Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 15:06 
 
Hardtraxxer

Snor schreef:
Niks negatiefs over het setje (nog niet geluisterd, TL ziet er goed uit!), maar het valt me op dat het niet erg 'C-Mind - ish' is. Ik bedoel, in je eigen setjes die je hier op HT ten gehore brengt, komen altijd bergen nummers voor die ik (en een hoop mede-HTers met mij denk ik) niet bekend voorkomen en vaak voor het eerst horen. Ik vind dit altijd erg fijn want wat hardstyle betreft ben ik erg leergierig, hoe meer ik ken hoe beter zegmaar :P en je stijl spreekt me heel erg aan.
Maar van dit setje (en je vorige radiosetjes ook als ik het me goed herinner) ken ik zo'n beetje ieder nummer. Kan natuurlijk aan mij liggen dat ik steeds bekender word met jouw stijl / hardstyle in het algemeen, maar ik heb meer het idee dat ze het op radio niet aandurven om de wat onbekendere nummertjes te spelen...?
Mocht dit zo zijn, is eigenlijk alles wat ik wil zeggen dat dat echt een doodzonde is, want de setjes waar echt jouw stijl uitademt zijn doorgaans heerlijk en wat mij persoonlijk betreft echt precies mijn stijl qua nummers en hardheid. Uit de reacties blijkt vaak dat ik echt niet de enige ben iig!


Ter rectificatie / ter info:

Wat de dj ook voor tracks gebruikt, wij zullen onze residents niets opleggen of iets dergelijks. Het is aan de DJ wat voor tracks hij gebruikt in zijn mix.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ensuna schreef:
Ter rectificatie / ter info:
Wat de dj ook voor tracks gebruikt, wij zullen onze residents niets opleggen of iets dergelijks. Het is aan de DJ wat voor tracks hij gebruikt in zijn mix.
:)


:yes: Zo hoort het ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Ensuna schreef:
Ter rectificatie / ter info:
Wat de dj ook voor tracks gebruikt, wij zullen onze residents niets opleggen of iets dergelijks. Het is aan de DJ wat voor tracks hij gebruikt in zijn mix.
:)


:yes: Zo hoort het ook!


had ik ook al vermeld tegen hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Af en toe wat te snel doorgemixt, zoals de overgang van respect naar greenhouse.
Vind die bass opt eind van respect erg lekker maar door greenhouse erdoorheen te mixen gaat tie nogal verloren :(, maar de oortjes klapperen goed !

Naiz work c - mind :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Af en toe wat te snel doorgemixt, zoals de overgang van respect naar greenhouse.
Vind die bass opt eind van respect erg lekker maar door greenhouse erdoorheen te mixen gaat tie nogal verloren :(, maar de oortjes klapperen goed !

Naiz work c - mind :thumbup:

Ja klopt ja
die was iets te snel
maar thnx voor de feedback man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 13:25 
 
Hardtraxx Newbie

Beetje laat maar:
Heerlijke set :bomb: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Slyverz schreef:
Beetje laat maar:
Heerlijke set :bomb: !


beter laat.dan nooit zeggen ze ;)
bedankt
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle