bRt_ wrote:Ik heb een Opmerking!
Wanneer maak je nog eens een hardcore setje Ouwe zoals vroeger! Je had het me beloofd
haha
komt goed broekkie,zal ik binnenkort wel is doen
bRt_ wrote:Ik heb een Opmerking!
Wanneer maak je nog eens een hardcore setje Ouwe zoals vroeger! Je had het me beloofd
2x cdj-1000mk3 en nu ff een oude reloop mixerSan Miquel wrote:Wat voor gear gebruik je nu eigenlijk?
Ben wel heel nieuwsgierig
Nee, was gewoon nieuwsgierig naar wat je nu eigenlijk thuis had staanDj C-Mind wrote:2x cdj-1000mk3 en nu ff een oude reloop mixerSan Miquel wrote:Wat voor gear gebruik je nu eigenlijk?
Ben wel heel nieuwsgierig
djm 800 is in de reparatie(is kapot)
vraag je dat nu omdat we dadelijk samen moetten draaien![]()
Zeker weten, heb er al zin in!Dj C-Mind wrote:ook we draaien niet samen in ede maar staan wel indezelfde line up dan
Ede, dat is aardig dicht bij, als het een lekker zaaltje is kan je ook op mij rekenen!San Miquel wrote:Zeker weten, heb er al zin in!Dj C-Mind wrote:ook we draaien niet samen in ede maar staan wel indezelfde line up dan![]()
@ Frankert:
Er wordt binnenkort een feestje georganiseerd in Ede waar we allebei in de line-up staan
Maar daarover volgt binnenkort meer info, als er wat meer zeker is!
ja geregeldSan Miquel wrote:Hardtraxx meeting in Ede dan!
Gezellig mensen!
ps. er komen twee headliners die avond...
Thanks manXblister wrote:Wat een TOP mix
Dit kan ik alleen maar onderschrijven, vind alleen de intro van dat nummer op minuut 15 een beetje gay. Later wordt ie wel lekker, maar blijf 'm op een of andere manier maar raar vinden..Xblister wrote:Wat een TOP mix
hij werd van dat stukje opgewonden dus hij wou mixen whahahMol wrote:Hehe zei niks over het mixen daar, maar over dat nummer zelf![]()
Jullie mogen best samen vaker wat maken!