooral weer zeker vet gedaan. Dikke props sowieso voor Path of Righteousness! Ik vond de screech die geteased wordt van Unlocked wel een tikkie vervelend worden, maar dat nummer is baas. =)

Give it Up ook top gemixt, net als revolution is here. Vanaf afrika wordt het minder, de mash-up klinkt mij iets te rommelig en onsamenhangend. Had er een andere plaat voor gekozen! Ook vind ik de bass-switch in de climax van TGSOE niet tof, de vocal had er evt best bij gekunt, maar nu klonk het net iets te verschillend.

Props dat je Lullaby strak krijgt gemixt, ik heb t vaker geprobeerd en echt verschrikkelijk, weet niet wat het daarbij is.

Conclusie; vette set! Wel minder dan je vorige 2 sets die ik geluisterd heb. Misschien toch een klein stapje terug qua vette dingen doen, of eerst uitproberen en dan doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:42 

Hardtraxxer

Kijk dat was waar ik naar streefde dat je het zelf niet tof vind oke dat is jou mening en over smaak ga ik geen discussie voeren. En over de geen opbouw argument omdat ik dat bewust heb gedaan, unlocked valt onder mijn ogen niet onder een knetterharde track en kun je best wel in een wat meer mainstream set neerplaatsen, misschien niet gebruikelijk en apart ja maar dan heb ik bereikt wat ik wou dus apartheid.

@ Nazale

Bedankt zal er zeker wat mee doen:D en over Lullaby der is een versie dat een beat skipped online dus ik zou eerst eens kijken of je niet de verkeerde versie hebt:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:16 

Hardtraxx Addict

Clock Kid schreef:
Kijk dat was waar ik naar streefde dat je het zelf niet tof vind oke dat is jou mening en over smaak ga ik geen discussie voeren. En over de geen opbouw argument omdat ik dat bewust heb gedaan, unlocked valt onder mijn ogen niet onder een knetterharde track en kun je best wel in een wat meer mainstream set neerplaatsen, misschien niet gebruikelijk en apart ja maar dan heb ik bereikt wat ik wou dus apartheid.

@ Nazale

Bedankt zal er zeker wat mee doen:D en over Lullaby der is een versie dat een beat skipped online dus ik zou eerst eens kijken of je niet de verkeerde versie hebt:)

apart is het zeker, het is ook mijn mening en ik wou ook geen discussie uitlokken :) Mixtechnisch zat t wel goed inelkaar alleen het tease van unlocked begon me te irriteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:24 

Hardtraxxer

Oke mijn excuses dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd iig bedankt voor je mening en zal zeker wat ermee doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:16 

Hardtraxxer

Unlocked - Luna :woot:
dat is een tijd geleden dat ik die heb gehoord, nog steeds een heilig nummer!
lekker mixje overigens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:04 

Hardtraxx Addict

Het enige wat ik echt echt jammer vind is dat er bij sommige overgangen de vocals echt bam door elkaar heen gaan. De rest is gewoon genieten, lekkere drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:20 

Hardtraxx Addict

Dikke thumbs up voor het mixwerk. Het is niet standaard, ook hoe die Africa edit wordt ingemixed, is niet de veilige weg kiezen en dat werkt wel goed. Ga zelf meestal wat meer voor de iets veiligere weg als ik ergens draai, maar dat heeft misschien ook met ervaring te maken. Vocals door elkaar zou ik wel vermijden maar verder goede drive.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle