Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Chroman - Lentekriebels

http://www92.zippyshare.com/v/ArRV2rIe/file.html

Met de discussies over hardstyle en de kloof die ontstaat tussen 'raw' en 'euphoric' wilde ik toch de vrede terugbrengen in onze geliefde scene. Ik wilde aantonen dat raw hardstyle niet alleen maar 'dood-en-verderf', '158-BPM-kick-screech-herrie' en 'pure aids' is, maar dat het ook mooie melodieën kan bevatten en gezellig kan zijn. Daarom heb ik de meest vredelievende en gezelligste raw hardstyle van de laatste jaren genomen en een lente-mixje gemaakt. Perfect om te luisteren aan het strand bij een mooie zonsondergang, in het park tijdens een picknick of op een gezellig avondje met je geliefde. Dus laat de lente maar beginnen en geniet ervan!

Tracklist:
1. Jack of Sound - You're Next
2. Digital Punk - Invasion
3. Hard Driver & Frequencerz - Pitch Black
4. Zany & Crypsis - C#NT
5. Gunz For Hire - The Massacre
6. Sub Sonik - Go Fuck Yourself
7. Moridin - Last Of Your Kind
8. Artifact - Sanctum
9. Radical Redemption - Die Bitch
10. Warface & Titan - Chainsaw
11. Radical Redemption - Everyone Has Died
12. Warface - Mutilate & Destroy
13. Jack of Sound - 911
14. Solutio & The I's - Seizure
15. Psyched & Regain - Piece Of Shit
16. Radical Redemption - The Black Demon
17. Requiem & Titan - Wrong Impression
18. Endymion - Punk Ass
19. Crypsis & Luna - Torture
20. Vazard & Delete - Abduction
21. Main Concern - Time Has Come
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
op een gezellig avondje met je geliefde

4. Zany & Crypsis - C#NT
6. Sub Sonik - Go Fuck Yourself
9. Radical Redemption - Die Bitch


Opzich :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik trapte erin :lol: Las je omschrijving, ik dacht 'ooh oke, best boeiend :)' en toen de TL... xd

Maar sorry, ik ga hem niet luisteren, dit dood en verderf is niet echt voor mij gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik maar zoeken naar een leuk gezellig lief mixje die past bij dit lekkere zonnetje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dit :lol:

Plaatje maakt het af
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zany & Crypsis - C#NT zo ondergewardeerd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Zany & Crypsis - C#NT zo ondergewardeerd :loving:


Was hem alweer even vergeten, te vet die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha ik trapte er ook in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Maar sorry, ik ga hem niet luisteren, dit dood en verderf is niet echt voor mij gemaakt :P


Dat geeft niet, als ik een paar mensen heb kunnen trollen ben ik al tevreden.

Ik heb er trouwens wel mijn best op gedaan, paar kickswitches geprobeerd, nog meer dood en verderf teasen etc. (voor degenen die wel willen luisteren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje ongegeneerde dood en verderf herrie ben ik ook absoluut niet vies van, vandaag nog even niet voor in de stemming, maar pleur hem wel op de telefoon straks :thumbsup:

10 punten voor deze troll
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle