Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download The Ultimate Pokémon Mix:


Gotta catch 'em hierrrr: http://www7.zippyshare.com/v/eQSuxOQM/file.html

Tracklist:
00. Intro
01. Noisecontrollers - Sludge
02. Da Tweekaz - Inferno
03. In-Phase - Spark
04. Demi Kanon - Supersonic
05. Brennan Heart - Memento
06. William's Syndrome - Thunder
07. E-Force - Hurricane
08. TNT & Zany - Heatwave
09. Noisecontrollers - Trick Or Treat
10. Citizen - Toxic
11. Daniele Mondello - Thunderbolt
12. The M4CH1N3* - Mist
13. The Jakkiz & Caine - Amnesia
14. DJ Thera & Artifact - Revenge
15. Mean Machine - Payday
16. Gunz For Hire - Swagger
17. Radiance - Confusion
18. Artifact - Torment
19. Act of Rage ft. MC Jeff - Rage
20. Titan - Nightmare
21. DJ Thera - Celebrate
22. Main Concern - Gravity
23. Hardstyle Mafia - Follow Me
24. Delete - Punishment
25. Main Concern - Last Resort
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 22:54 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:

06. William's Syndrome - Thunder
20. Titan - Nightmare


Heel vet!!!! +100 kuddo's :thumbup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gvd :lol: leuk idee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha fucking bazig idee. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 23:54 
 
Hardtraxx Addict

Duurde ff een paar minuutjes voordat t kwartje viel, geweldig bedacht. Leuke en vooral gevarieerde lijst ook geworden, gaat aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha originaliteit +1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe kom je erop :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Hoe kom je erop :thumbsup:

Ik was Pokemon aan het spelen en toen deed een Tentacool Supersonic. Toen kreeg ik dat nummer in mijn hoofd. En later bleken er nog meer te zijn, dus heb ik een verzameling gemaakt en gemixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kende alleen Hurricane en Celebrate niet. De aanvallen dan :$ Zal 'm binnenkort eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pokémon altijd +1! Erg origineel idee! :)



Edit: iemand zin in Pokémon Sun/Moon? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee. Pokemon is compleet verkloot met die nieuwere spellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nee. Pokemon is compleet verkloot met die nieuwere spellen.


Red & Gold (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 12:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik mis darude - sandstorm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Baas

Edit: Dat einde xd


Lazlow schreef:
Ik mis darude - sandstorm :P


En ACDC - Thunderstruck
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha prachtig, mooi bedacht. En dat einde inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Pokémon altijd +1! Erg origineel idee! :)



Edit: iemand zin in Pokémon Sun/Moon? :$


Nee, te weinig vernieuwends na X/Y, alleen maar weer een shitload aan nieuwe pokémon waarvan je 50% tegenwoordig op vage manieren als friend safari of global trade en weet ik allemaal wat moet verkrijgen. Ik wil gewoon een grote(re) open wereld waarin je ze bijna allemaal kan krijgen door wild encounters, en het liefst gewoon op home console ipv handheld. Ook zijn er eigenlijk nooit echt leuke dingen meer te doen na het behalen van de league.
(Heart) Gold & (Soul) Silver vind ik de beste.

/pokérant, nu ga ik de set luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe set, idee is ook heel origineel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed gemixt, nog wat plaatjes gehoord die ik nog niet kende. Gravity en Follow Me vind ik wel echt graflelijke tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Goed gemixt, nog wat plaatjes gehoord die ik nog niet kende. Gravity en Follow Me vind ik wel echt graflelijke tracks.


De remix van Gravity van Mind Dimension is een stuk vetter! Aanrader. :D

Tenzij je uberhaupt niet avn "dat soort" lompheid houdt, dan vind je die wss ook graflelijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha baas.

Ik mis wel: Psyko Punkz vs Coone - Dirty Soundz (Rattata) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 15:41 
 
Hardtraxxer

Haha vet concept. Leuke tracklist ook nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 15:09 
 
Hardtraxx Newbie

Mooi gedaan xd Gaat nu op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 15:29 
 
Hardtraxx Addict

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 11:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bazig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Pokémon altijd +1! Erg origineel idee! :)



Edit: iemand zin in Pokémon Sun/Moon? :$


IK IK IK !!!!

OT: heel vet gedaan!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle