Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 16:50 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart | Tomorrowland 2017

Tracklist:
1. JDX ft. Erna - Forever Young (Sub Sonik Bootleg)
2. Brennan Heart - Don't Speak (Sub Sonik remix?)
3. Brennan Heart - Just Get In
4. Toneshifterz - ID
5. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy & Brennan Heart - It's My Style
6. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy & Brennan Heart - Hard Knockin' Beats
7. Blademasterz - Time & Space (Kick 'n Bass)
8. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! w/Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Dailucia Remix)
9. Carnage & Timmy Trumpet - PSY Or DIE w/Brennan Heart & Toneshifterz - Don't Stop Rocking
10. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary (Brennan Heart XQ Live Edit)
11. Brennan Heart - ID (Gravity?)
12. Moby vs. Ferry Corsten - Why Does My Heart Feel So Bad (Brennan Heart Remix)
13. Blademasterz - In The End (Dailucia Remix)
14. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - ID
15. Darude & Sub Sonik vs. Brennan Heart - Sandstorm vs. F.I.F.O. (Brennan Heart Re-Edit)
16. Sub Sonik & MC Villain - The One
17. The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This (Brennan Heart Remix)
18. Brennan Heart & Zatox - Fight The Resistance w/ Dimitri Vegas & Like Mike vs. Ummet Ozcan - The Hum (Brennan Heart WE R Hardstyle Edit)
19. Blademasterz - Melody Of The Blade
20. Brennan Heart & Code Black ft. Jonathan Mendelsohn - Broken
21 .Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
22. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix) (Seven Nation Army Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 16:50 

Hardtraxx Veteran

Prima setje voor op Tomorrowland :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 19:09 

Hardtraxx Veteran

Het zal wel weer smaak zijn, maar dit is echt te belabberd voor woorden. Dit wil je toch niet horen als je naar een hardstyle stage gaat en je verwacht dat je goede hardstyle gaat horen?

Dit is gewoon een shitload aan overhypte, overplayde en gehypte tracks in een groot onsamenhangend geheel met als klap op de vuurpijl de afsluiter, zodat het publiek weer even dat seven nation army deuntje met z'n allen mee kan doen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 00:19 

Hardtraxx Veteran

:sleep: :yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 01:14 

Hardtraxx Addict

Helemaal kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 10:56 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Het zal wel weer smaak zijn, maar dit is echt te belabberd voor woorden. Dit wil je toch niet horen als je naar een hardstyle stage gaat en je verwacht dat je goede hardstyle gaat horen?

Dit is gewoon een shitload aan overhypte, overplayde en gehypte tracks in een groot onsamenhangend geheel met als klap op de vuurpijl de afsluiter, zodat het publiek weer even dat seven nation army deuntje met z'n allen mee kan doen xd .

Welkom op Tomorrowland !
90-95% van de bezoekers wil dit weldegelijk horen als ze naar de Q-stage gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:20 

Hardtraxx Veteran

Zou Villain dit nou tof vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:21 

Hardtraxx Veteran

GB47 schreef:
Welkom op Tomorrowland !
90-95% van de bezoekers wil dit weldegelijk horen als ze naar de Q-stage gaan :/

Dit is idd wel heel erg de standaard op Tomorrowland, maar daar wil je dan toch niet heen? Laat staan zoveel geld daarvoor te betalen?

Waarom je dit wil horen, ik snap 't echt niet.

En ik kan me ook niet voorstellen dat Villain dit heel erg tof vind, maar wat kan hij er aan doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ja, er zijn mensen die hier helemaal wild van worden. Zijn meestal de mensen die niet veel naar (hardstyle)feesten gaan en gewoon de bekende nummers willen horen. Als er minder bekende nummers voorbij komen (lees: nummers die zij niet kennen) zien ze het al gauw als een slechte/mindere set. Maar nee, ik snap dat ook niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ik sla het gewoon even over als je het niet erg vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:30 

Bierkoning

G1LL schreef:
GB47 schreef:
Welkom op Tomorrowland !

Dit is idd wel heel erg de standaard op Tomorrowland, maar daar wil je dan toch niet heen? Laat staan zoveel geld daarvoor te betalen?

Waarom je dit wil horen, ik snap 't echt niet.

Zo moeilijk is dat nog niet voor te stellen... Hier lopen dagjesmensen 2.0, die hoeven echt geen originele tracklist te horen. Die zijn blij als ze de hitjes en wat herkenbare plaatjes horen.

Ben zelf toen ik er was ook bij de Q stage geweest en iedereen daar vind dit idd helemaal geweldig. En het gaat ook meer los dan op 9 vd 10 feesten in Nederland (wel op een andere manier dan).

Dessalniettemin wel een ongelooflijke kutset.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 20:34 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Dit wil je toch niet horen als je naar een hardstyle stage gaat en je verwacht dat je goede hardstyle gaat horen?.

Dan zit je wel standaard verkeerd bij een setje van Brennan Heart in ieder geval.

Pommer schreef:
Zo moeilijk is dat nog niet voor te stellen... Hier lopen dagjesmensen 2.0, die hoeven echt geen originele tracklist te horen. Die zijn blij als ze de hitjes en wat herkenbare plaatjes horen.

Dessalniettemin wel een ongelooflijke kutset.

Sluit ik me bij aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 23:10 

Hardtraxx Veteran

Kolere zeg is het tegenwoordig verboden om te mixen? xd
Met start / stop setjes kun je als organisatie mooi besparen en die Pioneer CDJ's op Marktplaats pleuren
en er gewone cd-spelers neerzetten :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle