Zitten echt hele dikke anthems tussen, ook wel aantal 'ojaaa' anthems. Zoals D-Block & S-Te-Fan - The Nature Of Our Mind (Qlimax 2009).
Eigenlijk moeten producers deze lijst ff opzetten voor men bezig gaat met een anthem. Want tegenwoordig missen veel anthems toch wel dat hele dikke anthem gevoel.