Mark One schreef:
Top lijst!
Klein puntje van kritiek ( en zie het als feedback ). Vind de overgangen niet overal even strak. Te abrupt. Bijvoorbeeld bij 02 naar 03. En 03 naar 04 hoor je de kick van Rate Reducer nog door die van PWLD rommelen. En weer te abrupt afgekapt. Kwaliteit verschil in de verschillende nummers hoor je ook. Ik probeert altijd niet te veel kwaliteit verschil in de platen te hebben zo veel mogelijk 320 kbps. Intro's meer geleidelijk in de outro's verwerken. Probeer meer mid en high op je mengpaneel te gebruiken in de overgangen.
Nogmaals toplijst echt waar. Draai ook nog regelmatig de oude BLQ en Titanic platen. Props!
Wat jij zegt klopt 100%, want dat had ik tijdens het mixen ook al. Heb er zelfs een paar tracks uitgelaten omdat die mastering gewoon ZOOOO slecht was. Daarom draai ik platen van vroeger steeds minder, omdat het kwaliteitsverschil gewoon mega groot is. Ook de overgangen weet ik, dit was erg moeilijk mixen. Lag de plaat er strak op, liep die er langzaam weer naast, zette ik de pitch goed, liep die er weer naast, het klopte van geen kant

Maar voor strak mixwerk verwijs ik je dan door naar een andere set van mij

Maar thanks voor je comments