Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:39 

Hardtraxxer

Download Bouncing Ball - Violence Podcast 005 (Guestmix by Unchained):

Tracklist:

Bouncing Ball
01. Bass Modulators - Sinterklaas Wie Kent Hem Niet (X-Qlusive DJ Tool)
02. Artifact - Out Of Time
03. Tartaros - Takin' Shots
04. Blackout - I Am The Darkness
05. Low-E Vs. Alter Egosz - Harde Rag (Original Non Vocal Mix)
06. Festuca - Skratsbak (Loudness DJ Tool)
07. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
08. E-Force - Freakz At Night
09. Radical Redemption & Digital Punk - River Of Souls
10. Radical Redemption - Don't Fuck With The Radical

Unchained
11. Adaro - The Haunter Of The Dark
12. Alphaverb - E (Epic Bass)
13. The Pitcher - La Nuit Noire
14. Digital Punk & Ran-D - Rebel To The Grave
15. Sasha F - Dark World
16. Warface Ft. Sasha F - Bring It To Them Raw
17. Prefix & Density Vs. Blackburn - The Future
18. Digital Punk & The Beholder - Machine Master
19. Radical Redemption & Tartaros - One By One
20. Shellshock - Do The Math (Delete Remix)
21. Degos & Re-Done - Evolve (Raw Cut Mix)
22. Radical Redemption - Brutal 3.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:17 

Hardtraxx Newbie

Niemand? :cry: Ik ben 50% van Unchained en had gehoopt hier wel wat reacties op te krijgen. In beide mixjes zitten wel een paar leuke overgangen/bass-switches (naar mijn mening) die het luisteren waard zijn. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:30 

Hardtraxx Veteran

Beide super dik heren! (uitgebreide reactie volgt!) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 01:25 

Hardtraxx Veteran

Hele leuke lijstjes, neem 'm mee! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:17 

Hardtraxx Veteran

Vooral de tracklist van Unchained is echt superdik. Binnenkort even opzetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:45 

Hardtraxx Newbie

Yes!! Thanks voor de reacties mannen! @Maximum: Ik wacht hem af, ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:54 

Hardtraxxer

Geluisterd, prima setjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:13 

Hardtraxx Veteran

Weer een nieuwe editie van de Violence Podcast! Vet idee die guestmix! Ook vind ik die vocalen van Mc Livid goed toegepast, de twee sets lopen nu lekker door zonder een te grote pauze! :thumbup:

Stuiterbal

Vette tracklist met van alles wat. Een aantal nummers die ik nog niet ken en sowieso een dikke plus voor 'Harde Rag'! :thumbsup:

De set begint met de XQ Tool van Bass Modulators. Ik vind het nummer zelf niet heel boeiend, maar ik kan er absoluut de humor van inzien haha! Na een goede overgang hoor ik een nummer die ik nog niet kende en erg in de smaak valt! Een vette tease en vervolgens een lekkere overgang naar 'Takin' Shots'! Vervolgens een goede overgang naar 'I Am The Darkness'. Wat een heerlijk nummer is dit! Erg vet dat je wat onbekende tracks in je podcast draait! Vervolgens beukt 'Harde Rag' er lekker in, waarna je die 'Loudness DJ Tool' van Festuca lekker teased en door mixed. Lekkere overgang naar de Bitcrusher Remix. Dit nummer vind ik echter niet zo chill, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. De overgang naar 'Freakz At Night' is lekker en vervolgens die heerlijke baas switch naar 'River Of Soals'. Heerlijk nummertje ook trouwens! Tot slot een lekkere tease en overgang naar 'Don't Fuck With The Radical'!

Al met al een lekkere set met een goede opbouw en vlot en mooi mixwerk! :worship:

Unchained

Erg dikke tracklist! Vet om te zien dat jullie net als BB, wat 'oudere' en 'onbekende' nummers draaien! Ik heb 'The Haunter Of The Dark', 'La Nuit Noire' en 'Machine Master' al een tijdje niet gehoord! :thumbup:

Jullie hebben lekker vlot door gemixed, waardoor het een lekker energiek setje is geworden. De eerste overgang naar 'E (Epic Bass)' vind iklekker klinken en ik vind de sounds van beide track lekker bij elkaar passen. Hetzelfde geld voor de tweede overgang. Dat jullie gelijk de eerste climax van 'La Nuit Noire' doormixen vind ik zeer geslaagd, dit houdt lekker de vaart er in. Wederom ook een soepelen overgang. De overgang naar 'Dark World' vind ik ook lekker. Ik ben alleen niet helemaal weg van dat nummer, maar dat is een smaak kwestie. De twee volgende overgangen vind ik ook lekker klinken! Vet dat jullie 'Machine Master', zelf had ik die misschien wel wat eerder in de tracklist geplaatst. De overgang naar 'One By One' vind ik wat minder lekker. Ondanks de tease komt de echte overgang iets te abrupt vind ik. Die Remix van Delete vind ik echt heerlijk en die klapt er heerlijk in! 'Evolve' is ook lekker en die tease en kick switch naar 'Brutel 3.0' is ook erg lekker! Heerlijke track ook om in te mixen vind ik zelf! ^^

Al met al een lekkere set heren! Een goede opbouw en strak en vlot mixwerk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:09 

Artiest

Twee dikke tracklists, en lekker mixwerk!! En thanks voor de support :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 10:27 

Hardtraxxer

Andere 50% van Unchained hier :P thanks voor de feedback, goed om te horen dat jullie t een lekker setje vinden.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle