Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 20:18 
 
Artiest



1. The Raider - Moonlight (Fullmoon Mix)
2. Brain NRG - Blast The Critics
3. Autokriminal - D.N.G. (Traxx Vrs.)
4. TAU - Monitor
5. Harry Klein - The Hostage (F**king Harrystyle Mix)
6. Hardside - Survive (Pincky Remix)
7. Aikon - Mobile Tones (Original Ringtone Mix)
8. Fj Project - Master Tune (Poing Mix)
9. Al Tek - Rock The Beat (Pincky Remix)
10. Ultrasonic - I Wanna Rock Now
11. Hardside - We Got Him (Pincky Mix)
12. Digimind - Rocketz (Original Mix)
13. Megaphone - H.C.M.F.
14. Tronik - Sensational (Ultronik Mix)
15. REIV 0303 - 32 (Original Mix)
16. Audio Damage - Garlic Breath Tosser (Original Mix)
17. Coca - Pump The Bass Tard
18. Gerardo Rochini - Jako (Vocal Mix)
19. Scientists Of The Rollerock (Reject Mashup)
20. Zairon - Acid Park

Vind je dit nu leuk, volg me dan op soundcloud: http://www.soundcloud.com/DjManiNL en misschien ook op facebook: http://www.facebook.com/DjManiNL :innocent: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, wat minder bekende plaatjes :) Neem hem weer mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 11:32 
 
Artiest

:beer: cool :cool:

Ben benieuwd Dirk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette lijst hoor! Ik ga hem morgen eens een luisterbeurt geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze ep is echt meesterlijk. Heerlijk om al die tracks te leren kennen. Keep it going! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 12:27 
 
Artiest

Heel tof om te lezen Roan! :worship:

Dankjewel man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 12:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb deze afgelopen week opgehad. Was heerlijk! Aantal plaatjes ook nog die ik niet kende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuke episode, maar (en dat is deels mijn eigen schuld, omdat ik precies daarvoor een setje op 142 bpm aan had staan) ik vond het een erg hoog bpm...

Dat was eigenlijk het enige commentaar, verder was hij weer lekker :$ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 19:52 
 
Artiest

Dude! Waarom doe je dat dan ook? xd

Even uit m'n blote hoofd is deze 148, dus voor mijn doen echt niet schrikbarend rap ofzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 00:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Weer een dikke lijst van mani :yay:
Tempo is top lekker vlot :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mani schreef:
Dude! Waarom doe je dat dan ook? xd

Even uit m'n blote hoofd is deze 148, dus voor mijn doen echt niet schrikbarend rap ofzo :whistle:

Oh dat valt inderdaad wel mee... Tja dan ligt het zeker weten aan mij :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle