DJ Dragan - Imitate
Die kende ik nog niet, maar wat een heerlijk nummer!
Die kende ik nog niet, maar wat een heerlijk nummer!
Heb je het getest?Dysphoria wrote:Dat hardcore klinkt toch wel redelijk op een degelijk geluidssysteem.
Niet zo piepen jijmrazura wrote:Wat een trieste hardcore ik wil industrial jonguhh
Inderdaad. Als je industrial wil moet je naar Club r_Aw gaan hahaChukkels wrote:Niet zo piepen jijmrazura wrote:Wat een trieste hardcore ik wil industrial jonguhh
Of naar PRSPCT IndoorBlack Sunrise wrote:Inderdaad. Als je industrial wil moet je naar Club r_Aw gaan hahaChukkels wrote:Niet zo piepen jijmrazura wrote:Wat een trieste hardcore ik wil industrial jonguhh
Bedankt dat je hier zelf ook aan meedoet, scheelt weerDaveytl wrote:Oh heey, laten we hem nog ff 38 keer bumpen.
Je bent gewoon jaloers dat jou setjes niet zoveel commentaar krijgenDaveytl wrote:Oh heey, laten we hem nog ff 38 keer bumpen.
Ja echt kei jaloers. In totaal 64 reacties waarvan 30 van de makersroberttt wrote: Je bent gewoon jaloers dat jou setjes niet zoveel commentaar krijgen![]()
![]()
Hij stond toch al bovenaan, dus een echte 'bump' was het nou ook weer niet.Black Sunrise wrote: Bedankt dat je hier zelf ook aan meedoet, scheelt weer![]()
Alsnog zie je het wel.roberttt wrote:Maar als je het irritant vind, kijk je toch lekker niet
Dat is juist om de sfeer op te krikken, want die laat het op sommige dagen nog wat afwetenDaveytl wrote:Als het nou inhoudelijk is, oké, maar een slowchat beginnen bij je eigen setje.... Nehhhh
Wat jij zegt klopt 100%, want dat had ik tijdens het mixen ook al. Heb er zelfs een paar tracks uitgelaten omdat die mastering gewoon ZOOOO slecht was. Daarom draai ik platen van vroeger steeds minder, omdat het kwaliteitsverschil gewoon mega groot is. Ook de overgangen weet ik, dit was erg moeilijk mixen. Lag de plaat er strak op, liep die er langzaam weer naast, zette ik de pitch goed, liep die er weer naast, het klopte van geen kantMark One wrote:Top lijst!
Klein puntje van kritiek ( en zie het als feedback ). Vind de overgangen niet overal even strak. Te abrupt. Bijvoorbeeld bij 02 naar 03. En 03 naar 04 hoor je de kick van Rate Reducer nog door die van PWLD rommelen. En weer te abrupt afgekapt. Kwaliteit verschil in de verschillende nummers hoor je ook. Ik probeert altijd niet te veel kwaliteit verschil in de platen te hebben zo veel mogelijk 320 kbps. Intro's meer geleidelijk in de outro's verwerken. Probeer meer mid en high op je mengpaneel te gebruiken in de overgangen.
Nogmaals toplijst echt waar. Draai ook nog regelmatig de oude BLQ en Titanic platen. Props!
Thanks, ga ik daar eens even rondneuzenMark One wrote:Graag gedaan![]()
Hier vind je nog veel oude tracks op 320kbps