Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 14:57 

Hardtraxx Crew

Download Brennan Heart ft MC Da Syndrome @ 538JingleBall Winterfestival:

Tracklist:
1. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
2. Oliver Heldens - Gecko (Wildstylez Remix)
3. DVBBS & Borgeous - Tsunami (Code Black Bootleg)
4. Dimitri Vegas & Like Mike ft. Wolfpack - Ocarina (Brennan Heart Remix)
5. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary
6. Brennan Heart - Mashup (Dominator, Masterblade, On The Go)
7. TNT - Skinner
8. Brennan Heart - FIFO
9. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! w/ Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days
10. Zatox & Brennan Heart - Back In The Days
11. Outbreak - #Bassface
12. Jordan & Baker - Explode (Brennan Heart Remix)
13. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Follow The Light
14. Code Black - Lethal Industry (Bootleg)
15. The Viper & Evil Activities - Raving Bootleg
16. Yellow Claw & The Opposites - Thunder (Evil Activities & E-Life Remix)
17. Jones & Stephenson - The First Rebirth (ID Bootleg)
18. Wildstylez & Noisecontrollers - Just As Easy As Attack Again (Mashup)
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 15:42 

Hardtraxx Addict

Meh.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 15:59 

Hardtraxx Newbie

je moet ditigal punk unlashed luisteren dat is veel beter dan dit
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 18:08 

Hardtraxxer

Als je nagaat dat dit voor een 538 feest was, vind ik dit een meer dan prima setje!
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 18:09 

Hardtraxx Veteran

jorgraw schreef:

Ga toch eens weg joh..
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 18:39 

Best een redelijk setje. Maar dat publiek....
Da Syndrome heeft het meeste plezier.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 18:40 

Hardtraxx Veteran

jorgraw schreef:

Is het nou echt zo moeilijk?
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 20:23 

Hardtraxx Veteran

Best leuk setje hoor maar hoe je het als Brennan Heart nog kan verdragen om lose my mind, wake up en attack again 1 2 3 blabla mashup te draaien en los te gaan, wat een midlifecrisis moet die man hebben :/
Bericht Geplaatst op 26 dec 2014 00:10 

Hardtraxx Veteran

Ik kan hem geen ongelijk geven hoor.. vind het maar een kutsetje
Bericht Geplaatst op 26 dec 2014 00:28 

Hardtraxxer

[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/42470689/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 26 dec 2014 12:04 

Hardtraxx Veteran

Dat volk wat er looptAfbeelding
Bericht Geplaatst op 27 dec 2014 20:45 

Hardtraxxer

Kepro schreef:

Past het setje toch lekker bij! :D
Bericht Geplaatst op 27 dec 2014 22:18 

Donateur

Kepro schreef:

Brennan Heart zelf lijkt ook alsof hij zo uit Knoop In Je Zakdoek komt lopen hoor. :/

Dat NIET-mixen ook altijd; treurig.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2014 13:51 

Hardtraxx Veteran

Die gast in die blauwe blouse xd
Bericht Geplaatst op 28 dec 2014 17:08 

Hardtraxxer

beschamend deze set :sick:
Bericht Geplaatst op 28 dec 2014 17:52 

Hardtraxx Veteran

Die overgangen :lol:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 10:02 

Hardtraxx Veteran

Wat had hij dan moeten draaien? Het 538 publiek kunnen alleen tracks als Year of Summer en Lose My Mind. Moet hij dan ineens tracks als One Blade en Audiometric gaan draaien?
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 11:22 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Wat had hij dan moeten draaien? Het 538 publiek kunnen alleen tracks als Year of Summer en Lose My Mind. Moet hij dan ineens tracks als One Blade en Audiometric gaan draaien?

Dit dus. En over het mixwerk: volgens mij is dat op dit soort evenementen niet eens van belang. Organisatorisch gezien dan.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 11:28 

Aan het typen...

iMark schreef:

Het publiek is nooit een excuus. Je kunt er ook gewoon niet draaien hè. Blijkbaar staat hij erachter om dit soort meuk te draaien, dus vind ik de kritiek terecht.
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 13:13 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
iMark schreef:

Het publiek is nooit een excuus. Je kunt er ook gewoon niet draaien hè. Blijkbaar staat hij erachter om dit soort meuk te draaien, dus vind ik de kritiek terecht.

Het is natuurlijk veel te idealistisch gesteld om te zeggen dat het publiek geen excuus is. Een organisatie boekt je met bepaalde verwachtingen voor een bepaald publiek in dit geval dus 538. Dan mag je best teruggeven wat een organisatie verwacht aangezien zij in jouw onderhoud voorzien. Het is niet realistisch om te denken dat een dj altijd en overal totale creatieve vrijheid heeft wat betreft z'n draaikeuze. Brennan Heart heeft een bepaald imago opgebouwd. Als hij opeens deephouse een weekje leuk vindt, moet hij volgens jou dat dus kunnen draaien tijdens zo'n set.
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 14:26 

Aan het typen...

Je wordt geboekt voor wie je bent of nog beter voor wie de organisatie denkt dat jij bent. Mocht de organisatie ernaast zitten, dan kun je zelf ook altijd nog nee zeggen tegen een boeking. Dus je hebt ofwel geen nee willen/kunnen zeggen tegen dit publiek of het publiek past nou gewoon eenmaal bij jouw stijl van draaien. In beide gevallen is een DJ gewoon verantwoordelijk voor wat hij draait, verantwoordelijk in de zin dat zowel lof als kritiek terecht zijn. En de creatieve vrijheid is er wel degelijk, je imago is namelijk gebaseerd op de dingen die je in het verleden zelf hebt gedaan. Je kunt het ook andersom draaien, dat Brennan Heart hier geboekt wordt is omdat hij juist niet ineens bijvoorbeeld Deep House gaat draaien, maar het vrijwel altijd op safe speelt met de bekende hitjes en goedkope bootlegs. Dat is zijn imago en dat is zijn goed recht, maar ga dan niet (de mensen hier) het publiek als excuus naar voren brengen.
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 14:59 

Hardtraxxer

Ik was daar niet dus het maakt me geen fuck uit wat ie gedraaid heeft. ^^
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 15:02 

Hardtraxxer

Zo'n set draait BH naar mijn idee altijd, dan doet hij toch precies waar hij voor geboekt is? :x
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 17:44 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Je wordt geboekt voor wie je bent of nog beter voor wie de organisatie denkt dat jij bent. Mocht de organisatie ernaast zitten, dan kun je zelf ook altijd nog nee zeggen tegen een boeking. Dus je hebt ofwel geen nee willen/kunnen zeggen tegen dit publiek of het publiek past nou gewoon eenmaal bij jouw stijl van draaien. In beide gevallen is een DJ gewoon verantwoordelijk voor wat hij draait, verantwoordelijk in de zin dat zowel lof als kritiek terecht zijn. En de creatieve vrijheid is er wel degelijk, je imago is namelijk gebaseerd op de dingen die je in het verleden zelf hebt gedaan. Je kunt het ook andersom draaien, dat Brennan Heart hier geboekt wordt is omdat hij juist niet ineens bijvoorbeeld Deep House gaat draaien, maar het vrijwel altijd op safe speelt met de bekende hitjes en goedkope bootlegs. Dat is zijn imago en dat is zijn goed recht, maar ga dan niet (de mensen hier) het publiek als excuus naar voren brengen.

Ik breng het niet als excuus en ik snap je punt wel. Ik vind het echter wishful-thinking om dit van de huidige generatie dj's te verwachten. Als ik B-Front wil bezoeken wil ik een goede set van hem en ik verwacht daar bepaalde nummers bij doordat B-Front bij mij dat imago heeft. Dan is het toch heel gek als zijn set vervolgens totaal haaks staat op de verwachtingen die ik heb? DJ's willen het imago wat ze hebben vooral in stand houden, omdat ze er goed aan verdienen.

Ik denk dat überhaupt elke dj op safe speelt tot op zekere hoogte. Ik bekritiseerde Brennan Heart niet, maar gaf hem ook geen lof. Het is gewoon zo dat ik zo'n setje als deze kan verwachten, zeker in een setting als deze.
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 19:22 

Aan het typen...

Ik zeg ook niet dat je het niet kon verwachten. Ik reageer alleen op een aantal die roepen dat het aan het publiek ligt. Alsof hij gedwongen werd om voor dit publiek te spelen en tegen zijn wil dit neer heeft gezet, weliswaar iets wat gechargeerd maar zo gebruiken ze het wel als excuus.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle