G1LL schreef:
GB47 schreef:
Welkom op Tomorrowland !
90-95% van de bezoekers wil dit weldegelijk horen als ze naar de Q-stage gaan

Dit is idd wel heel erg de standaard op Tomorrowland, maar daar wil je dan toch niet heen? Laat staan zoveel geld daarvoor te betalen?
Waarom je dit wil horen, ik snap 't echt niet.
Zo moeilijk is dat nog niet voor te stellen... Hier lopen dagjesmensen 2.0, die hoeven echt geen originele tracklist te horen. Die zijn blij als ze de hitjes en wat herkenbare plaatjes horen.
Ben zelf toen ik er was ook bij de Q stage geweest en iedereen daar vind dit idd helemaal geweldig. En het gaat ook meer los dan op 9 vd 10 feesten in Nederland (wel op een andere manier dan).
Dessalniettemin wel een ongelooflijke kutset.