kevin-field schreef:
Heb 'm geluisterd, maar vind 'm niet zo geslaagd eigenlijk. Trackkeuze lijkt me prima, maar de overgangen zijn bijna allemaal erg druk. Je zegt daarnaast dat je creatief probeert te mixen, maar ik vind dat je door elke midintro op elke outro the leggen je doel voorbijstreeft. Drive kan je in mijn ogen ook behouden door afwisseling te houden in je manier van mixen, houdt de spanning er een beetje in.
Sommige overgangen had achteraf gezien wel meer uit gehaald kunnen worden. In ieder geval bedankt voor het luisteren en de feedback!
Pommer schreef:
Moet je geen eigen producties hebben voor deze contest?
Nee, heeft-ie nog speciefiek vermeldt in een facebook-comment.