Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2026 00:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Charon pres. RWND 117 | Gunz For Hire '15 Years Of Mayhem' :

Citaat:
"Who Is The Bad Guy?" - To celebrate 15 YEARS OF MAYHEM of my all time favorite hardstyle act Gunz For Hire, I had to do a special RWND episode, filled with 30 of my favorite G4H tracks giving you that gangster killer vibe! - Enjoy!

Tracklist:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2026 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat aan! :thumbsup: vond de oudere G4H altijd heel vet. Gangsters Don't Dance ondergewaardeerde plaat wmb. Beetje cringe lyrics, maar verder hele dikke plaat! Latere werk ken ik niet echt, dus ben benieuwd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2026 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Gaat aan! :thumbsup: vond de oudere G4H altijd heel vet. Gangsters Don't Dance ondergewaardeerde plaat wmb. Beetje cringe lyrics, maar verder hele dikke plaat! Latere werk ken ik niet echt, dus ben benieuwd haha


Toen de act nieuw was vond ik ook al die platen echt heel dik. Met name die gangster thema platen blijven toch wel mijn favorieten. Sorrow is wel een beetje een uitzondering. Maar een Firestone, Welcome To The Underground en The Devils Hour kan ik ook stiekem wel van genieten, ondanks het ver buiten mijn straatje is haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2026 22:19 
 
Hardtraxxer

Van begin tot einde genoten, komt zelden voor maar deze was :bomb: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2026 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De cover arts zijn ook even een complimentje waard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2026 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hebben ze ook een vette platen gemaakt he. Heerlijk mixje, zal in november nog wel eens aan gaan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2026 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Silverspeed schreef:
Van begin tot einde genoten, komt zelden voor maar deze was :bomb: .

Fantazoo schreef:
Wat hebben ze ook een vette platen gemaakt he. Heerlijk mixje, zal in november nog wel eens aan gaan haha.

Thanks! :$ (L)

Chaze schreef:
De cover arts zijn ook even een complimentje waard :love:

Haha thanks reus, wel even iets meer mijn best op gedaan :corn:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle