Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

God wat was dit een slechte set, zó verschrikkelijk veel breaks is toch niet normaal man, je staat meer stil dan dat je los gaat. En iedereen hier maar roepen dat het een heldenset is.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tuurlijk zijn sommige breaks heel lang maar kom op, zo erg is het nou ook weer niet. Op 4 a 5 platen met heeeeele lange breaks na is het niet minder erg als bij een andere DJ. Daarnaast was dit net het moment waarna de lasers-shows begonnen, waardoor de breaks erg in de smaak vielen. Zelfs die ellendig lange break van de Sacrifice-remix werd opeens een stuk minder erg. Gewoon handen omhoog en een beetje kijken naar lampjes lasers en het decor, kan ook erg tof zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hanzOr schreef:
12. G-Town Madness & The Viper - Come As One (Brennan Heart Remix)

:worship: :worship:


+15
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
God wat was dit een slechte set, zó verschrikkelijk veel breaks is toch niet normaal man, je staat meer stil dan dat je los gaat. En iedereen hier maar roepen dat het een heldenset is.. :')

Ga je zelf eigenlijk wel eens naar feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 01:07 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Arthurhoihoi schreef:
God wat was dit een slechte set, zó verschrikkelijk veel breaks is toch niet normaal man, je staat meer stil dan dat je los gaat. En iedereen hier maar roepen dat het een heldenset is.. :')

Ga je zelf eigenlijk wel eens naar feesten?

wou ik zeggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 01:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Voor mij de beste set van de avond :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Precies wat ik verwacht had, niet best dus..

Verschrikkelijk veel breaks, ik word er zelfs hier achter mijn PCtje ongeduldig van. Leuk hoor al die edits hoor, maar het is weer net als er een interessant stukje lijkt te komen haalt meneer de crossfader over en komt er weer zo'n ellenlange break, met als triest dieptepunt The Sacrifice Remix waar je zo'n 2 minuten op beats mag wachten. Ik heb zo echter niet echt een mix gehoord waar hij naast de beats liep, dat is nog positief te noemen.

Nee, dankjewel. Brennan Heart bewijst WEER voor mij helemaal niets te zijn!

Het spijt me dat ik dit ga zeggen hoor maar: De tering wat kun jij zeiken altijd. Het was juist vernieuwend al die edits, je verwacht dat je een nummer kent en ineens knalt er een dikke bass doorheen, een nieuwe vocal, een stuk van Van Helden wat ik dus echt súper vet vond. Al die breaks? Boeiend! Hebben je knieën ook even rust! De anders sets hadden over het algemeen minder breaks dus dan komt dit toch juist als een lekkere pauze. Had het absolute niet verwacht dat hij zo'n dikke set neer zou zetten aangezien ik alleen maar album platen verwachte. Maar blijkbaar verschillen de meningen weer eens voor de zoveelste keer. Ja het is jouw mening, ik weet het maar het is al eens eerder gezegd en ik sluit me er nu toch echt een keer bij aan: Loop toch eens niet zo te zeiken op bijna alles.

Zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 09:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Las dan gewoon na elke set 15 minuten stilte in als je zo graag stil wilt staan. En als er geen breaks zijn, en je bent kapot, kun je ook even rustig doen onder een wat minder mooi nummer. Enige argumenten voor een break zijn uitrusten en bier halen. Breaks halen het hele tempo en de opbouw uit een set en avond.

Oh en houdt eens op met dat als iemand wel een eigen mening heeft, hem uit te maken voor zeikerd. Ga toch lekker alles mooi vinden. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoi ik ben niet op Qlimax geweest en ik zeik alle setjes af. Qlimax is voor dagjesmensen. :')

/sarcasm mode off
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 12:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoi ik ben niet op qlimax geweest door mijn ziekte. Waardoor ik al 4 jaar niet meer uit heb gekund 's nachts. Weet waar je over praat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al dat gezeik op deze set.. Je had erbij moeten zijn, dan had je waarschijnlijk wel anders gepraat ;) Deze set ging zo lekker op Qlimax! Echt een van de beste sets van de avond! Hij draait wel met aardig wat breaks, maar eerlijk gezegd had ik der weinig last van... Altijd als je zo'n set thuis luisterd dan hoor je hm heel anders als dat je hm live meemaakt.. net als de gelul van Ruffian. Op Qlimax zelf had ik der weinig last van, maar als ik nu de setjes luister dan denk ik man, hou je bek dicht! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hoi ik ben niet op qlimax geweest door mijn ziekte. Waardoor ik al 4 jaar niet meer uit heb gekund 's nachts. Weet waar je over praat :/

Het was overigens niet tegen jou gericht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 14:39 
 
Hardtraxxer

heb heel deze man niet gezien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Al dat gezeik op deze set.. Je had erbij moeten zijn, dan had je waarschijnlijk wel anders gepraat ;) Deze set ging zo lekker op Qlimax! Echt een van de beste sets van de avond! Hij draait wel met aardig wat breaks, maar eerlijk gezegd had ik der weinig last van... Altijd als je zo'n set thuis luisterd dan hoor je hm heel anders als dat je hm live meemaakt.. net als de gelul van Ruffian. Op Qlimax zelf had ik der weinig last van, maar als ik nu de setjes luister dan denk ik man, hou je bek dicht! :P

Juist, zo is het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 17:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

neem hem mee, thanx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2009 20:04 
 
Hardtraxxer

kwam deze liveset maar in HQ zonder interviews,,, :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2009 00:25 
 
Hardtraxxer

hoe heet dat hardstyle mix van do - heaven die klonk erg goed namelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 21:32 
 
Hardtraxxer

niek1991 schreef:
hoe heet dat hardstyle mix van do - heaven die klonk erg goed namelijk?

Brennan Heart - Till u Believe it
klote dat net dat interview erover heen zit -.-
bij die overige sets hebben ze dat ook al op de hardste momenten gedaan :/

thnx voor uploaden toch, lekkere set
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 23:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat vond ik echt de allergrootste tegenvaller van de hele set. Onnodige, irritante happy-crap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2009 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hanzOr schreef:
niek1991 schreef:
hoe heet dat hardstyle mix van do - heaven die klonk erg goed namelijk?

Brennan Heart - Till u Believe it
klote dat net dat interview erover heen zit -.-
bij die overige sets hebben ze dat ook al op de hardste momenten gedaan :/

thnx voor uploaden toch, lekkere set


fout, die mix van do is unkown analoq - like your style (qlimax dj tool )
deze staat ook fout in de set, nummer 9 is dat namelijk, dus 9 is niet till u believe it

en waar LSD staat (nummer 11) moet zijn till u believe it, want LSD is namelijk niet gedraaid door Brennan (als je luistert hoor je het ook al aan de lyrics omdat er letterlijk wordt gezegd till u believe it)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle