Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
God wat was dit een slechte set, zó verschrikkelijk veel breaks is toch niet normaal man, je staat meer stil dan dat je los gaat. En iedereen hier maar roepen dat het een heldenset is.. :')
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Tuurlijk zijn sommige breaks heel lang maar kom op, zo erg is het nou ook weer niet. Op 4 a 5 platen met heeeeele lange breaks na is het niet minder erg als bij een andere DJ. Daarnaast was dit net het moment waarna de lasers-shows begonnen, waardoor de breaks erg in de smaak vielen. Zelfs die ellendig lange break van de Sacrifice-remix werd opeens een stuk minder erg. Gewoon handen omhoog en een beetje kijken naar lampjes lasers en het decor, kan ook erg tof zijn.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
hanzOr wrote:12. G-Town Madness & The Viper - Come As One (Brennan Heart Remix)

:worship: :worship:
+15
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Arthurhoihoi wrote:God wat was dit een slechte set, zó verschrikkelijk veel breaks is toch niet normaal man, je staat meer stil dan dat je los gaat. En iedereen hier maar roepen dat het een heldenset is.. :')
Ga je zelf eigenlijk wel eens naar feesten?
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Teknizion wrote:
Arthurhoihoi wrote:God wat was dit een slechte set, zó verschrikkelijk veel breaks is toch niet normaal man, je staat meer stil dan dat je los gaat. En iedereen hier maar roepen dat het een heldenset is.. :')
Ga je zelf eigenlijk wel eens naar feesten?
wou ik zeggen :D
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2009
last seen May 2011
Voor mij de beste set van de avond :clap:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Khadber wrote:Precies wat ik verwacht had, niet best dus..

Verschrikkelijk veel breaks, ik word er zelfs hier achter mijn PCtje ongeduldig van. Leuk hoor al die edits hoor, maar het is weer net als er een interessant stukje lijkt te komen haalt meneer de crossfader over en komt er weer zo'n ellenlange break, met als triest dieptepunt The Sacrifice Remix waar je zo'n 2 minuten op beats mag wachten. Ik heb zo echter niet echt een mix gehoord waar hij naast de beats liep, dat is nog positief te noemen.

Nee, dankjewel. Brennan Heart bewijst WEER voor mij helemaal niets te zijn!
Het spijt me dat ik dit ga zeggen hoor maar: De tering wat kun jij zeiken altijd. Het was juist vernieuwend al die edits, je verwacht dat je een nummer kent en ineens knalt er een dikke bass doorheen, een nieuwe vocal, een stuk van Van Helden wat ik dus echt súper vet vond. Al die breaks? Boeiend! Hebben je knieën ook even rust! De anders sets hadden over het algemeen minder breaks dus dan komt dit toch juist als een lekkere pauze. Had het absolute niet verwacht dat hij zo'n dikke set neer zou zetten aangezien ik alleen maar album platen verwachte. Maar blijkbaar verschillen de meningen weer eens voor de zoveelste keer. Ja het is jouw mening, ik weet het maar het is al eens eerder gezegd en ik sluit me er nu toch echt een keer bij aan: Loop toch eens niet zo te zeiken op bijna alles.

Zo.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Las dan gewoon na elke set 15 minuten stilte in als je zo graag stil wilt staan. En als er geen breaks zijn, en je bent kapot, kun je ook even rustig doen onder een wat minder mooi nummer. Enige argumenten voor een break zijn uitrusten en bier halen. Breaks halen het hele tempo en de opbouw uit een set en avond.

Oh en houdt eens op met dat als iemand wel een eigen mening heeft, hem uit te maken voor zeikerd. Ga toch lekker alles mooi vinden. :mad:
Donateur
last seen Sep 2023
Hoi ik ben niet op Qlimax geweest en ik zeik alle setjes af. Qlimax is voor dagjesmensen. :')

/sarcasm mode off
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hoi ik ben niet op qlimax geweest door mijn ziekte. Waardoor ik al 4 jaar niet meer uit heb gekund 's nachts. Weet waar je over praat :/
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Al dat gezeik op deze set.. Je had erbij moeten zijn, dan had je waarschijnlijk wel anders gepraat ;) Deze set ging zo lekker op Qlimax! Echt een van de beste sets van de avond! Hij draait wel met aardig wat breaks, maar eerlijk gezegd had ik der weinig last van... Altijd als je zo'n set thuis luisterd dan hoor je hm heel anders als dat je hm live meemaakt.. net als de gelul van Ruffian. Op Qlimax zelf had ik der weinig last van, maar als ik nu de setjes luister dan denk ik man, hou je bek dicht! :P
Donateur
last seen Sep 2023
Lyst wrote:Hoi ik ben niet op qlimax geweest door mijn ziekte. Waardoor ik al 4 jaar niet meer uit heb gekund 's nachts. Weet waar je over praat :/
Het was overigens niet tegen jou gericht ;)
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
heb heel deze man niet gezien :x
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 13 days ago
TakkU wrote:Al dat gezeik op deze set.. Je had erbij moeten zijn, dan had je waarschijnlijk wel anders gepraat ;) Deze set ging zo lekker op Qlimax! Echt een van de beste sets van de avond! Hij draait wel met aardig wat breaks, maar eerlijk gezegd had ik der weinig last van... Altijd als je zo'n set thuis luisterd dan hoor je hm heel anders als dat je hm live meemaakt.. net als de gelul van Ruffian. Op Qlimax zelf had ik der weinig last van, maar als ik nu de setjes luister dan denk ik man, hou je bek dicht! :P
Juist, zo is het.
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2009
last seen Feb 2012
neem hem mee, thanx :thumbup:
W
Hardtraxxer
201 posts member since 2009
last seen Sep 2015
kwam deze liveset maar in HQ zonder interviews,,, :/
N
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen 11 days ago
hoe heet dat hardstyle mix van do - heaven die klonk erg goed namelijk?
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
niek1991 wrote:hoe heet dat hardstyle mix van do - heaven die klonk erg goed namelijk?
Brennan Heart - Till u Believe it
klote dat net dat interview erover heen zit -.-
bij die overige sets hebben ze dat ook al op de hardste momenten gedaan :/

thnx voor uploaden toch, lekkere set
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dat vond ik echt de allergrootste tegenvaller van de hele set. Onnodige, irritante happy-crap.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
hanzOr wrote:
niek1991 wrote:hoe heet dat hardstyle mix van do - heaven die klonk erg goed namelijk?
Brennan Heart - Till u Believe it
klote dat net dat interview erover heen zit -.-
bij die overige sets hebben ze dat ook al op de hardste momenten gedaan :/

thnx voor uploaden toch, lekkere set
fout, die mix van do is unkown analoq - like your style (qlimax dj tool )
deze staat ook fout in de set, nummer 9 is dat namelijk, dus 9 is niet till u believe it

en waar LSD staat (nummer 11) moet zijn till u believe it, want LSD is namelijk niet gedraaid door Brennan (als je luistert hoor je het ook al aan de lyrics omdat er letterlijk wordt gezegd till u believe it)