Goedenavond, ik ben volkomen nieuw op dit forum omdat iemand dit naar mij tipte. Samen met een maatje van mij organiseer ik een maandelijkse podcast voor op YouTube, ik doe het beeld en hij mixed de muziek. Ik zie hier overal SoundCloud maar ik hoop dat YouTube jullie niet tegen houd om een kijkje te nemen.
Inmiddels is dit al de zevende episode en verbaast het ons hoe weinig views we krijgen en hopen we hier wat meer feedback te krijgen over de kwaliteit van de podcast (de gekozen nummers en de overgangen)
Ook hebben we maandelijks een guest dj van uit de buurt (Friesland) Wij beiden zijn vooral van van raw hardstyle plaaten maar dat zul je wel merken!
Tracklist:
D-Attack mix: 1. D-Attack - Jongen van de Straat 2. Zenith Vs Mauro Picotto - I'm Your Proximus DJ (Zatox Bootleg) 3. Hard Driver ft. MC DL - The Hunter 4. Audiofreq - Desire 5. Tatarola Feat. Darook Mc - Insane (Kronos Remix) 6. Clockartz - Rock'n'Roll 7. Jack of Sound - Machine 8. Wild Motherfuckers - Natural Born Raver
Breakerzz mix: Intro -DJ Fresh vs Diplo - Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix) 1. Blackburn - Hunt Down 2. Outbreak ft. DV8 Rocks - Get The Mean 3. Radical Redemption & Frequencerz - Insanity 4. Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz remix) 5. Exit Mind & Zirkum - The Shadow 6. The Vision & X-Pander - Beyond Dreams 7. Radical Redemption & E-Force - In The House 8. Radical Redemption - Brutal 3.0 9. Prefix & Density Vs Blackburn - The Future 10. Dj Thera & Delete - Welcome (dj thera live edit)