Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 17:37 
 

Brennan Heart Presents WE R Hardstyle April 2016


Tracklist:
01. ID - ID (WE R World Wide Premiere)
02. Brennan Heart & Audiotricz ft. Christon - Coming Home (Galactixx Remix) (WE R World Wide Premiere)
03. Asteroidz & Wallaby - The Heaven (WE R World Wide Premiere)
04. Toneshifterz ft. John Harris - How could it be (Hardstyle Mix)
05. Lady Bee & Noise Cans ft. Mr. Vegas - Bucka (Max Enforcer Remix)
06. Bioweapon - Make A Move
07. Zatox - Indigo
08. The Vision & Demi Kanon - Take Me Higher
09. Atmozfears ft. David Spekter - Keep Me Awake
10. Kaskade ft. Ilsey - Disarm You (Crisis Era Remix)
11. Rebourne & Envine - Everlasting
12. Brennan Heart & Crypsis - Outta My Break Down Low Mash Up
13. Neilio - Nothing
14. Audiotricz & Devin Wild - Zombies
15. Toneshifterz & Outbreak - Let Go (WE R World Wide Premiere)
16. Zatox - WTF
17. Mr Puta - Green Stuff (Malua Remix)
18. TWSTD ft MC I See- Twisted Fuck
19. Darude - Sandstorm (Sub Sonik Remix)
20. Gunz For Hire - I'm A Criminal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahahahahahaha wat een grap is dit weer :lol: :lol:

Op Slam FM was die eerste ID-ID track het Emporium anthem, nu heeft hij hem veranderd met een andere track :lol: Zo triest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 22:39 
 
Hardtraxxer

Die ID ID klinkt als een Brennan Heart track maar zal wel weer een Dailucia plaatje of n andere upcoming artist uit de WE R stal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ahahahahahaha wat een grap is dit weer :lol: :lol:

Op Slam FM was die eerste ID-ID track het Emporium anthem, nu heeft hij hem veranderd met een andere track :lol: Zo triest dit.

Vrijwel alle artiesten doen dit toch ook met livesets. In dit geval werd het 'live' gedraaid op de radio en nu in de podcast zelf eruit gehaald. Dat deze podcast totaal niet in de smaak valt is duidelijk, maar om het nou gelijk triest en een grap te noemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:10 
 

Vind het nou ook niet echt iets heel bijzonder iets. Kan het wel begrijpen.

Qua tracks geen aantrekkelijke maand voor mij deze keer.
Normaal neem ik deze podcast toch wel altijd mee maar deze sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ahahahahahaha wat een grap is dit weer :lol: :lol:

Op Slam FM was die eerste ID-ID track het Emporium anthem, nu heeft hij hem veranderd met een andere track :lol: Zo triest dit.


wat een pikkie is het ook, pleur ik er een comment bij at soundcloud verwijder die m :lol:

correctie: hij staat er (weer) xd
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle