Zekers!wrote:godver wat ging die hard op Qlimaxwrote:I AM HERE TO WAKE YOU UP!![]()
![]()
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Denk ik luister de set nog maar eens even terug voor de gein:
Rest van de set zuigt thuis net zo hard als daar.
Die is VET! Beter dan het origineel en dat was op zich best cool!Brennan Heart - Memento (Bioweapon Rmx)
Rest van de set zuigt thuis net zo hard als daar.
Nope, niks van gemerkt :')wrote:Dit is nou precies zo'n set voor de drugsgebruikers, lekker tijdens de breaks hun ogen uitkijken op de mooie lichtjes
wrote:Dit is nou precies zo'n set voor de drugsgebruikers, lekker tijdens de breaks hun ogen uitkijken op de mooie lichtjes
En die lampjes niks van gemerkt
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Weer zo'n clown die er niks van begrijpt en alleen maar wat zegt.wrote:Dit is nou precies zo'n set voor de drugsgebruikers, lekker tijdens de breaks hun ogen uitkijken op de mooie lichtjes
Toch best wel een lekker mainstream setje dit hoor. 
I AM HERE TO WAKEEE YOU UPPPPP!!

-
BHardtraxxer
- 78 posts member since 2009
- last seen Dec 2010
Haha, van Floor Massacre tot Discorecord zit hij er een paar tellen naast.
Voor de rest blijft dit thuis nog steeds een vreselijk matige set.
edit: lichtpuntje is wel Memento waar Bioweapon HELE dikke dingen mee doet!
edit: lichtpuntje is wel Memento waar Bioweapon HELE dikke dingen mee doet!
Hahaha ja wat een sukkel zeg. :')wrote:Haha, van Floor Massacre tot Discorecord zit hij er een paar tellen naast.
Nee kan mij niet zo veel boeien of hij dr naast zit.
Maradona liet ook wel is een bal onder z'n voet doorgaan toch?
Ik vind het voor thuis wel een fijn setje.
Haha ja Brennan Heart vergelijken met Maradona. BH is misschien wel de zwakste van alle grote mainstream-artiesten qua mixen. Die zit er wel eens vaker flink naast.wrote:Hahaha ja wat een sukkel zeg. :')wrote:Haha, van Floor Massacre tot Discorecord zit hij er een paar tellen naast.
Nee kan mij niet zo veel boeien of hij dr naast zit.
Maradona liet ook wel is een bal onder z'n voet doorgaan toch?![]()
Ik vind het voor thuis wel een fijn setje.
Beter haalt iemand die teringbreak in Wake You Up weg, dan is het best een leuk plaatje denk ik.
-
MHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Ik vond het serieus wel een lekkere set:D
En ook al zat die een paar tellen ernaast, niemand van het publiek merkt dat daar iig
Vooral Faithlezz Qlimax 2010 remake, als Brennan dat soort tracks blijft maken snap ik niet wat iedereen te klagen heeft:P
En ook al zat die een paar tellen ernaast, niemand van het publiek merkt dat daar iig
Vooral Faithlezz Qlimax 2010 remake, als Brennan dat soort tracks blijft maken snap ik niet wat iedereen te klagen heeft:P