Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 12:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Chain Reaction 'Classic Set' @ Supremacy 2019:


Tracklist:
1:00 | 1. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
2:30 | 2. Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm
3:45 | 3. Crypsis & Sasha F - Get Hit (Kick Edit) w/ Chain Reaction - Answers (Mashup)
6:40 | 4. Chain Reaction - Like A Boss (2019 Edit)
9:20 | 5. Radical Redemption - Secret Syndicates (Beat The Bridge 2014 Anthem)
11:59 | 6. E-Force & Luna - The Game
14:30 | 7. Chain Reaction - Lellebel (2019 Edit)
17:34 | 8. Radical Redemption - The Black Demon
19:27 | 9. Crypsis - Strike
20:05 | 10. Unknown Analog - Blackout (B-Front Remix)
23:43 | 11. Chain Reaction - Bassleader (Bassleader 2013 Anthem)
25:10 | 12. Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix)
26:40 | 13. TNT & Kutski - Sucksess
29:29 | 13. Chain Reaction - The Record Breaking (Rolling Prednison Breaking Athmospheric High Voltage Mashup)
31:36 | 14. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
33:15 | 15. Chain Reaction - Out With A Bang w/ Crypsis - Gangsta Shit
35:01 | 16. Crypsis - Damned
36:40 | 17. Radical Redemption & Crypsis - Unlike Others
38:31 | 18. Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem)
41:07 | 19. Geck-O - Shakedown (The Machine Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde van de 2014 platen en de edits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap wel waarom ze Classic Set tussen '' hebben gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ben je wat mij betreft af. Wat ben je voor een pannenkoek als je die oude legendarische platen gaat verneuken door kick edits en dit gaat draaien als classics. Ik kan dat echt niet begrijpen. Mensen die naar deze setjes gaan, komen net speciaal voor die oude platen te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 15:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nergens om hoor, maar hij staat op Supremacy, niet Vroeger Was Alles Beter. Denk je nou echt dat het volk daar komt voor de authentieke klassiekertjes? Hij was de opener..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nergens om hoor, maar hij staat op Supremacy, niet Vroeger Was Alles Beter. Denk je nou echt dat het volk daar komt voor de authentieke klassiekertjes? Hij was de opener..

Als er gewoon "Chain Reaction" op de affiche zou staan is er helemaal geen probleem hoor. Als er duidelijk "Classics set" bij zijn naam staat, moet hij gewoon classics draaien zoals ze zijn.

Dat is toch mijn idee van een classics set.

Edit: daarbij nog. Op Genesis/Origins deed ie net hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 15:58 
 
Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
3:45 | 3. Crypsis & Sasha F - Get Hit (Kick Edit)

Wat kut :lol: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 15:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zitten zat klassiekertjes tussen. Nogmaals, het is Supremacy, daar hebben ze geen tijdslimiet op klassiekers. Kick edits zijn zonde, maar gezien het publiek van Supremacy denk ik niet dat het een rare keuze was. Het zou vreemder op VWAB oid zijn.
Before You Go van Myst is bijvoorbeeld onderhand ook al een klassieker. Die komt ook al bijna op 4 jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nergens om hoor, maar hij staat op Supremacy, niet Vroeger Was Alles Beter. Denk je nou echt dat het volk daar komt voor de authentieke klassiekertjes? Hij was de opener..

Deed precies t zelfde op Vwab en Genesis dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Broken Balance schreef:
Nergens om hoor, maar hij staat op Supremacy, niet Vroeger Was Alles Beter. Denk je nou echt dat het volk daar komt voor de authentieke klassiekertjes? Hij was de opener..

Deed precies t zelfde op Vwab en Genesis dit jaar


Dan is het daar een ander verhaal, maar hier niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dan ben je wat mij betreft af. Wat ben je voor een pannenkoek als je die oude legendarische platen gaat verneuken door kick edits en dit gaat draaien als classics. Ik kan dat echt niet begrijpen. Mensen die naar deze setjes gaan, komen net speciaal voor die oude platen te horen.


Kan het niet beter verwoorden. Ben je vroeg aanwezig op Supremacy om die oude Minus classics aan te horen, vliegen er van die vreselijke kick edits om je oren :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn Decibel classic set op zondag was ook geen 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Classic' ook echt hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
'Classic' ook echt hahah


Je weet dat 'Classic' wat anders is dan "Classic" neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En *classic* is weer wat anders dan )classic)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En *classic* is weer wat anders dan )classic)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 21:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

%Miwer% is weer wat anders dan ^Miwer^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle