Nuracore schreef:
Vette lijst

Gaat vandaag aan.
Waar haal je trouwens de tijd vandaan om zoveel van die top 100 sets te maken joh

Dacht dat ik veel mixte maar damn BB
Ze zijn meestal het product van een paar sessies. De top 100's en top 50's dan. Veel mixjes die je ook online ziet gaan zijn al een tijd oud. De kleineren zijn meestal vrij recent.
Vaak heb ik periodes waar ik inspiratie heb en veel achter elkaar maak en vaak heb ik tijden waar ik echt niks doe. Dat balanceert elkaar wel een beetje uit in de zin van dat ik altijd wel wat te posten heb.
Daarnaast heb ik sommige mixen die ik graag wil maken zonder dat ik extreem veel kennis heb van de specifieke genres/platen of ik wil de mix heel complex maken/de platen zijn enorm moeilijk om normaal te mixen. Dan gebruik ik nog wel eens een programma. In die gevallen zijn ze ook wat sneller klaar dan dat ik ze normaal zou opnemen.
Bijvoorbeeld, deze Top 50: THE GANG (In de stijl van)
hardstyle/broken-balance-top-50-in-de-stijl-van-the-gang-live-t74943.htmlDie heb ik in een programma gemaakt want die overgangen kan ik nooit zelf doen (veel knip, plak en loop werk door elkaar). Ook het Sour Hour wat ik toen maakte in de zelfde geest. Dan is het gewoon een kwestie van ik wil de platen mixen maar ik zou het niet in het echt kunnen, dus dan maar zo zodat ik dat resultaat alsnog krijg.
Voor hedendaagse hardstyle of hardcore wil ik bijvoorbeeld ook nog wel eens een programma gebruiken omdat ik geen zin heb om 2 uur lang alleen mix intro op 2e climax te gooien. Voor techno, classics (zoals deze) of industrial setjes ga ik vrijwel altijd wel aan de dj-controller staan omdat ik daar wel plezier uit haal en creativiteit in kan stoppen.