Deze gaat direct maar even aan Veel oudere RR platen inderdaad, maar dat was ook de RR sound waardoor ik vroeger redelijke fanboy was. Inmiddels zou ik een setje van hem eerder ontwijken
Zegt genoeg dat vrijwel alle platen oudere platen zijn (en terecht ook). Produce-technisch is het misschien verbeterd, maar het gevoel in zijn huidige platen mis ik volledig. Misschien op enkele als The Darkest Moment en Child Of God na.
Tegenwoordig loop ik met een grote boog om de setjes van RR: - Z'n muziek trekt mij totaal niet meer. Deze top50 zeker wel, maar dat is, zoals benoemd, voornamelijk zijn oudere spul; - De RR fanboys.