Ditwrote:Als NC deze set opnieuw draait tijdens De Tijdmachine kom ik door elke storm en sneeuwbui heen, daar moet ik gewoon bij zijn.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Deze set is zo legendarisch

Zo ENORM vaak aangehad.
Zo ENORM vaak aangehad.
Download voor de geinteresseerden:
http://www23.zippyshare.com/v/51166198/file.html
http://www23.zippyshare.com/v/51166198/file.html
Beste set die NC ooit gedraaid hebben. Alle tracks gewoon bovengemiddeld goed. Was er zelf niet bij, maar wat heeft deze veel aangestaan op de telefoon! 
Zo vaak geluisterd deze set
Die Crump Edit toen ook van Youtube gehaald en op m'n mp3 spelertje gezet om hem vervolgens 100 keer per dag te luisteren in die crappy kwaliteit.
Best grote kans aangezien ie live staat. Ik ben er zelf niet bij maar dat zou wel gruwelijk awesome zijn.wrote:Als NC deze set opnieuw draait tijdens De Tijdmachine kom ik door elke storm en sneeuwbui heen, daar moet ik gewoon bij zijn.
-
K
wrote:10 10 10 10 10
Heerlijke set, staat nog altijd op mn ipod. Zet ik er altijd weer op. 
Heldig setje! Tussen 10. Noisecontrollers – Night After Night en 11. SMD – Just Like You zit ook nog een track, ben alleen de naam vergeten..
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Deze set is echt ge-wel-dig
Inmiddels ook al echt 525 +jes op LSDB.
Inmiddels ook al echt 525 +jes op LSDB.
-
K
Volgens mij niet toch?wrote:Heldig setje! Tussen 10. Noisecontrollers – Night After Night en 11. SMD – Just Like You zit ook nog een track, ben alleen de naam vergeten..
Hoort dat stuk vanaf 27.05 nog bij Night After Night dan? Nooit geweten, al klinkt het heel bekendwrote:Volgens mij niet toch?wrote:Heldig setje! Tussen 10. Noisecontrollers – Night After Night en 11. SMD – Just Like You zit ook nog een track, ben alleen de naam vergeten..
Da's de intro van Just Like You. En wat voor een 
Ook een dikke 10 gegeven. Wát een set
. Extreem vaak geluisterd en die edits zijn geniaal, vooral Crump 
Dit waren één van de eerste nummers die ik destijds luisterde en ervoor hebben gezorgd dat ik hardstyle ben gaan luisteren, een dikke 10 dus! 
Oude Noisecontrollers dingen: altijd goed!
Oke tnx! Dan is de intro ieder geval beter dan de climaxwrote:Da's de intro van Just Like You. En wat voor een
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Gewoon een 10, wat een legendarische set 
Niet naar Emporium 2008 geweest, maar god wat is dit een gruwelijk dikke set zeg