Klopt maar af en toe moet ik het volgende nummer wel iets eerder laten starten, en hem overgooien, anders begint het vorige nummer weer en dan klinkt het helemaal niet als je hem telaat overgooit.Mol wrote: Project One mixje vind ik best lekker gelukt, ook al hoor je dat je de beat net niet lekker matched bij sommige nummers. Fantasy or Reality komt er een beetje simpeltjes in, misschien er al iets door laten lopen?
Related topics
- View the latest post: Mind Destructor @ Dominator 2013 The Carnival of Doom Afterparty
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2019 l The Afterparty l Psyko Punkz
- View the latest post: Theracords Radio Show 261 | Defqon Afterparty - Mixed by Dj Thera
- View the latest post: Code Black @ Defqon.1 2017 - BLUE - The Afterparty
- View the latest post: Alpha Twins @ Defqon.1 2017 - BLUE - The Afterparty
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
Moderators
Ja klopt, die balans vinden is altijd lastig 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
OOk downloading, commentz volgen 
@ Mol; over mash-up direct na mini-mix..
Dat vond ik juist geniaal gedaan.. Totaal onverwacht. Het was hartstikke goed vond ik.
No bullshit..
Dat vond ik juist geniaal gedaan.. Totaal onverwacht. Het was hartstikke goed vond ik.
No bullshit..
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Arghh C vergeten ;O Neem morgen part 2 mee,
Commentaar krijg je dus ook morgen =D
Zit op verjaardag hier. Ben kk aangeschoten. Heb deze liveset ff gedownload om te luisteren tussen de andere livesets..
Gaan uit ons dak hier op deze liveset.
C-Mind TOPPERTJE man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C-Mind TOPPERTJE man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frankert wrote:Zit op verjaardag hier. Ben kk aangeschoten. Heb deze liveset ff gedownload om te luisteren tussen de andere livesets..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf..
Frankert wrote:Zit op verjaardag hier. Ben kk aangeschoten. Heb deze liveset ff gedownload om te luisteren tussen de andere livesets..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thnx ouwe
Haha omg. Was vergeten dat ik dit gepost had.
Wat was dat gaaf zeg gisteren op feessie
Wat was dat gaaf zeg gisteren op feessie
-
SHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2008
- last seen Mar 2011
Heb jij dat getypt dan? Ik dacht al dat je iemand in had gehuurd. Als ik aangeschoten ben, typ ik niet zo correct denk ik 
xD
Ik heb ook altijd dikke negens gehaald voor me Nederlands
Ik heb ook altijd dikke negens gehaald voor me Nederlands
zeker ff downloaden
je vorige beloven veel goeds
Nog al oftipic wel of niet fatsoenlijk Nederlands type als je aangechoten bent xD
je vorige beloven veel goeds
Nog al oftipic wel of niet fatsoenlijk Nederlands type als je aangechoten bent xD
-
THardtraxxer
- 55 posts member since 2009
- last seen Feb 2012
Respect weer, fock wat ben jij goed!