Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:47 

Hardtraxx Elite

Vond dit in tegenstelling tot veel anderen nog niet eens zo heel erg.
Beetje rustig aan doen voor de sets die nog zouden komen en toch een paar lekkere tracks gehoord!
Gangnamstyle edit vond ik ook wel grappig bedacht en moet verder niet serieus genomen worden.
Denk ook niet dat die vaker gedraaid zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:03 

Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
Theracords Live

&

nogmaals niet helemaal live.. Hij speelt een paar effecten en leuke dingen in met zn drumsticks maar de platen liggen al klaar achter elkaar. De ander is ook alleen maar bezig met effecten toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 18:26 

Donateur

FRArnold schreef:
Nando schreef:
15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Qlimax 2012 Gangnamstyle Edit)

Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen. Ga het in ieder geval niet opzetten.

Als je het zou luisteren zou je lachen.

Mensen oordelen hier al en spreken schande van die plaat, terwijl het gewoon een geintje is.....Waar maken mensen zich zorgen om. Vind dit lijstje nog heel wat voor BH! Goed te doen!

idd, je had al die gezichten moeten zien toen gangnam gedraaid werd en daarna wake up erin kwam.
Iedereen om mij heen ging goed los! Dit zijn naar mijn mening gewoon leuke edit`s om één keer te gebruiken op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:20 

shameete schreef:
FRArnold schreef:
Nando schreef:
15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Qlimax 2012 Gangnamstyle Edit)

Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen. Ga het in ieder geval niet opzetten.

Als je het zou luisteren zou je lachen.

Mensen oordelen hier al en spreken schande van die plaat, terwijl het gewoon een geintje is.....Waar maken mensen zich zorgen om. Vind dit lijstje nog heel wat voor BH! Goed te doen!

juist, ik vond het zaterdagavond in elk geval erg goed te pruimen, iedereen ging er vol los op :)

Ja, joh, wat gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 15:32 

Hardtraxx Veteran

Toen dat Gangnam style stukje kwam liep ik zo goed als richting de uitgang.. ik dacht echt dit ga je niet menen. En toen kwam dat stukje van Wake Up en toen moest ik wel lachen. Hij trollde het hele Gelredome en hij nakte die Gangnam style hype, dus ik vind het wel een bazen actie. :P (neem het met een korrel zout mensen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:19 

Aan het typen...

Wake Up is niet veel beter dan Gangnam Style >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:13 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wake Up is niet veel beter dan Gangnam Style >.<

Dat is smaak gebonden natuurlijk. Ik ben persoonlijk ook niet zo'n fan van Wake Up, maar vond het wel geniaal gedaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:15 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Waarom vind iedereen Reputation Game zo geweldig? Die kicks zijn zo hol als iets.

Wat is daar mis mee? Ik vind die kick juist heel dik klinken en ik vind dat de plaat heel veel drive heeft. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:08 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Cruelty schreef:
Waarom vind iedereen Reputation Game zo geweldig? Die kicks zijn zo hol als iets.

Wat is daar mis mee? Ik vind die kick juist heel dik klinken en ik vind dat de plaat heel veel drive heeft. ^^

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 01:35 

Hardtraxxer

Ik vond het opzich niet zo'n slechte set. :) Imho beter dan Psyko Poep :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:44 

Hardtraxxer

iemand een idee hoe track 17 heet?

Edit: laat maar weet het al, Brennan Heart - F.I.F.O
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle