Nou zoals beloofd dan eindelijk een keer een uitgebreide (en kritische) feedback van mij!
Tracklist en opbouwJe laat er zo te zien geen gras over groeien! Wanne beuklijst. Persoonlijk vind ik het vaak vetter om euforisch te beginnen en langzaam op te bouwen, maar niet per definitie dus ik ben benieuwd! Over het algemeen wel de bekende beukers, met als grootste uitzondering Voice of Conscience, die hoor je niet vaak meer! De opbouw ziet er prima uit. Scary Noises had ik gewisseld met A State of Mind. Sowieso heb je nu 3x The R3bels achter elkaar, ben daar persoonlijk niet zo’n fan van. 2.17 Staat imo ook wel te laat, je draait tracks die veel lomper zijn een stuk eerder. Maar goed met zo’n harde set heb je sowieso weinig ruimte voor opbouw. De hardcore zegt me niet veel.
MixwerkLa Nuit Noire Niet echt mijn plaat, vind hem voor af en toe wel aardig maar heb t er een beetje mee gehad.
Everything Mashup Strak ingemixt, hij klinkt alleen een beetje ver weg, waardoor je bij het einde van je mix een abrupt einde had. Misschien had je hem wat subtieler kunnen EQ-en en wat harder in kunnen mixen. Ben overigens ook geen fan van Everything Changes, alleen Everything Starts vind ik leuk.
VoC Vet ingemixt! Komt er lekker bij en je maakt een goeie switch op het breakje. Prima gedaan! En een dikke schijf die je niet vaak meer hoort.
Lonely Dark Ook hier weer een climax mix, net als bij je mashup. Ook hier vind ik hem vrij abrupt waardoor de beat ineens stopt. Ik zou hem zelf proberen wat subtieler uit te mixen in plaats van ineenkeer je fader dichtgooien. Verder was hij wel strak, daar heb ik niks op aan te merken
Distorted Dikke plaat!!! Mix is op zich prima, niet heel bijzonder maar gewoon goed.
Scary Noises Wat mij betreft 1 van de betere raw hardstyle tracks, hiervoor mag je me ‘s nachts wakker maken. En je mixt hem echt beestelijk in!! Waar het kan probeer ik dit ook zo te doen. Strak, goed ge-equalized. Topmix!!! Volume gaat hier omhoog!
Doomsday Met deze intro kun je nauwelijks iets doen behalve zorgen dat hij recht ligt. Dat is je gelukt en daarmee is je mix prima haha. Lekker nummertje ook
A State Of Mind Je mixt hem alweer op de climax door waardoor je voor tempo zorgt. Ook hier weer vind ik het eind van de mix vrij abrupt. Ik begin meestal 16 beats voor het einde van de mix de low weg te draaien van de oude plaat en vlak voor t einde ook de mid, vind ik persoonlijk wat beter klinken. Je wisselt wel lekker af qua overgangen. Soms op de climax een, x mid-intro en ook soms gewoon intro-outro. Dat is zeker prima. Had deze wel wat eerder gedaan, bijvoorbeeld na Lonely Dark, toch nog een vrij euforische melodie namelijk.
Pattern 1,5 Goeie mix, lekker strak, switch op het juiste moment. Niks op aan te merken! Vind alleen Pattern 2 echt een overrated kutnummer en Pattern 1 vind ik alleen vet op een feest maar eigenlijk niks voor thuis. Wel een geinige mashup trouwens.
Kaylee Dikke plaat weer. Aparte mix door hem ineens volledig te killen maar pakt goed uit! Meteen de switch, aardig onverwacht maar klapt er strak op! Klinkt goed

Je creëert wel op de juiste momenten tempo in je set.
2.17 Ook deze plaat doet me weinig, vind hem aardig overrated. Ook hier weer een strakke mix en daarmee ben je volgens mij 1 van de eerste die ik tijdens een hele set niet heb kunnen betrappen op een scheef moment. Als ik dan moet mierenneuken dan had ik hem zelf wat sneller doorgemixt, deze overgang duurde vrij lang. Alles is strak, erg nice. Niet dat je veel hebt hoevel beatmatchen want volgens mij zijn alle nummers 150.0 maar oke haha.
BPM Waarom? Pff dit haalt het voor mij aardig omlaag, kut tool. Had liever gezien dat je een hardcore plaat gewoon inmixt op een hardstyle plaat, maar dat doet bijna niemand.
De hardcore platen ken ik niet dus daar kan ik het mixwerk ook niet echt kritisch van beoordelen.
ConclusieDeze set is strak gemixt! Dat is in ieder geval t grootste pluspunt, echt nergens ook maar een klein foutje kunnen horen! Verder vond ik niet alle nummers even vet maar das een kwestie van smaak. Enige tip die ik je kan geven is probeer wat meer van je equalizers gebruik te maken als je een plaat op de climax doormixt, je hebt het deze set 3x gedaan en 3x vond ik het vrij abrupt. Oja en ik ben er ook niet zon fan van om vaak dezelfde artiest achter elkaar te draaien. Ik zal je setjes vanaf nu in de gaten houden want de mix klonk gewoon goed, echt heel weinig op aan te merken.