Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fatality NYE | Blear & Matt Fasten



Tracklist:
1. The Hose - Magma (Paco Ezzemoto Remix)
2. The Machine - Explorers of the Mind
3. Alphaverb - Substream (DJ Thera Remix)
4. Zany & Duro ft. MC DV8 - Wilde Gullie Power?! (D-Verze Mash-Up)
5. Sasha F - F.R.E.A.K.
6. Warface & Deetox - Chaos Reign
7. Splinta & Sick Sense - Half Blood
8. Vyral - Proliferation
9. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
10. Vazard - The Debt
11. Chris One - Killshot
12. The Geminizers - Out Of Control (Vazard & Delete Remix)
13. Main Concern - Dark Universe

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toplijst, gaat zo aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks voor het posten :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker mixwerk, fijne plaatkeuze. Had natuurlijk niks anders verwacht van de heren. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gaat morgen aan als ik het niet vergeet haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear & Matt Fasten, altijd +1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 22:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lekker dit zeg, ben nu ongeveer halverwege!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed om te horen boys! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooien lijst :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:53 
 
Hardtraxxer

Dit ga ik echt niet luisteren. Niet raw genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
Dit ga ik echt niet luisteren. Niet raw genoeg.


Ja, WAAR IS REBELION?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 18:33 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ketaeend schreef:
Dit ga ik echt niet luisteren. Niet raw genoeg.


Ja, WAAR IS REBELION?


Ik heb geen idee wie jij bent. Maar ik mag je nu al :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
TSFH schreef:
Ketaeend schreef:
Dit ga ik echt niet luisteren. Niet raw genoeg.


Ja, WAAR IS REBELION?


Ik heb geen idee wie jij bent. Maar ik mag je nu al :thumbsup:


^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle