Dat lijkt mij een goed planChukkels wrote: Haha, ik zal eens kijken. Laat men eerst maar eens een paar jaren van deze meesterset genieten
Je mag er ook eentje voor MOH sturen (dus een HC spaceset??
Dat lijkt mij een goed planChukkels wrote: Haha, ik zal eens kijken. Laat men eerst maar eens een paar jaren van deze meesterset genieten
Lekker liggen, setje op en genieten maar :pDarkBeatz wrote:Ja heerlijk setje hoor, kreeg spontaan zin in 2cb
Dit is echt de Ultieme Space Setroberttt wrote:Lekker liggen, setje op en genieten maar :pDarkBeatz wrote:Ja heerlijk setje hoor, kreeg spontaan zin in 2cb
Hahaha baasChukkels wrote:Dit is echt zo geniaal! Zelfs mijn moeder vindt dit epic
De opbouw komt van mijn kant haha.Dj Skitzo wrote: en deze is ook aardig nice dus die kerel kan goed tracklistjes bouwen(behalve opbouw: outside world als laatst)
haha okeBlack Sunrise wrote:De opbouw komt van mijn kant haha.Dj Skitzo wrote: en deze is ook aardig nice dus die kerel kan goed tracklistjes bouwen(behalve opbouw: outside world als laatst)
Heb ik juist gedaan omdat dit in de tijd van 2008/2009 vaak als laatste nummer werd gedraaid. Relive the times right?
Vind je?? Vind die Hardstyle Masterz Cut een veel betere versie dan het origineelpim wrote:Lekkah ja. Alleen jammer van 6, blijft een verneuking van het origineel.
pim wrote:Wel heerlijk om de originele rage weer te horen, blijft veel lekkerder dan het origineel
Ik vind 'm geen drol aanGangsterdwerg wrote:lolwut? grootste kermislijst ever en iedereen is lyrisch?
Denk dat iedereen het leuk vind om de oude nummers weer eens in een setje voorbij te horen komen??Gangsterdwerg wrote:lolwut? grootste kermislijst ever en iedereen is lyrisch?
Sorry, ik bedoel echt het origineel origineel, vangelis - rachel's song.Black Sunrise wrote:Vind je?? Vind die Hardstyle Masterz Cut een veel betere versie dan het origineelpim wrote:Lekkah ja. Alleen jammer van 6, blijft een verneuking van het origineel.
Die Ivan Carsten remix is wel een verneuking haha.
Ieder zo z'n smaak
Solis wrote:pim wrote:Wel heerlijk om de originele rage weer te horen, blijft veel lekkerder dan het origineel
Je bent zo lekker bezig Pimpim wrote:Godverdomme, beter dan de remix bedoel ikpim wrote: Sorry, ik bedoel echt het origineel origineel, vangelis - rachel's song.
Black Sunrise wrote:Je bent zo lekker bezig Pimpim wrote:Godverdomme, beter dan de remix bedoel ikpim wrote: Sorry, ik bedoel echt het origineel origineel, vangelis - rachel's song.

Jij bent dan ook een ekte ekte Harde Trekkertje.Henk-Jan wrote:Ik vind 'm geen drol aanGangsterdwerg wrote:lolwut? grootste kermislijst ever en iedereen is lyrisch?
Sorry chukkel ientje
Ik heb ook zoiets in de wandelgangen gehoord. Zou het waar zijn??Chukkels wrote:Er gaan geruchten dat er een nieuwe lijst is opgestuurd. Zou het dan toch?