Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Caine @ Defqon.1 2016 Indigo:


Tracklist:

1. Caine - Prepare for Glory (DQ.1 Edit)(Feat. a Fuck tonne of Flanger)
2. Caine - Saviour
3. Caine - Product of Environment
4. Caine & Chimera - Face us
5. Caine & Deimos - Anguish (2016 edit)
6. Caine & Deimos - Together
7. Unresolved - House of Caine (Fuck u Ihor Edit)
8. The Masochist & Chosen Few - More Drugz? (Caine Remix)(More Kickz Edit)
9. Caine - Blow u 2 Pieces
10. Apexx - Insanity
11. Chris One & Caine - Eden
12. Caine - There Will Be Blood
13. Apexx & Caine - Sweaty Baws
14. Psyched & Caine - Dead Men Walking
15. Caine - A Phat Beat! (A Phat Swedge Edit)
16. Caine - Lets get Pillz
17. Caine - Part of the Game
18. Caine & Deimos - The Black Sacrament
19. Apexx & Jason Payne - Lifes a Bitch
20. Caine - Abomination
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 22:05 
 
Hardtraxxer

Jammer dat ik dit heb moeten missen zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bartjeng schreef:
Jammer dat ik dit heb moeten missen zeg


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 22:40 
 

Wat is deze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de set helemaal geluisterd. Was toch wel eens benieuwd naar Caine.
Maar moet zeggen dat ik na een uur gewoon koppijn heb gekregen van die kick van hem. 1 plaatje ging nog wel maar echt een heel uur lang lang is gewoon een straf :lol: Respect voor de mensen die het daar een uur vol hebben gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 08:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 18:54 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Bartjeng schreef:
Jammer dat ik dit heb moeten missen zeg


:huh:

Haha was sarcasme :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het mooiste moment van het Defqon.1 was toch wel toen Main Concern als laatste plaat Infected erop gooiden en Caine er maar een beetje treurig bij stond omdat hij daarna moest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Het mooiste moment van het Defqon.1 was toch wel toen Main Concern als laatste plaat Infected erop gooiden en Caine er maar een beetje treurig bij stond omdat hij daarna moest.


:lol:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle