Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brennan Heart presents WE R Hardstyle November 2016






Tracklist:
The fortieth edition of my radio show 'Brennan Heart presents WE R Hardstyle'!
----------------------------------------------
Tracklist:
00:00 | 01. Code Black - Pandora (Psy Edit)
03:53 | 02. Galactixx - Let Me Down (WE R World Wide Premiere)
08:18 | 03. Adrenalize - Robot Love
10:40 | 04. Galactixx - Fcking Beat (WE R World Wide Premiere)
13:19 | 05. Aztech – Open Your Eyes (WE R World Wide Premiere)
16:20 | 06. Wasted Penguinz - Clarity
20:38 | 07. Noisecontrollers - Savannah
24:10 | 08. Zedd ft. Selena Gomez - I Want You to Know (Galactixx Bootleg) (WE R World Wide Premiere)
28:30 | 09. Audiotricz & Atmozfears - What About Us
32:00 | 10. Le Shuuk - Infinity (Zatox Remix)
34:40 | 11. Toneshifterz - Music Takes Me (Defqon 2016 edit) (WE R World Wide Premiere)
37:45 | 12. Prefix & Density vs The Vision - Feel It
40:05 | 13. Headhunterz & KSHMR - Dharma (Tempest Tool)
41:58 | 14. Crazed Keen - Temptation
44:48 | 15. Noisecontrollers & Bass Modulators - See The Light (Pavelow Remix)
47:54 | 16. Brennan Heart - Never Break Me (Toneshifterz Defqon 2016 Remix) (WE R World Wide Premiere)
51:35 | 17. Human Resource vs Armin van Buuren - Dominator (Bass Modulators Remix)
55:18 | 18. Kronos & Outbreak - Drum
57:56 | 19. Sub Sonik - Nightmare

Imaging by NOVAZ Audio Imaging, http://www.novazaudioimaging.com

More information:
http://www.brennanheart.com

Follow Brennan Heart on:
http://www.facebook.com/djbrennanheart
http://www.twitter.com/djbrennanheart
http://www.youtube.com/brennanheart
http://www.soundcloud.com/brennanheart
http://www.mixcloud.com/brennanheart
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piecie Galactixx promotion xd

12. Prefix & Density vs The Vision - Feel It

Deze op Qlimax AUBB :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben er even doorheen geskipt met oog op Qlimax, maar mag toch hopen dat ie dan niet met dit aan komt zetten. Vooral die meuk van GalacticxXxXxX zit ik echt niet op te wachten.

Positieve verrassing is Clarity, mooi plaatje. Temptation had ook wel leuk kunnen zijn maar die poingkicks verneuken het voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben er even doorheen geskipt met oog op Qlimax, maar mag toch hopen dat ie dan niet met dit aan komt zetten. Vooral die meuk van GalacticxXxXxX zit ik echt niet op te wachten.

Positieve verrassing is Clarity, mooi plaatje. Temptation had ook wel leuk kunnen zijn maar die poingkicks verneuken het voor me.


Ik verwacht echt helemaal niks van Brennan Zaad. Weet nu al dat het een kut set wordt op een aantal blademasterz platen misschien na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vooral die meuk van GalacticxXxXxX zit ik echt niet op te wachten.

Ik vind die Let Me Down best een leuk plaatje anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pommer schreef:
Vooral die meuk van GalacticxXxXxX zit ik echt niet op te wachten.

Ik vind die Let Me Down best een leuk plaatje anders.

Ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 22:03 
 
Hardtraxxer

Galactixx zijn opkomende talentjes hoor! Bij euphoria was die set echt genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Galactixx zijn opkomende talentjes hoor! Bij euphoria was die set echt genieten.


Wat is er zo onderscheidend aan dan? Zijn imo maar lege tracks. Die hoge noot in de climax van Let Me Down staat me ook echt niet aan. Komt misschien omdat ik die supervrolijke hardstyle sowieso moeilijk waardeer, maar hoor oprecht niks bijzonders vergeleken bij anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 3, 7, 9 en 19 na zit hier echt niks bij wat ik ook maar een klein beetje interessant vind, en ik snap wederom niet wat hier nou zo speciaal aan is. Van het meest euforische tot 't meest harde wat hier in voor komt, 't is gewoon simpelweg kut; kicks klinken voor geen meter, veel te house achtige synths, vocalen waar je niet blij van word etc etc. Het is gewoon slappe zooi zonder originaliteit en energie. :yawn: :yawn:

Ik hoop voor de Qlimax mensen dat zij toch wel wat boeienders krijgen van meneer Fabian :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:02 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Deanster schreef:
Galactixx zijn opkomende talentjes hoor! Bij euphoria was die set echt genieten.


Wat is er zo onderscheidend aan dan? Zijn imo maar lege tracks. Die hoge noot in de climax van Let Me Down staat me ook echt niet aan. Komt misschien omdat ik die supervrolijke hardstyle sowieso moeilijk waardeer, maar hoor oprecht niks bijzonders vergeleken bij anderen.
m

Persoonlijk vind ik dat ze veel sfeer in een track leggen! Ik snap wel dat je van extreem euforisch moet houden dan. Maar je kan me niet vertellen dat je galaxtixx - hold me bijvoorbeeld leeg en niet onderscheidend vindt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 11:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dan vertel ik het niet.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle