Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 08:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

He Peepz

Deze week geen set van Black Distortion.
Omdat The Znayzer en ik het te druk hadden, En geen tijd konden vinden om een set te maken.
Dus hebben we na een vervanger gezocht.
En dat is Gangstadwerg geworden.
Het is een goede vervanger geworden vinden we zelf.
Het is een lekker setje geworden.
Dus download hem snel ;)

Grtz Black Distortion


Black Distortion Invitez Gangstadwerg @ Hardstation.fm (01-06-2011)


http://www18.zippyshare.com/v/40290318/file.html


Tracklist:


01. Coone & Scope DJ – Traveling
02. The Pitcher – Another Day In My Life
03. Headhunterz – From Within
04. Psyko Punkz ft. MC Villian – Psyko Soldier
05. Zany & Brennan Heart – Bang The Bass
06. Wildstylez & Alpha ² - Breathe
07. The Pitcher & Noisecontrollers – Cherish
08. Jon The Baptist – The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
09. Brennan Heart – Face The Enemy (Zany Remix)
10. Max Enforcer – Damned
11. Sasha F – Animal Side
12. Zany – Widowmaker (Deni & Chaser Remix)
13. Josh & Wesz – I’ve Lost You
14. Donkey Rollers – Atrocity (B-Front Remix)
15. Alphaverb – Substream
16. High Voltage & B-Front – Everything Starts
17. Alphaverb – F*ck The Nice Guys
18. Zany & Ran-D – Son Of Torture
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke lijst, effe opzetten tijdens het leren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben! T is een aardig harde set geworden en t mixwerk is erg snel met veel mid-intro mixjes. (18 tracks in een uur). Enjoy en comment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stel je voor dat je wordt geboekt voor een groot festival met 5000 man, en je wordt aangekondigd met:
'All the way from holland, put your hands up for.. Gangstadwerg!'

..im just sayin :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

infact schreef:
stel je voor dat je wordt geboekt voor een groot festival met 5000 man, en je wordt aangekondigd met:
'All the way from holland, put your hands up for.. Gangstadwerg!'

..im just sayin :$

Haha tsja het is een nickname en geen DJ Name. Overigens denk ik niet dat het zover zal komen dus hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken. DJ'en is voor mij puur een hobby/passie zonder dat ik intenties heb om er serieus wat mee te gaan doen. Ik zou het overigens wel leuk vinden als ik wat meer reacties krijg want het is (al zeg ik het zelf) best een leuke tracklist en ook 't mixwerk is nie slecht denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem hem wel mee Gangsta! :P

FF op ipodje gooien! Je hoort het komende week wel van me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 15:21 
 

Ben m nu aan t luisteren! T klinkt allemaal vrij zuiver - ik denk dat ie er soms een heel klein beetje langs ligt, en soms niet zo heel goed matcht. Al bij de eerste mix vond ik dat. Ook vind ik Bang the bass ietwat misplaatst tussen breathe en psyko soldier. Na dat nummer krijg ik juist zin om te beuken, en daarna met breathe / cherish zijn vooral lekkere platen, en niet echt beukers.

Ook vind ik dat je sommige tracks wat te vaak gebruikt :P

Animal Side / Damned / Face The Enemy / Cherish / I've Lost You / Subestream / Fuck the Nice Guys. Allemaal nummertjes die je in je laatste mixjes ook wel hebt gebruikt! :-)

Maar goed. Animal side matcht dan wel weer heerlijk bij Damned. En daarop wordt widowmaker ook heerlijk ingemixt :D

De tweede helft is absoluut beter. Matcht lekker, lekker vlot doorgemixt. Begin vond ik persoonlijk iets minder!

*EDIT*

Ik kom ook ff uit mn grot, hebben ze son of torture trouwens verneukt? Wtf is hun probleem, beter releasen ze een 2e versie. Die oude versie knalt 10x beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ben m nu aan t luisteren! T klinkt allemaal vrij zuiver - ik denk dat ie er soms een heel klein beetje langs ligt, en soms niet zo heel goed matcht. Al bij de eerste mix vond ik dat. Ook vind ik Bang the bass ietwat misplaatst tussen breathe en psyko soldier. Na dat nummer krijg ik juist zin om te beuken, en daarna met breathe / cherish zijn vooral lekkere platen, en niet echt beukers.

Ook vind ik dat je sommige tracks wat te vaak gebruikt :P

Animal Side / Damned / Face The Enemy / Cherish / I've Lost You / Subestream / Fuck the Nice Guys. Allemaal nummertjes die je in je laatste mixjes ook wel hebt gebruikt! :-)

Maar goed. Animal side matcht dan wel weer heerlijk bij Damned. En daarop wordt widowmaker ook heerlijk ingemixt :D

De tweede helft is absoluut beter. Matcht lekker, lekker vlot doorgemixt. Begin vond ik persoonlijk iets minder!

*EDIT*

Ik kom ook ff uit mn grot, hebben ze son of torture trouwens verneukt? Wtf is hun probleem, beter releasen ze een 2e versie. Die oude versie knalt 10x beter


Ik heb 'm ge-edit man, zoals jij hem wilt is hij gereleased ik vind die Hard Bass versie beter! dus die heb ik erin geknipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zojuist even wat tijd gehad om hem te luisteren en vond het een zeer geslaagd setje!

Nazale schreef:
Ben m nu aan t luisteren! T klinkt allemaal vrij zuiver - ik denk dat ie er soms een heel klein beetje langs ligt, en soms niet zo heel goed matcht. Al bij de eerste mix vond ik dat. Ook vind ik Bang the bass ietwat misplaatst tussen breathe en psyko soldier. Na dat nummer krijg ik juist zin om te beuken, en daarna met breathe / cherish zijn vooral lekkere platen, en niet echt beukers.

Ook vind ik dat je sommige tracks wat te vaak gebruikt :P

Animal Side / Damned / Face The Enemy / Cherish / I've Lost You / Subestream / Fuck the Nice Guys. Allemaal nummertjes die je in je laatste mixjes ook wel hebt gebruikt! :-)

Maar goed. Animal side matcht dan wel weer heerlijk bij Damned. En daarop wordt widowmaker ook heerlijk ingemixt :D

De tweede helft is absoluut beter. Matcht lekker, lekker vlot doorgemixt. Begin vond ik persoonlijk iets minder!

*EDIT*

Ik kom ook ff uit mn grot, hebben ze son of torture trouwens verneukt? Wtf is hun probleem, beter releasen ze een 2e versie. Die oude versie knalt 10x beter


Ik ben het deels met Nazale eens. Ik vind bijv. een plaat als Cherish wel heel erg energiek! Vond ik ook goed in de set passen. Over de tracks die je vaak draait, ja, mmm, ik heb ook plaatjes die ik vaker draai! Als ik zo dat rijtje zie die Nazale opnoemt is het geen ramp, haha! Alleen hou ik niet zo van Animal Side.

Over het algemeen, dus mijn complimenten! :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle